Üye adı:SON_17
Kayıt tarihi:28 Aralık 2016
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:266
Üye puanı:122
Takipçileri:41
Takip edilen:1
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
@ZeKaT_VeR için cevaplandı
2026-06-21 18:03:56) Cevap yaz
Kıymetli dostum, o kadar haklı, bilgece ve zarif bir hatırlatma ki, bu değerli tavsiyeniz samimiyetle kulağıma küpe olacaktır. Çok doğru: hani derler ya, "Başkalarının kusurlarını ifşa etmeye çalışan, farkında olmadan kendi iç dünyasının aynasını insanlara gösterir. "
İddialar, coşkular ve anlık heyecanlar elbet bir gün sakinleşir; geriye sadece zamanın, sabrın ve matematiğin kendi sessizliği içinde hakkını teslim ettiği o çıplak rasyonel gerçekler kalır. Bu mecrada aslolan: adalet duygusunu incitmemek, her samimi emeğe değer vermek ve o gürültülere hiç bulaşmadan, - sizin gibi hakkaniyeti teslim eden sağduyulu dostlarla- aynı sükûnetle yürümektir. Gönülden teşekkürlerimle, Allah'a emanet olun.
Mesajım düşmüyor Ne hikmetse...
@SON_17
https://yorum. altin.in/tum/gumus
___- ___
@Uniqueidentity için,
2026-06-21 09:39:34) düşmeyen mesajım:
Gerek @Aysimaa_ gerekse @simurg22 arkadaşlara yönelik nezaketsiz yaklaşımlar karşısındaki hassasiyetinizi gönülden takdir ediyorum. Ancak kişilerin o talihsiz ifadelerini harfi harfine kopyalayıp paylaşmanın, istemeden de olsa o yanlış(lar)ı beslediği kanaatindeyim. Tıpkı ilk başta (üç ay öncesi) benim YTD olan analizime yazdığınız alt yorumdaki siteminiz gibi; bazen iyi niyetle de olsa peşin hükümlerle yanılabiliyor, hata yapabiliyor ve dahası kul hakkına girebiliyoruz.
O an size cevap vermeyişim bir haklılık çabası değil, sadece saygı çerçevesinde polemikten uzak kalma isteğimdi. Nitekim o analizimden sonra; gümüş ons ~71$ civarında iken piyasa açıldıktan 4 saat sonra ~3$ artmış (~74$) ve yaklaşık 36 saat sonra da ~7$ düşmüştü (~67$), yani totalde ~10$'lık bir dalga akışı olmuştu. Niyetimizin bir algı değil, sadece samimi küçük bir öngörü olduğunu gösterdi.
Sayfa genelinde; emeği hiçe sayan, alaycı ve hadsiz üsluplardan kaçınılması ortak temennimizdir. Esas olan: Taraf olmak değil, fikirler ne olursa olsun nezaket çizgisini koruyabilmektir. Neticede bu mecrada hepimizin birbirinden öğreneceği mutlaka bir şeyler vardır diye düşünüyorum; paylaşılan her bilgi kırıntısı yeri gelir altın, yeri gelir gümüş kıymetindedir. Bu samimi çizginizin devamını dilerim. Saygılarımla...
https://altin.in/son_17
___- ___
@simurg22 için,
2026-06-21 09:28:46) düşmeyen mesajım:
Günaydın, hepimize mutlu sağlıklı ve huzur dolu hafta sonları olsun.
@simurg22 uğradığınız o talihsiz ve çirkin hadiseyi @Uniqueidentity arkadaşın paylaşımından üzülerek öğrendim. Sizin gibi hakkaniyeti savunan, duruşu belli birine karşı sergilenen bu çirkin yaklaşım asla kabul edilemez. Gördüğüm kadarıyla karşı taraf hatasını anlayıp mahcubiyetle affınıza sığınmış; elbet takdir yüce gönlünüzündür. Dileğim, bir daha böyle hadsiz durumlara maruz kalmamanızdır. Sizin gibi naif ve kıymetli insanların varlığı daim olsun. Saygılarımla...
https://yorum. altin.in/tum/gumus
___
SON_17 yorumu (2026-06-18 00:18:14) msj düşmyr...
Vakitsiz uç(urul)an "75-85$ yolda" balonlarına kapılmayıp, sakin kalabilenlere selam olsun. Yön değiştirmek yerine, bu TUZ_AK bahar havasını ve temizliği günler öncesinden kendi duruşumuzla paylaşmıştık.
