Üye adı:SON_17
Kayıt tarihi:28 Aralık 2016
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:266
Üye puanı:122
Takipçileri:41
Takip edilen:1
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
@ZeKaT_VeR için cevaplandı
2026-06-21 18:03:56) Cevap yaz
Kıymetli dostum, o kadar haklı, bilgece ve zarif bir hatırlatma ki, bu değerli tavsiyeniz samimiyetle kulağıma küpe olacaktır. Çok doğru: hani derler ya, "Başkalarının kusurlarını ifşa etmeye çalışan, farkında olmadan kendi iç dünyasının aynasını insanlara gösterir. "
İddialar, coşkular ve anlık heyecanlar elbet bir gün sakinleşir; geriye sadece zamanın, sabrın ve matematiğin kendi sessizliği içinde hakkını teslim ettiği o çıplak rasyonel gerçekler kalır. Bu mecrada aslolan: adalet duygusunu incitmemek, her samimi emeğe değer vermek ve o gürültülere hiç bulaşmadan, - sizin gibi hakkaniyeti teslim eden sağduyulu dostlarla- aynı sükûnetle yürümektir. Gönülden teşekkürlerimle, Allah'a emanet olun.
Mesajım düşmüyor Ne hikmetse...
@SON_17
https://yorum. altin.in/tum/gumus
___- ___
@Uniqueidentity için,
2026-06-21 09:39:34) düşmeyen mesajım:
Gerek @Aysimaa_ gerekse @simurg22 arkadaşlara yönelik nezaketsiz yaklaşımlar karşısındaki hassasiyetinizi gönülden takdir ediyorum. Ancak kişilerin o talihsiz ifadelerini harfi harfine kopyalayıp paylaşmanın, istemeden de olsa o yanlış(lar)ı beslediği kanaatindeyim. Tıpkı ilk başta (üç ay öncesi) benim YTD olan analizime yazdığınız alt yorumdaki siteminiz gibi; bazen iyi niyetle de olsa peşin hükümlerle yanılabiliyor, hata yapabiliyor ve dahası kul hakkına girebiliyoruz.
O an size cevap vermeyişim bir haklılık çabası değil, sadece saygı çerçevesinde polemikten uzak kalma isteğimdi. Nitekim o analizimden sonra; gümüş ons ~71$ civarında iken piyasa açıldıktan 4 saat sonra ~3$ artmış (~74$) ve yaklaşık 36 saat sonra da ~7$ düşmüştü (~67$), yani totalde ~10$'lık bir dalga akışı olmuştu. Niyetimizin bir algı değil, sadece samimi küçük bir öngörü olduğunu gösterdi.
Sayfa genelinde; emeği hiçe sayan, alaycı ve hadsiz üsluplardan kaçınılması ortak temennimizdir. Esas olan: Taraf olmak değil, fikirler ne olursa olsun nezaket çizgisini koruyabilmektir. Neticede bu mecrada hepimizin birbirinden öğreneceği mutlaka bir şeyler vardır diye düşünüyorum; paylaşılan her bilgi kırıntısı yeri gelir altın, yeri gelir gümüş kıymetindedir. Bu samimi çizginizin devamını dilerim. Saygılarımla...
https://altin.in/son_17
___- ___
@simurg22 için,
2026-06-21 09:28:46) düşmeyen mesajım:
Günaydın, hepimize mutlu sağlıklı ve huzur dolu hafta sonları olsun.
@simurg22 uğradığınız o talihsiz ve çirkin hadiseyi @Uniqueidentity arkadaşın paylaşımından üzülerek öğrendim. Sizin gibi hakkaniyeti savunan, duruşu belli birine karşı sergilenen bu çirkin yaklaşım asla kabul edilemez. Gördüğüm kadarıyla karşı taraf hatasını anlayıp mahcubiyetle affınıza sığınmış; elbet takdir yüce gönlünüzündür. Dileğim, bir daha böyle hadsiz durumlara maruz kalmamanızdır. Sizin gibi naif ve kıymetli insanların varlığı daim olsun. Saygılarımla...
https://yorum. altin.in/tum/gumus
___
SON_17 yorumu (2026-06-18 00:18:14) msj düşmyr...
Vakitsiz uç(urul)an "75-85$ yolda" balonlarına kapılmayıp, sakin kalabilenlere selam olsun. Yön değiştirmek yerine, bu TUZ_AK bahar havasını ve temizliği günler öncesinden kendi duruşumuzla paylaşmıştık.
