Üye adı:The_krall
Kayıt tarihi:24 Haziran 2020
Durum:Bu üyelikten istifa edilmiştir.
Yorum sayısı:7973
Üye puanı:1502
Takipçileri:150
Takip edilen:42
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Eğitim ve öğretim
Yaşadığı yer:Yurtdışı
Tiçaretin ilk kuralı :
Alım yeri iyi olmalı ...
Hoca ustad vs değilim..
Devamlı takip ettiğim hisselerde uygun gördüğüm yerlerden alıp satmaya çalışan biriyim sadece ..
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10161,57 Nakit puanı var
T. Puan:10161,57 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için The_krall yorumu ()2.23 üstü kalırsa sana para kazandırır
Etzel34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için The_krall yorumu ()@Etzel34 uzun vade çok beklentiye girmede teknik açıdan şu an olumlu şeyler var macd yukarı kesiyo 200 ema dokunmuş çok düşmez aşırı bi yükseliş de beklemem spek filan bi hikaye uydurup çıkarmassa
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için The_krall yorumu ()@Etzel34 son bilançosu iyi gelmemiş..
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için The_krall yorumu ()Birde genelde hep aynı hisselerde takılınca hareketlerine alışıyor insan
Hsadic için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için The_krall yorumu ()alım satımlar nokta atışı başkanda şanşlı ortak oldumuz hisse güzel oluyo @Caney
Hsadic için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için The_krall yorumu ()İyi gidiyo şükür ..
Hsadic için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için The_krall yorumu ()Aslm hoşgeldin iyidir şükür
Hsadic için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için The_krall yorumu ()Hocam bera takibimde yok ama patron lot satıyosa satışı bitene kadar hisse yükselmiyo nugyo ve megapta yaşadık tek parça satmıyolar parça parça satıyo bitene kadar beklersin
hsn87 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için The_krall yorumu ()Aynen başkanım :)
Caney için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için The_krall yorumu ()Bende iyi başkan buldumki :)
Caney için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için The_krall yorumu ()Ortak oldumuza göre :)
Caney için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için The_krall yorumu ()Keyifler yerindemi :)
Caney için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için The_krall yorumu ()Slm başkan
Caney için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için The_krall yorumu ()Bende durumlar orta şeker başkan :)
Caney için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için The_krall yorumu ()Düşük makas ayağına milleti kandırmaca
Nazende00 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için The_krall yorumu ()Yapcak pek bişi yok kurtulmak lazım bunlardan
Denizzz_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için The_krall yorumu ()Telefon geldi başkan iki dk kayboldum bişi kaçırdımmı :)
Caney için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için The_krall yorumu ()Sende artık acemiyim deme :)
aspar için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için The_krall yorumu ()Bunları ararken ses mi kaydetsek :)
Denizzz_ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için The_krall yorumu ()İyidir kardeşim nolsun kırmızı endexde ayakta durmaya çabalıyoruz
aspar için cevaplandı (yorumu göster)