Unutulmamalı ki: hiçbir yükseliş, tabandaki o lik. almadan sağlıklı tırmanamaz. Tepkilerden "umut" satanlar hep olur, önemli olan sığ görüşlerden sıyrılıp piyasanın psikolojisini ve matematiğini okumaktır. Sadece zirveye bakanlar, zeminin kayma ihtimalini fark edemezler. Ama ZAMAN yine en adil hakemdir.
~69$'dan ~71.5$'a giden merdiven tamamen bir lik. TUZAĞIYDI; şahin söylemler kapıyı kapatan kilit oldu. "Henüz" uçan kaçan bir durum yok, bu sadece PY'nın ilk korku atağı olabilir.
Açılış itibariyle ~66$ civarı lik. temiz. gelirse ~2-3$ GÜVEN TAZELEME atağı —dikkatli ve kademeli takip şartıyla— düşünülebilir. Sonrasında büyük resim, kaldığı yerden "dalgalı" devam edebilir.
(Yatırım tavsiyesi değildir, risk ve karar kişiye aittir. ) Gittim, saygılarımla sevgiyle kalın...
https://altin.in/son_17
___
Mesajım sayfaya düşmüyor
2026-04-16 23:59:29
DÜŞMEYEN PAYLAŞIMIM:
Gümüş için SON_17 yorumu
(2026-04-16 04:03:42)
İyi geceler, öncelikle bol bereketli kazançlar diliyorum hepimize.
Bugun özelinde Asya umut veriyor, Londr karar verir, gercek yön Abd diye düşünüyorum.
~78.3_80.5 arası sıkışan bir piyasa üst liq. alınıyor gibi geliyor bana, inşallah yanılırım düşmez gittigi kadar gider.
Bana göre 78,3 altı alım fırsatı olabilir üç_beş basamak sabırla bekleyecgm, aşırı risk sevmiyorm.
Üst use 80.5 kırılırsa TUZ_AK 82_84$ orta hedefte var zaten.
Lütfen yanlış anlaşılıp panik olunmasın bu sadece bir bakış...
Sabaha karşı Gümüş ons ~80.25$ da iken NACİZANE fikrimi yazmıştım.
Yeni piyasa gününde Asya baskıyı sürdürüp, Londra hız verebilir, Abd de büyük hareket olablr. KESINLIKLE YTD.
SON olarak, iki gündür meydana gelen "üzücü" hadiselerden dolayı acıyı derinden yaşadığımdan bir müddet yazamayacağım.
Allah'a Emanetsiniz.
@SON_17
___<___<___<
SON olarak, iki gündür meydana gelen "üzücü" hadiselerden dolayı acıyı derin hissettiğimden bir müddet yazamayacağım.
Allah'a Emanetsiniz.
@SON_17
2026-04-08 02:30:05
selam, genel görüş düşüş beklerken daha pazartesi günü piyasalar açılmadan ~73 $ da haberlerın bahane old. hatırlattım hedefi gösterdim, rıskı goze alırsanız kademelı kanaatkar nıye olmasın dedım; )
sabır her kazanmanın Altın kuralı.
ancak pıyasa coşku fomo sever!
ytd.
https://altin.in/son_17
___
2026-03-29 20:46:22
https://yorum. altin.in/tum/gumus
Hayırlı Akşamlar,
Selamlar Sevgiler...
Öncelikle Bol Kazançlı ve Bereketli Bir Hafta Diliyrm Herkese.
İletim düşmezse kişisl gorşümde var.
~68. x $ da korkmam tutrm,
~Üst beş inci kademede disiplinle tutmam, eğer varsa "UÇAN BALONLAR" salıveririm gitsin. (Gökyznde PTLaR)
SONRA NASİBİMİ SABIRLA BEKLERİM.
Manip. Uzak Dururum.
Görüşüm Şahsıma Münhasırdır.
Kesinlikle YTD.
___<<
2026-03-26 08:55:06
https://altin.in/son_17
Günaydın,
"Kontrollü" ~68$ kısada,
Sonra ana trende karsi olmayan üst 3_4 kademe geri al (SON umut) manip. TREN ÇUF ÇUF! 7_4$ kır sonrası malum, dikkat kademeli işlemleri elden bırakmıyoruz. Inatlasmıyrz
KESINLIKLE YTD.
https://altin.in/son_17
___
2026-03-26 00:57:12
https://altin.in/son_17
Haklısınız, san al ortamda kullanıcıları hiç tanımadığımız için inanmak, güvenmek ve bazen diyalog kurmak dahi hepimiz için yüksek risk içerir :)
Bence yeni gelişmelere açık olacağız eskiden bu sitede de oln karşılıksız yardmlasmlr dostlklar, arkadaslıklar maalesef günümüzde samimi değil ve yok da, olmasını beklemek de gerçekçi olmaz!