Unutulmamalı ki: hiçbir yükseliş, tabandaki o lik. almadan sağlıklı tırmanamaz. Tepkilerden "umut" satanlar hep olur, önemli olan sığ görüşlerden sıyrılıp piyasanın psikolojisini ve matematiğini okumaktır. Sadece zirveye bakanlar, zeminin kayma ihtimalini fark edemezler. Ama ZAMAN yine en adil hakemdir.
~69$'dan ~71.5$'a giden merdiven tamamen bir lik. TUZAĞIYDI; şahin söylemler kapıyı kapatan kilit oldu. "Henüz" uçan kaçan bir durum yok, bu sadece PY'nın ilk korku atağı olabilir.
Açılış itibariyle ~66$ civarı lik. temiz. gelirse ~2-3$ GÜVEN TAZELEME atağı —dikkatli ve kademeli takip şartıyla— düşünülebilir. Sonrasında büyük resim, kaldığı yerden "dalgalı" devam edebilir.
(Yatırım tavsiyesi değildir, risk ve karar kişiye aittir. ) Gittim, saygılarımla sevgiyle kalın...
https://altin.in/son_17
___
Mesajım sayfaya düşmüyor
2026-04-16 23:59:29
DÜŞMEYEN PAYLAŞIMIM:
Gümüş için SON_17 yorumu
(2026-04-16 04:03:42)
İyi geceler, öncelikle bol bereketli kazançlar diliyorum hepimize.
Bugun özelinde Asya umut veriyor, Londr karar verir, gercek yön Abd diye düşünüyorum.
~78.3_80.5 arası sıkışan bir piyasa üst liq. alınıyor gibi geliyor bana, inşallah yanılırım düşmez gittigi kadar gider.
Bana göre 78,3 altı alım fırsatı olabilir üç_beş basamak sabırla bekleyecgm, aşırı risk sevmiyorm.
Üst use 80.5 kırılırsa TUZ_AK 82_84$ orta hedefte var zaten.
Lütfen yanlış anlaşılıp panik olunmasın bu sadece bir bakış...
Sabaha karşı Gümüş ons ~80.25$ da iken NACİZANE fikrimi yazmıştım.
Yeni piyasa gününde Asya baskıyı sürdürüp, Londra hız verebilir, Abd de büyük hareket olablr. KESINLIKLE YTD.
SON olarak, iki gündür meydana gelen "üzücü" hadiselerden dolayı acıyı derinden yaşadığımdan bir müddet yazamayacağım.
Allah'a Emanetsiniz.
@SON_17
___<___<___<
SON olarak, iki gündür meydana gelen "üzücü" hadiselerden dolayı acıyı derin hissettiğimden bir müddet yazamayacağım.
Allah'a Emanetsiniz.
@SON_17
2026-04-08 02:30:05
selam, genel görüş düşüş beklerken daha pazartesi günü piyasalar açılmadan ~73 $ da haberlerın bahane old. hatırlattım hedefi gösterdim, rıskı goze alırsanız kademelı kanaatkar nıye olmasın dedım; )
sabır her kazanmanın Altın kuralı.
ancak pıyasa coşku fomo sever!
ytd.
https://altin.in/son_17
___
2026-03-29 20:46:22
https://yorum. altin.in/tum/gumus
Hayırlı Akşamlar,
Selamlar Sevgiler...
Öncelikle Bol Kazançlı ve Bereketli Bir Hafta Diliyrm Herkese.
İletim düşmezse kişisl gorşümde var.
~68. x $ da korkmam tutrm,
~Üst beş inci kademede disiplinle tutmam, eğer varsa "UÇAN BALONLAR" salıveririm gitsin. (Gökyznde PTLaR)
SONRA NASİBİMİ SABIRLA BEKLERİM.
Manip. Uzak Dururum.
Görüşüm Şahsıma Münhasırdır.
Kesinlikle YTD.
