Üye adı:Tekirdağlı_Murat
Kayıt tarihi:12 Haziran 2020
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:52321
Üye puanı:16257
Takipçileri:734
Takip edilen:3
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:1 Şubat 1983
Meslek:Serbest çalışan
Yaşadığı yer:Tekirdağ
Gram Altın:21 Gram altını var
Puan:3,11 Nakit puanı var
T. Puan:126525,4052 Gram & Puan birleşimi
Başarı:175. sırada yer alıyor.
Özet:Başarılı
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Siz buntarz yorumları burda yazmaya devam ederseniz baya keyfiniz kaçar arkadaşım burası vaaz verilecek yer değil günlerdir aynı şeyleri devamlı yazarak insanları bıktırıyorsunuz hadi bir olur iki olur en fazla üç dördüncüde insanların artık size bakış açısı değişir bazı şeyleri tadında bırakmanız sizin hayrınıza olur bir dost tavsiyesi size
Efesinek için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Tuhaf yorumlar yapıyor benimde dikkatimi çekti yatırımdan çok vaaz veriyormuş gibi geldi bana yatırımdan fazla bahsetmiyor mürid mi topluyor ne :)
sbars için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Aman şıh hazretlerine bişey deme çarpılırsın sonra :)
sbars için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Ben fikrimi yazıyorum bu arkadaş belliki ukala biri yok senin dediğin doğru değil filan acayip ağızla konuşmalar hayırdır ya kime nasip etmişim böyle bir konuşma tarzını hiç işim olmaz atar engeli geçerim bugün yeteri kadar keyfim kaçtı zaten hiç uğraşamam bu tarz insanlarla
Kasman için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Sen önce büyüklerine saygılı konuşmayı öğren asabımı bozma hadi ordan çekil kenara kendi yatırımına odaklan akıl verme burda bana
Oguz5434 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Ben görüşümü yazdım dostum ben öyle düşünüyorum sen haklı çıkacam diye uğraşıyorsun ben fikrimi yazdım tamam sen haklı ol böyle uzatmaca tarzı yorumlardan hoşlanmıyorum katılır katılmazsın arkadaşım sakin ol anlamayacak kadar çocuk zekalı değilim
Oguz5434 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Tekirdağlı_Murat yorumu ()165 TL den düşerken comex üzerinden gümüşü düşererek pozisyon kapadılar tam tersi gümüş o büyük düşüşe öncülük etti arkadaşım belliki araştırma yapmadın
Oguz5434 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Bence ikisinin aynı anda yükselmesi gerekiyor diye bir düşünce olmaması gerekir çünkü ikisinin de kullanım alanları farklı gümüş teknoloji ve yapay zeka gibi alanlarda tercih edilirken Altın tüm küreselde riski fiyatlar bu yüzden altın gümüşten fazla etkilenmedi gümüş bugün yüzde 11 düşerken altın yüzde 4 düştü
Oguz5434 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Kimmiş bu hayırdır:)
omubu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Tekirdağlı_Murat yorumu ()79.30 dolar a kadar düştü 82 dip olmadı
Arbede için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Devamlı vaaz verilen yorumlarınız dikkat çekiyor hoca filan mısınız acaba
Efesinek için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Vix 24.50 DXY 99.30 da bunlar az aşağı gelirse emtialar en azından biraz rahatlar
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Bu tarz gereksiz sohbet yapanlara herkes tepkisini göstersin arkadaşlar başka türlü olmaz devamlı burada boş boş muhabbet yaparlar yoksa bu şekilde sohbet edeceğinize bilginiz varsa insanlara çıkış yolu gösterin zararı olanlara gerisi laga luga laf salatası
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Valla artık engelliyorum arkadaşım insanda biraz sıkılma olur böyle aleni şekilde gereksiz konuşmalar hoş olmuyor burada konu dışı yapılan saçma sapan yorumları getirmesinler buraya baya sabrettik artık yeter
Abbas__baş için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Chat gurubuna kim dahil olup mahalle sohbeti yaparsa bekleme odasına alacağım artık süre doldu
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Selo arkadaşım sizde bunlarla aynı muhabbet içindesiniz herhalde sizide bekleme odasına alalım lütfen gereksiz sayfayı meşgul etmeyin
Selo58 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Allah iyiliğini versin ya sesli güldüm ya yeminle :))
sbars için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Siz camide hoca filan mısınız
Efesinek için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Yav sorma sanki insanlara faydası var yeme içme kahvehane muhabbeti artık bu şekilde yapanlara avatar engeli bende geçerim sıktı artık
1_umut58 için cevaplandı (yorumu göster)
8BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Sayfayı chat yerine çevir mişler diye yorum yaptım diye bazı arkadaşlar alınmış ve engel atmış aman ne üzüldüm anlatamam doğru söyleyeni dokuz köyden kovarlarmış neden alındınız ylan mı söylüyoruz arkadaşım günlerdir burda chat yapar gibi sohbet ediyorsunuz size yazanlara da aldırmıyorsunuz valla kusura bakmayın kimse sizin boş muhabbetkerinizi okumak zorunda değil istediğiniz kadar alının biraz düşünceli olun insanlar zarar etmiş çıkış için çare arıyor siz burada yiyip içtiklerinizi anlatıyorsunuz biraz insaf sayfayı gereksiz yere meşgul ettiğinizin farkına varın çocuk olsanız neyse kocaman insanlarsınız yahu biraz düşünceli hareket edin şu yazımdan sonra kim isterse beni engelleyebilir sevinirim de