Kendi göbeğimizi kendimiz kesmeyi bir şekilde öğreneceğiz kimseye bağımlı kalmayacağız.
Burada "genellikle" sözde hoca usta analistçi isimleri neyse
1, 2, 3 doğruyu söyleyip önce güven kazanyr, sonra üstten alttan aynı anda konuşup, kafa karışıklığı oluşturuyor! Sonra bence sıralı dalga akışını bilenler ama o ama bu sebepten dlyı bir şekilde atlıyor (gizlyr), sonraki elleri söylüyor, misal 80 90 100$, 150$ hatta 200$ dan bahsedilyor. Dip yaklaştığında 30 40 50 $ soylemleri cikiyor ortaya gibi gibi.
Arada kar bırakacak işlemler kaçıyor, dinlenirse yaptirilmyr. Panik fomo başlıyor sonra tabii. Bu arada Hadsiz sataşma ve polemik çıkaranları saymıyorum :)
Özetle çözüm: Bilgi paylaşıldıkça çoğalır, iyilik kazanır daima ama kaynak/klavuz yanlissa işimiz zor. SON.
https://altin.in/son_17
___<<
2026-03-22 22:28:09
https://yorum. altin.in/tum/gumus
Slm, hayırlı akşamlar...
Şimdi GÜM ÜŞ toparlandı uçacak, (zamana gore tersi de yapiliyor) tayfası yine iş başinda!
Ne hikmetse sözüm onlara hep kritik anlarda sayfada yok olmalarina sebep olan sözde bitmeyen o isleri, piyasa açılışı öncesi asli işlerini yapmalarına (a kıl lari nca piy sa Ya ÖN vermeye) çalışmalarına engel olmuyor.
KENDİME NOT: ~67 $ kısada önemli. Asagisi kucuk. kdme s top alinip Yukarıda manip. 2-3 kademe olabilir, ama devaminda Asil onemlisi diğer yön alm. fırsat o la b ilir.
Blki önce bezdirip (ufak zikzak _ kararsiz), sonra da hizlica hft kapanisina dogru gleblr...
SABIRA DEVAM, SONRASI KADEMELİ NEFESLENME İÇİN...
Görüşüm Şahsıma Münhasır olup,
KESINLIKE YATIRIM TAVSİYESİ DEĞİLDİR
-
2026-03-18 20:32:24
https://yorum. altin.in/tum/gumus
Sadece kritik zamanlarda gelip ısrarla ters (u m ut) hedef vaad edenlere i nan ma yın. Ana yön gelinen yer(ler), yatayklık, isteksizlik, dip panikçilerinin her düşüşte daha fazlası var manip. kor ku la rı... sabrın sonu selamettir.
Zaten malı sabırla tuttuysanız bu ana kadar elinizde, bundan sonra da sakince bekleyip ekrandan çekilin, mailinizi ve paranızı panik yapıp da ziyan etmeyin.
Çok sabırsızsanız kademeli ve kanaatkar olmak şartıyla tedbiri elden bırakmayın.
Elbet an laş ma old. da gerçekten yine güllük gülistanlık olacak buralar...
Yatırım Tavsiyesi Değildir.
(Syf genel. Düşmüyor)
___
2026-03-18 10:35:53
https://altin.in/son_17
Selam, ms jı m du s mu yor :)
17 Mart 2026 günü yani dün saat 07.55'te gü müş on s grafik tam zirve yaptığı sırada :) (~82.50$) buralar artık "RİSKLİ - KANAATKAR OLUN" dedim, son 3-5 mesajımda olduğu gibi nacizane ve dostane uyarılarım oldu.
KATİYEN TEKNİK BİLGİM YOK, BU KAPSAMDA:
Her ne kadar da bu seviyelerden mikro ölçekte in işli çık ışlı (~82,5-83$) civarı SON_U. M U. T görünse de...
makroda yaklaşan persembe günü öncesi piyasa hiç iç açıcı gelmiyor bana.
BUNDAN SONRA RİSK ALMAM; Piya sa nın tamamen (b. rı_ ş olana dek) sakinleşmesini beklerim.
Kesinlikle Yatırım Tavsiyesi Değildir.