___<<
2026-03-26 08:55:06
https://altin.in/son_17
Günaydın,
"Kontrollü" ~68$ kısada,
Sonra ana trende karsi olmayan üst 3_4 kademe geri al (SON umut) manip. TREN ÇUF ÇUF! 7_4$ kır sonrası malum, dikkat kademeli işlemleri elden bırakmıyoruz. Inatlasmıyrz
KESINLIKLE YTD.
https://altin.in/son_17
___
2026-03-26 00:57:12
https://altin.in/son_17
Haklısınız, san al ortamda kullanıcıları hiç tanımadığımız için inanmak, güvenmek ve bazen diyalog kurmak dahi hepimiz için yüksek risk içerir :)
Bence yeni gelişmelere açık olacağız eskiden bu sitede de oln karşılıksız yardmlasmlr dostlklar, arkadaslıklar maalesef günümüzde samimi değil ve yok da, olmasını beklemek de gerçekçi olmaz!
Kendi göbeğimizi kendimiz kesmeyi bir şekilde öğreneceğiz kimseye bağımlı kalmayacağız.
Burada "genellikle" sözde hoca usta analistçi isimleri neyse
1, 2, 3 doğruyu söyleyip önce güven kazanyr, sonra üstten alttan aynı anda konuşup, kafa karışıklığı oluşturuyor! Sonra bence sıralı dalga akışını bilenler ama o ama bu sebepten dlyı bir şekilde atlıyor (gizlyr), sonraki elleri söylüyor, misal 80 90 100$, 150$ hatta 200$ dan bahsedilyor. Dip yaklaştığında 30 40 50 $ soylemleri cikiyor ortaya gibi gibi.
Arada kar bırakacak işlemler kaçıyor, dinlenirse yaptirilmyr. Panik fomo başlıyor sonra tabii. Bu arada Hadsiz sataşma ve polemik çıkaranları saymıyorum :)
Özetle çözüm: Bilgi paylaşıldıkça çoğalır, iyilik kazanır daima ama kaynak/klavuz yanlissa işimiz zor. SON.
https://altin.in/son_17
___<<
2026-03-22 22:28:09
https://yorum. altin.in/tum/gumus
Slm, hayırlı akşamlar...
Şimdi GÜM ÜŞ toparlandı uçacak, (zamana gore tersi de yapiliyor) tayfası yine iş başinda!
Ne hikmetse sözüm onlara hep kritik anlarda sayfada yok olmalarina sebep olan sözde bitmeyen o isleri, piyasa açılışı öncesi asli işlerini yapmalarına (a kıl lari nca piy sa Ya ÖN vermeye) çalışmalarına engel olmuyor.
KENDİME NOT: ~67 $ kısada önemli. Asagisi kucuk. kdme s top alinip Yukarıda manip. 2-3 kademe olabilir, ama devaminda Asil onemlisi diğer yön alm. fırsat o la b ilir.
Blki önce bezdirip (ufak zikzak _ kararsiz), sonra da hizlica hft kapanisina dogru gleblr...
SABIRA DEVAM, SONRASI KADEMELİ NEFESLENME İÇİN...
Görüşüm Şahsıma Münhasır olup,
KESINLIKE YATIRIM TAVSİYESİ DEĞİLDİR
-
2026-03-18 20:32:24
https://yorum. altin.in/tum/gumus
Sadece kritik zamanlarda gelip ısrarla ters (u m ut) hedef vaad edenlere i nan ma yın. Ana yön gelinen yer(ler), yatayklık, isteksizlik, dip panikçilerinin her düşüşte daha fazlası var manip. kor ku la rı... sabrın sonu selamettir.
Zaten malı sabırla tuttuysanız bu ana kadar elinizde, bundan sonra da sakince bekleyip ekrandan çekilin, mailinizi ve paranızı panik yapıp da ziyan etmeyin.
Çok sabırsızsanız kademeli ve kanaatkar olmak şartıyla tedbiri elden bırakmayın.
Elbet an laş ma old. da gerçekten yine güllük gülistanlık olacak buralar...
Yatırım Tavsiyesi Değildir.
(Syf genel. Düşmüyor)
___
2026-03-18 10:35:53
https://altin.in/son_17
Selam, ms jı m du s mu yor :)
17 Mart 2026 günü yani dün saat 07.55'te gü müş on s grafik tam zirve yaptığı sırada :) (~82.50$) buralar artık "RİSKLİ - KANAATKAR OLUN" dedim, son 3-5 mesajımda olduğu gibi nacizane ve dostane uyarılarım oldu.
KATİYEN TEKNİK BİLGİM YOK, BU KAPSAMDA:
Her ne kadar da bu seviyelerden mikro ölçekte in işli çık ışlı (~82,5-83$) civarı SON_U. M U. T görünse de...
makroda yaklaşan persembe günü öncesi piyasa hiç iç açıcı gelmiyor bana.
