Üye adı:teknik_06
Kayıt tarihi:11 Kasım 2015
Durum:Bu üyelikten istifa edilmiştir.
Yorum sayısı:96275
Üye puanı:30427
Takipçileri:11677
Takip edilen:46
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:1 Eylül 1976
Meslek:Emekli
Yaşadığı yer:Ankara
" Çakalların krallığı, arslan ayağa kalkana kadardır. "
*** Ben yoruldum hayat, gelme üstüme
Sözlerim ağırdır, dokunur kalbe ***
Gram Altın:44 Gram altını var
Puan:140,79 Nakit puanı var
T. Puan:262961,8628 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için teknik_06 yorumu ()Kimle alay etmişim ya Alah Allah şaşırdım şimdi
_Dersimli_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için teknik_06 yorumu ()usd için ne dersin dusuncen nedir
Fredy için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için teknik_06 yorumu ()Yarın ne yapıyor uz lord um
Ben şimdi kurtuluş parkında demlenir olumşuz. ))
Lord_Elrond_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için teknik_06 yorumu ()Merhaba usta napan angara Cebeci kurtuluş parkın dan slm
Fredy için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için teknik_06 yorumu ()valla bende bıktım inanki
hergün sabah 09 . 00 da başlıyor ve akşam 18. 00 abartısiz bak biri mutlaka beni bulmakta. Neden başkalarına demiyor lar anlamadım
_Dersimli_ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için teknik_06 yorumu ()Olsun edep ile gelen lütuf ile gider
mymar33 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için teknik_06 yorumu ()Hoş geldinuüstad im nasılsın
Ons cumayakkadar stresli olur
Lord_Elrond_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için teknik_06 yorumu ()@sirus_72 konuştuk tartıştık ve bitti . Ancak bilgisi ve tecrübesine laf etmedimhhiç bir zaman
ivpyönetim için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için teknik_06 yorumu ()Aleyküm selâm hocam
xcodex için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için teknik_06 yorumu ()Siz Ne iş yaparsınız kardeşim
adeko için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için teknik_06 yorumu ()Bankadan dekont alayım da yayınlayan olayım baylim ))
ÇÖL__ASLANI için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için teknik_06 yorumu ()Gerek yok hocam
ben bu mesajların 40 binin mutlaka insanlara faydalı olduğuna inanıyorum
linkin için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için teknik_06 yorumu ()dolar ı almadın satmadin diyorlar
ilk banka dekont yayınlayan benim yaa )))
Allah aşkına yeter artık ))
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için teknik_06 yorumu ()Bilmiyorum bu işin sonu Nerede biter
dolar almadık dovecek ler bizi )))
Hep bu tv dizileri bu hâle getirdi insanları
parabaz66 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için teknik_06 yorumu ()Arkadaşın bi sorunu var galiba sabah beri sardiriyor
_Dersimli_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için teknik_06 yorumu ()kazançta satmayanlar halen o seviyelerde kaldılar
@panashira 15 temmuz gece de canlı yayını mı izleseydiniz keşkem ))
Mirarr için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için teknik_06 yorumu ()ben bazen 2, 9850 de dolar almıştım, momentum lazım dolara
shadowbender için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için teknik_06 yorumu ()Abd müttefik ülkesiyiz neden inanmayayım ki adamın uçakları havada uçuyor daha ne yapsın
TR eski TR değil bunu da belirteyim
reis_fm için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için teknik_06 yorumu ()dövize müdahale yoktu
MB müdahale etsin dolar anında 3 olur ve yabancı onu sınar reis
MB ancak 3, 20 gibi sahaya iner
@HulK abd havadan destek verdi bu iş bitti bence
reis_fm için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için teknik_06 yorumu ()yooo neden zorlasın ki gitti aslan gibi vurdu geri döndü bitti bile
reis_fm için cevaplandı (yorumu göster)