GÖRÜŞLERİM ŞAHSIMA MÜNHASIRDIR.
*SON*
...
2026-03-16 00:24:51
https://altin.in/son_17
Selam, hayırlı günler hepinize öncelikle...
Aşağıdaki mesajı - herhangi bir teknik bilgim olmadan- (20 Şubat 2026 saat 15.00'de) yazdığım sırada gü müş ons ~80.50$ dı. TÜNELE GİRMEDEN SON ŞANS OLABİLİR! demiştim nacizane, nitekim 02 Mart 2026 günü gü müş ons ~97$ (136,50? ) gördü sanırım.
Bu içeride kalanlar için güzel bir fırsattı (lakin hepimiz riskimizi hiç kimsenin ağzına bakmadan kendimiz yöneteceğiz, panik yapmadan kademeli olarak)
Maalesef sonra tünele girdi :(manip. çok oluyor, mevcut küresel kriz ortamında hepimizin beklentimizin aksine em ti alar ters reaksiyon gösterdi şimdilik, bar ış ortamında kademeli dalgalanmalarla çıkışa geçecektir bu benim kişisel düşüncem tabii...
Kesinlikle YTD.
SON OLARAK: BURADA YOK VERGİYMİŞ YOK BİLMEM NE VERİSİ FORMASYONU HEPSİ HİKAYE... GÜVENDİĞİNİZ ANALiZCiLER VARSA %100 bağlı kalmadan düz ve ters indikatör olarak kendi akıl süzgecimizden de geçirerek kararlarımızı alabilmeliyiz, en kötü y. ze ka var unutmayın.
SÖYLEDİKLERİM KESİNLİKLE YATIRIM TAVSİYESİ OLMAYIP SADECE ŞAHSIMA MÜNHASIRDIR ! ! !
Yaklaşan Ramazan Bayramı öncesi, Zararda Olanların Bir An Önce Çıkması Umuduyla,
Tüm Sevdiklerinizle birlikte Sağlıklı, Huzurlu ve Mutlu Günleriniz Olması dileğiyle Allah'a Emanetsiniz.
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
EUR23 Haz 10:30
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Bileşik PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Üretim PMI
TRY23 Haz 11:00
Yabancı Gelenler
EUR23 Haz 11:00
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Üretim PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Hizmetler PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel İmalat PMI
5BeğenmedimŞikayet
Gümüş için SON_17 yorumu ()2026-06-21 18:03:56)
@ZeKaT_VeR için cevaplandı
https://yorum. altin.in/tum/gumus
Kıymetli dostum, şahsıma yönelik hayranlarımın yönetime takdir tevdilerinden dolayı sesim kısılmış olabilir, kişisel görüşümde mevcut.
Saygılarımla... @SON_17
ZeKaT_VeR için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için SON_17 yorumu ()@Uniqueidentity aynı şekilde size de yazdım, ne yazık ki düşmüyor.
Kişisel görüşümde mevcuttur.
@SON_17
Uniqueidentity için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için SON_17 yorumu ()Kişisel görüşüme yazdım @simurg22
SON_17 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için SON_17 yorumu ()@simurg22 mesaj paylaştım düşmüyor :(
3BeğenmedimŞikayet
Gümüş için SON_17 yorumu ()Kıymetli dostum, "alıntı hatırlatmalı" paylaşımın için çok teşekkürler, hayırlı hafta sonları.
İkinci uzmanın Altın için öngördüğü o %6-9'luk yukarı düzeltme, düz mantıkla gümüşü de etkileyerek tam da benim de şahsen beklediğim ~69$-70$ civarındaki umut dalgasıyla birebir uyum sağlıyor.
Kendi halimde bir dipnot: Ben bir uzman değilim, sadece kendi çapında piyasayı izleyen amatör, küçük bir yatırımcıyım ; ) Yanılma payım daima mümkündür, asla yatırım tavsiyesi değildir.
Şimdilik SON görüşmek dileğiyle Allah'a emanet olun.
ZeKaT_VeR için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Gümüş için SON_17 yorumu ()Eksik olmayın, teveccühünüz... Sizin gibi emek veren değerlerin bu mecrada böyle talihsiz hadiselerle bir daha karşılaşmamasını canıgönülden temenni ederim.
Bilhassa daha önce şahsıma esirgemeden yazmış olduğunuz "İnşallah sizleri küstürüp kaybetmeyiz... " sözü benim için çok kıymetli bir motivasyon kaynağıdır. Biliniz ki aynı dilekler, hatta çok daha fazlası bugün sizin için geçerlidir. Değerli varlığınız ve samimiyetiniz daim olsun. Saygılarımla...