BUNDAN SONRA RİSK ALMAM; Piya sa nın tamamen (b. rı_ ş olana dek) sakinleşmesini beklerim.
Kesinlikle Yatırım Tavsiyesi Değildir.
GÖRÜŞLERİM ŞAHSIMA MÜNHASIRDIR.
*SON*
...
2026-03-16 00:24:51
https://altin.in/son_17
Selam, hayırlı günler hepinize öncelikle...
Aşağıdaki mesajı - herhangi bir teknik bilgim olmadan- (20 Şubat 2026 saat 15.00'de) yazdığım sırada gü müş ons ~80.50$ dı. TÜNELE GİRMEDEN SON ŞANS OLABİLİR! demiştim nacizane, nitekim 02 Mart 2026 günü gü müş ons ~97$ (136,50? ) gördü sanırım.
Bu içeride kalanlar için güzel bir fırsattı (lakin hepimiz riskimizi hiç kimsenin ağzına bakmadan kendimiz yöneteceğiz, panik yapmadan kademeli olarak)
Maalesef sonra tünele girdi :(manip. çok oluyor, mevcut küresel kriz ortamında hepimizin beklentimizin aksine em ti alar ters reaksiyon gösterdi şimdilik, bar ış ortamında kademeli dalgalanmalarla çıkışa geçecektir bu benim kişisel düşüncem tabii...
Kesinlikle YTD.
SON OLARAK: BURADA YOK VERGİYMİŞ YOK BİLMEM NE VERİSİ FORMASYONU HEPSİ HİKAYE... GÜVENDİĞİNİZ ANALiZCiLER VARSA %100 bağlı kalmadan düz ve ters indikatör olarak kendi akıl süzgecimizden de geçirerek kararlarımızı alabilmeliyiz, en kötü y. ze ka var unutmayın.
SÖYLEDİKLERİM KESİNLİKLE YATIRIM TAVSİYESİ OLMAYIP SADECE ŞAHSIMA MÜNHASIRDIR ! ! !
Yaklaşan Ramazan Bayramı öncesi, Zararda Olanların Bir An Önce Çıkması Umuduyla,
Tüm Sevdiklerinizle birlikte Sağlıklı, Huzurlu ve Mutlu Günleriniz Olması dileğiyle Allah'a Emanetsiniz.
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
EUR23 Haz 10:30
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Bileşik PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Üretim PMI
TRY23 Haz 11:00
Yabancı Gelenler
EUR23 Haz 11:00
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Üretim PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Hizmetler PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel İmalat PMI
8BeğenmedimŞikayet
Gümüş için SON_17 yorumu ()Yeni haftanın hepimize güzellikler getirmesini diliyor, herkesi muhabbetle selamlıyorum.
Şahsi öngörümdür, ancak her zaman belirttiğim gibi YANILABİLİRİM: Piyasa açılışıyla ~67$ civarı bir lik. salınımı sonrası, fiyatın kararsızca 68$ üzeri tutunup ~72$ arasında dalgalanmasını bekliyorum. İlerleyen süreçte bahane haberlerle birlikte manip. ~76$, ~80$ ve belki de ~84$ seviyelerine doğru dalgalı bir umut/güven tazeleme tepki grafiğini izleyebiliriz.
Ancak bu yükselişle birlikte piyasada yeniden 100$, 120$, 150$ vb. telaffuz edilmeye ve havada uçuşmaya başladığında temkinli olmak gerekir! Çünkü bu coşkunun ardından, "3-4 ay öncesinden telaffuz ettiğim" o büyük makro resme tekrar geri dönüş yaşanabilir ve işte o zaman da şimdiden gereksiz konuşulan ~67-68$ altı seviyeleri daha anlamlı olabilir ve daha kalıcı olarak kırılabilir. Bu yüzden geçirmekte olduğumuz bu kritik günlerde kimsenin vebaline girmemek adına, olası alt rakamları vakitsiz paylaşmayı kesinlikle uygun bulmuyorum ve hatta iyi niyet göremiyorum.
Burada yer alan hiçbir bilgi ve yorum kesinlikle yatırım tavsiyesi değildir. Allah'a emanet olun.
