ALTIN ONS

$1250.4600

Güncel: 03:23:46

USD/TL

5.3401

03:23:46

EUR/TL

6.0821

03:23:46

PARİTE

1.1386

03:23:46

STERLİN

6.7687

03:23:46

GÜMÜŞ

2.5173

03:23:46

XAG

14.6490

03:23:46
Açık tut

Üyeliğinizi hemen başlatın!..

Şifrenizi sıfırlamak için e-postanızı giriniz.

Gram AltınDolarEuroGümüşSterlinAltın OnsBistBitcoin
PARİTE 1.1386 03:23:48
EUR 6.0821 03:23:48
USD 5.3401 03:23:48
ALTIN ONS $1250.4600 03:23:48

Profil sayfası: xcodex

Üyelik Bilgileri

Üye adı:xcodex

Kayıt tarihi:05 Kasım 2015

Durum:Çevrimdışı

Yorum sayısı:779

Üye puanı:57

Takipçileri:27

Takip edilen:10

Baktığı sayfa:Dertli - Altin.in üye profili (18.12.2018 19:11:19)

Kişisel Bilgileri

Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum

Doğum tarihi:Belirtilmedi

Meslek:Belirtilmedi

Yaşadığı yer:Belirtilmedi

Alım/Satım Simülasyon Durumu

Gram Altın:0 Gram altını var

Puan:10000 Nakit puanı var

T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi

İşlem geçmişi

İşlem geçmişi bulunmuyor.
Yasal Uyarı: Altin.in'de yer alan bilgi, yorum ve tavsiyeler "Yatırım Danışmanlığı" kapsamında olmamakla beraber kişisel görüşleri yansıtmaktadır. Bu görüş ve bilgilere dayanılarak alınacak yatırım kararları beklentilerinize uygun sonuçlar doğurmayabilir. Dolayısıyla öncelikle yıldızsız (kayıtsız) veya kayıtlı kullanıcıların yorumlarından çıkarsamalar yaparak yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için xcodex yorumu ()

2019 aralığa 1 sene var daha ozamana kadar dolar zirveleri görür taban ise 5,75 olur.. sonuçda tahmin

battıbalık için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Euro için xcodex yorumu ()

dayı hoş geldin. Neredeydin sen yahu.. bir kaç defa Fatiha okudum arkandan ya haber falan çıkmayınca senden.. neyse sağlığın yerinde inşallah

Dertli için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için xcodex yorumu ()

Arjantin'den sert faiz hamlesi.. faizler %60

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için xcodex yorumu ()

denizde makas 23 kuruş yuhh diyorum

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için xcodex yorumu ()

eylül ayı dolar satma ayı diyelim :)

_SOSYOLOG_ için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Bist (Borsa İstanbul) için xcodex yorumu ()

bu seviyelerden ne dolar alınır ne Altın alınır.. borsanın yükselmesi yakındır,

ciceQ için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Bist (Borsa İstanbul) için xcodex yorumu ()

borsada alına bilecek bir kağıt Öner'iniz varmı beyler?

0BeğenmedimŞikayet

Bist (Borsa İstanbul) için xcodex yorumu ()

beyler, borsada ne önerirsiniz?

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için xcodex yorumu ()

dolar artık çok şişti

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için xcodex yorumu ()

banka makasları kapatsana satsak, bu ne yahu 6, 50 den alıyor 7, 50 den satıyor

0BeğenmedimŞikayet

Euro için xcodex yorumu ()

5 lere alışamadan 6 dedi

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için xcodex yorumu ()

sen ABD ye gel burda yaşa :) gelecem dedin gelmedin

ÇÖL__ASLANI için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için xcodex yorumu ()

5 k dolar oldu 10 k zarar

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için xcodex yorumu ()

bu adam ne diyorsa tersini yapın

WebHisse için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için xcodex yorumu ()

kardeşim, senin ne zaman grafiklerine baksam, hep tersi çıkıyor bir önceki grafiğinde düşüş dedin dolar 6, 16 yı gördü.. bu sefer bu grafikse yanılmayız umarım.. saygılar

Traderist için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için xcodex yorumu ()

Deniz bank 5, 71 den satıyor

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için xcodex yorumu ()

sıkma Canını kardeşim boş ver, sana bişe olmasın

olwayslose için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için xcodex yorumu ()

Sözler doğru, kazananlar var, terste kalan bile kazanıyor paraya ihtiyacın yoksa bankada durduğu yerde değerleniyor

CEYHANLI için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için xcodex yorumu ()

ben sattım mesela, satanda çok be hepten tersteyiz sattığımız yerden bile alamıyoruz

CEYHANLI için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için xcodex yorumu ()

dolar bugün 88 görür sonra düşüşe geçer bahanede açıklanan ekonomik yatırım olur.. ki zaten dolar zirvesini görmüş olur

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için xcodex yorumu ()

dış borç var kardeşim, sen elindeki doları satacaksın ki dolar olarak toplanan para borca gitsin

CEYHANLI için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için xcodex yorumu ()

85 de sen şuna

bandero34 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için xcodex yorumu ()

Yapacak bişe yok, rakamlara alışılıyor zaman ile

bandero34 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için xcodex yorumu ()

bende 5. 500 usd kayıp var kardeş

bandero34 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için xcodex yorumu ()

bankalardaki paralara devlet çöker yakında

Daytone35 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için xcodex yorumu ()

profil resminiz yaşadığınız yerin simgesimi?

Seamaster için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için xcodex yorumu ()

5 ler ne zaman gelecek elittürk, onuda söyle

ElitTurk için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için xcodex yorumu ()

kapanış 5, 075190 kardeş

Holigan44 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Euro için xcodex yorumu ()

bütün emtiaları sattık, Allah bereket versin

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için xcodex yorumu ()

turkiyeden tunus a 200 milyon dolar kredi verilmis, bu para cikisi dolari tetikledi galiba

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için xcodex yorumu ()

piki, isimler karıştı ozaman

Türker_turkoglu için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için xcodex yorumu ()

Seni tanıyormuyum acaba? Sen kara çocukmusun :)

Türker_turkoglu için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için xcodex yorumu ()

bir kaç hafta içerisinde doların 4, 85 geleceği beklentisi içerisindeyim... beklentim bu

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için xcodex yorumu ()

balık formasyonu bu, sıçrayıp dalışa geçicem diyor :)

Drnn için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için xcodex yorumu ()

arkadaşlar, app yada sistemden bankaya giriş yapabilen varmı deniz bankdan?
Sistem arıza veriyor

2BeğenmedimŞikayet

Euro için xcodex yorumu ()

avrupada yaşayanların bir çoğu kredi çekip geliyor tatil için.. avrupada çalışan kesim borç batağında kardeşim, günü kurtarmanın derdindeler,

SerkanTR için cevaplandı (yorumu göster)

1BeğenmedimŞikayet

Dolar için xcodex yorumu ()

dolar günlükde kırmızı açtı balık kardeş

battıbalık için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için xcodex yorumu ()

ne zaman geliyorsun ABD ye

ÇÖL__ASLANI için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için xcodex yorumu ()

Hojjj geldin Aslan kardeşş

ÇÖL__ASLANI için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için xcodex yorumu ()

Full dolara girilmiştir buradan

Cevap yaz Gönder

Canlı Ons Grafiği

Anlık | 1D | 5D
Ons grafiği hazırlanıyor...

Dolar Grafiği

1D | 10D | 1S | 1G
Dolar grafiği hazırlanıyor...

Euro Grafiği

1D | 10D | 1S | 1G
Euro grafiği hazırlanıyor...
Copyright © 2009 Altin.in = Altın Fiyatı!