Üye adı:The_krall
Kayıt tarihi:24 Haziran 2020
Durum:Bu üyelikten istifa edilmiştir.
Yorum sayısı:7973
Üye puanı:1502
Takipçileri:150
Takip edilen:42
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Eğitim ve öğretim
Yaşadığı yer:Yurtdışı
Tiçaretin ilk kuralı :
Alım yeri iyi olmalı ...
Hoca ustad vs değilim..
Devamlı takip ettiğim hisselerde uygun gördüğüm yerlerden alıp satmaya çalışan biriyim sadece ..
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10161,57 Nakit puanı var
T. Puan:10161,57 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için The_krall yorumu ()Yok artık !
Denizzz_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için The_krall yorumu ()Başkan hoşgeldin
Caney için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için The_krall yorumu ()O kardeşim hoşgeldin
aspar için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için The_krall yorumu ()Valla o çalışanları nasıl seçip alıyolar hayret yada dediğin gibi
Denizzz_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için The_krall yorumu ()Yok be haci dil alışkanlığı hoca kim biz kim
DevreKesici için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için The_krall yorumu ()Bakalım haci eldekileri satalımda
DevreKesici için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için The_krall yorumu ()altın ve dolar da eskiden komisyon az idi ama hareketli günlerde makas açıyo aynı oluyo bizde ona aldandık
Nazende00 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için The_krall yorumu ()Öyle yapcam
DevreKesici için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için The_krall yorumu ()Beceremez bunlar basit işlerimizi halledemiyolar dertli ediyolar
DevreKesici için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için The_krall yorumu ()Malesef öyle tfx de bi defa doalrda iyi kar kaçırdım dondu makasıda açtı
Denizzz_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için The_krall yorumu ()Oraya geçerimde nakite dönemde öyle geçem bu oyak virmandada sıkıntı çıkarır bana
DevreKesici için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için The_krall yorumu ()ben ona alıştım özellik çok güzel
DevreKesici için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için The_krall yorumu ()Onlarla ilgili komik anı çok bende tfx in hayrına para kazanıylar yoksa berbat ötesi müşteri hizmetleri
Denizzz_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için The_krall yorumu ()Bereketli olsun hocam ..
Nazende00 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için The_krall yorumu ()Ben geçen aradım canlı grafik istedim temsilcim ne dedi boşver alsat yapma bist30 al unut napcan canlıyı diyo :)
Denizzz_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için The_krall yorumu ()İyi oynuyon bence bu gün hisselerin iyidi
Nazende00 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için The_krall yorumu ()Tacirler yada şekerbank geçcem ben
Denizzz_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için The_krall yorumu ()Sakın arama kurum kurum değil köy bakkalı:)
Denizzz_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için The_krall yorumu ()Haci matrix IQ güzel dimi )
DevreKesici için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için The_krall yorumu ()Haci şu oyak değişemde nakite dönersem değişcem hem komisyon az hemde bedava canlı grafik veriyler başka kurum
DevreKesici için cevaplandı (yorumu göster)