SON_17 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için SON_17 yorumu ()Kesinlikle Yatırım Tavsiyesi Değildir. @ZeKaT_VeR
Saygılarımla Allah'a emanet olun.
SON_17 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için SON_17 yorumu ()Zarif sözleriniz karşısında mahcup ve kifayetsiz kalıyorum; estağfurullah efendim o sizin teveccühünüz, asıl siz değerli dostlar sağ olun varolun.
Piyasada sular biraz dalgalanınca etrafı hemen 72$ imkânsız, 76$ hayal, 80$ artık rüya' diyen karamsar bir gürültü kaplıyor. Unutmayalım: Altın , kuyumcunun terazisinde sessizce tartılır; gürültü ise sadece pazardaki işportacıya aittir.
Ve PY en büyük avını, herkesi korkutup "bitti(k)" dedirttiği o en derin sessizlikte yapar.
İyi geceler, fırsat buldukça görüşmek dileğiyle...
ZeKaT_VeR için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için SON_17 yorumu ()Allah razı olsun, yürekten teşekkürler.
Fiyat ~68$ olunca, bana göre tepki yerlerinde korku yayıp mal döktürenler ne hikmetse yukarıda da kimseye kar aldırmıyor. Oysa piyasa 80 - 84$ bandına çıkınca en önden sessizce kârı toplayanlar yine kendileri oluyor!
Kimseye yön vermeden, tartışmadan uzak, tamamen kendimize münhasır naçizane fikirlerimizle, sabırla ve kendi halimizde (kimseyi dinlemeden) yola devam...
Saygılarımla, bol kazançlar. (YTD)
Raşid için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için SON_17 yorumu ()Eklemeyi unuttuğum SON NOKTA herhangi bir iddiam kesinlikle yoktur.
Cümleten sağlıklı güzel günlere...
SON_17 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için SON_17 yorumu ()Segili @ZeKaT_VeR herhangi bir yanlış anlaşılmaya mahal vermek istemem; paylaştığım fikirler kesinlikle kimseye yön vermek için değil, tamamen kendime münhasır naçizane sesli düşüncelerimdir.
Kendi dünyasında mütevazi bir hayat sürmeye çalışan, her fikre saygı duyan ve tartışmalardan her zaman uzak durmayı seçen, kendi halinde biriyim. Tek gayretim, bu süreçte sadece kendi penceremi sessizce paylaşabilmektir.
Gönülden sevgilerimle...
ZeKaT_VeR için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için SON_17 yorumu ()Geçtiğimiz günlerde coşku satanların bugün felaket tellallığı yapmasını doğru bulmuyorum. Yarın bir gün fiyat o veya bu bahaneyle 80 - 84$ bandına yükseldiğinde, bu korku iklimine kapılıp zararına satış yapanların vebalini kim ödeyecek?
Piyasa yapıcının ters köşe hamlelerine karşı her zaman olduğu gibi sakin kalmalı; kimseden etkilenmeden riskimizi ve vademizi kendimiz yönetmeliyiz.
Kesinlikle Yatırım Tavsiyesi Değildir (YTD).
SON_17 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için SON_17 yorumu ()Doğruluğu görüp sessiz kalmayarak, kıymetli @ZeKaT_VeR arkadaşımıza yaptığınız hak teslimi ve bu zarif takdiri paylaştığınız için gönlünüze sağlık.
Saygı ve sevginin paylaşıldığı bu güzel duruşunuz daim olsun.
Saygılarımla, bol kazançlar dilerim.
simurg22 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için SON_17 yorumu ()Değerli yorumunuz ve katkınız için teşekkürler. Karşılıksız emek veren herkese gönülden selamlarımla...
Sayfa huzurunu bozanlara geçit vermemek en doğrusudur.
Bizimkisi sadece karınca kararınca su taşıma meselesi... Akıl herkeste var; dileyen dilediğini okur, kendi yolunu seçer.
Saygılarımla, bol kazançlar dilerim.
Ebu_Ubeyde_ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için SON_17 yorumu ()Rica ederim, nezaketiniz için teşekkürler.
Saygılarımla, başarılarınızın devamını ve bol kazançlar dilerim.
Telafi_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için SON_17 yorumu ()Herkese günaydın,
Çok sağ olun,
Bu mecraya asıl seviye ve anlam katan, sizlerin bu olgun, sağduyulu ve yapıcı yaklaşımıdır.
Eksik olmayınız, hürmet ve saygılarımla.
ZeKaT_VeR için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için SON_17 yorumu ()Sözün değerini bilenler için sessizlik en güzel cevaptır ama naçizane hatırlatmak isterim: "Bilgi çamura düşse de değerini kaybetmez, lakin üslup insanın aynasıdır. "
Burası herkesin kendi riskini yönettiği ve saygı çerçevesinde fikir paylaştığı bir platform olup, ruhuna uygun olarak, kimseden unvan veya onay beklemeden, doğru bildiğimiz analizleri ve öngörüleri kendi tarzımızla ve hür irademizle paylaşmaya kararlılıkla devam edeceğiz.
Niyetimiz de üslubumuz da bellidir; SON SÖZÜ her zaman olduğu gibi yine 'zaman ve sonuçlar' söyleyecektir. Yanılabilirim, ancak katiyen yanıltmam.
Paylaşımlarım Kesinlikle Yatırım Tavsiyesi Değildir.
Saygılarımla Allah'a Emanetsiniz...
SON_17 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için SON_17 yorumu ()Bilgi, sevgi ve saygı gerçekten paylaştıkça çoğalıyor. Acele etmeden, sabırla süreci yöneten her zaman kazanır. Değerli yorumunuz için çok sağ olun, kazancınız bol ve rast gelsin.
Ali_Cesur için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için SON_17 yorumu ()Çok sağ olun, bu zarif geri dönüşünüz gerçekten paha biçilmez benim için.
Ancak naçizane belirtmek isterim; hoca, üstat veya ekonomist değilim :) sadece süreci okumaya çalışan biriyim. Faydalı olabiliyorsam ne mutlu.
Saygılarımla, kazancınız bol ve rast gelsin.
Azraa_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için SON_17 yorumu ()Değerli varlığınız ve objektif duruşunuz sayfaya güç katıyor, gönlünüze sağlık...
Mustafaizmir35 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için SON_17 yorumu ()Estağfurullah efendim, nazik iltifatınız kendi güzel gönlünüzün yansımasıdır, sağ olunuz. "Bizler Bu Dünyada Karıncadan Bile Aşağı, Sıradan Birer Faniyiz.
Bu tür övgülerden ziyade, naçizane öngörü ve değerlendirmelerimizde ortak noktada buluşabilmek benim için en büyük mutluluktur.
Sorumluluk ve risk her zaman kendimize aittir.
Samimi katkı sunan tüm değerli dostlar asıl Allah Hepinizden Razı Olsun.
Sevgi ve Saygılarımla...
ZeKaT_VeR için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Gümüş için SON_17 yorumu ()Kucak dolusu selamlar herkese...
Fiyat ~75$ civarında. Dün ~72$ iken koparılan "60$'lar geliyor" gürültüsünün yersiz bir korkutma taktiği olabileceğini naçizane sesli düşünmüştüm.
Her zaman yanılabilirim; ancak bana göre aşağıdaki 70. xx$ likiditesi süpürülmeden başlayacak bir yükseliş kalıcı olmayabilir ve yeni bir TUZ_AK olarak kalabilir. Hatta yeniden manip. bir coşku yaratmak adına, aşağıyı tam temizlemeden önce yukarıda ~77.5$ civarını bile gösterebilirler.
Önemli olan fiyatla inatlaşmamak, beklentilerimize aşık olmadan riskimizi sabır ve soğukkanlılıkla "kendimiz" yönetebilmektir.
Kesinlikle Yatırım Tavsiyesi Değildir.
Herkese bol kazançlar.
SON_17 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için SON_17 yorumu ()Değerli katkılarınız ve seviyeli yaklaşımınız için çok teşekkür ederim. Allah ağzımızın tadını bozmasın. 'Gönlü güzel olanın, nasibi de güzel olur. ' Siz o temiz niyetinizi ve sükunetinizi hiç bozmayınız. Saygılar...
Mustafaizmir35 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için SON_17 yorumu ()Bizim kalbimizin sesi sizin gibi güzel gönüllere ulaştıysa ne mutlu bize efendim. Allah utandırmasın...
ZeKaT_VeR için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için SON_17 yorumu ()Sözün ağırlığı, ne kadar yüksek sesle söylendiğinde değil; zaman içinde ne kadar doğru çıktığında gizlidir.
Saygı ve Sevgiyle kalın...
SON_17 için cevaplandı (yorumu göster)