Aysimaa_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için SON_17 yorumu ()Desteğiniz için sağ olun, Sevgiyle kalın, kazancınız hayırlısından daim olsun inşallah...
Rockybalikayv için cevaplandı (yorumu göster)
3BeğenmedimŞikayet
Gümüş için SON_17 yorumu ()Piyasada imkansız diye bir şey yoktur, her ihtimal daima mevcuttur. Ancak dün geceden beri belirttiğim öngörünün naçizane arkasındayım. Herkes 71$'da coşkuya kapılmışken biz ısrarla 61$ bandını hedef göstermiştik.
Naçizane şahsi piyasa okumama göre: direkt düşmek yerine önce ~69$'a bir umut dalgası yaratıp ardından aşağı dönmesi PY nın psikolojik oyun planına çok daha uygun. Elbette bu süreçte %2'lik yanılma ve esneme payları olabiliyor bende. Bu zor günler de elbet geçecektir. Son karar ve risk yönetimi tamamen kişinin kendisine aittir. Saygılarımla...
Uniqueidentity için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Gümüş için SON_17 yorumu ()Günaydın arkadaşlar, Hayırlı Cumalar.
PY korku dozunu artırarak 63.8$ seviyesini gösterdi. Buradaki asıl amaç, derin bir panik yaratarak "40$'lar, 50$'ler geliyor" algısıyla elinizdekini döktürmektir; lütfen soğukkanlılığınızı koruyun.
Piyasa esneyebilir, yanılma payımız hep var ama rüzgara göre yön değiştirmeden naçizane öngörümüzün arkasındayız. PY'nin bu baskıdan sonra ~69$ civarına yeni bir umut/güven tazeleme dalgası başlatacağını, yukarıyı tekrar cazip gösterdikten sonra ise asıl düşüncemiz olan alttaki likiditeye yeniden yöneleceğini düşünüyorum. Duruşumuzu bozmadan takibe devam. (YTD. Risk ve karar sizindir. ) Selametle.
SON_17 için cevaplandı (yorumu göster)
5BeğenmedimŞikayet
Gümüş için SON_17 yorumu ()İyi geceler, seans öncesi haftalık son öngörümü —yanılma payımı daima saklı tutarak— paylaşayım: ~66$ likidite süpürülmesi düşüncem ~65$'a esneyerek gerçekleşti. Şimdi tekrar bir umut/güven tazeleme atağı bekliyorum. Risk sevmeyen yapım gereği, küsuratsız ~69$ civarı tekrar büyük resme (~64$, ~61$) odaklanacağım. (YTD, risk ve karar sizindir. )
Sevgilerimle, Allah'a emanet olun.
SON_17 için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Gümüş için SON_17 yorumu ()Estağfurullah... Bizler bu koca deryada sadece haddini bilerek yürümeye gayret eden birer karıncayız, hepsi bu. Gönülden ve samimiyetle emek veren kim varsa cümlenizden Allah razı olsun, bilakis bu asil düşünceleriniz tamamen sizin kalbinizin güzelliğidir.
Eksik olmayınız, hürmetlerimle... @ZeKaT_VeR @Hayalet_adam
ZeKaT_VeR için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Gümüş için SON_17 yorumu ()Selam, Dün gece sayfaya üç kez atmama rağmen sistemsel nedenlerle düşmeyen mesajımdan bir kesiti, piyasa takibimiz adına buraya bırakıyorum:
69$'dan ~71.5$'a giden merdiven tamamen bir likidite tuzağıydı; şahin söylemler ise kapıyı kapatan kilit oldu. "Henüz" uçan kaçan bir durum yok, bu sadece PY'nin (Piyasa Yapıcı) ilk korku atağı olabilir.
Açılış itibariyle ~66$ civarı bir lik. temizliği gelirse, ~2-3$ arası bir GÜVEN TAZELEME atağı —dikkatli ve kademeli takip şartıyla— düşünülebilir. Sonrasında büyük resim, kaldığı yerden "dalgalı" şekilde devam edebilir.
(Yatırım tavsiyesi değildir, risk ve karar tamamen kişiye aittir.)
SON_17 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için SON_17 yorumu ()Yakışık kalmadı bu noktada haklısınız, polemiğe girmek de doğru değil;
"Hata yapmak insana mahsustur, en büyük erdem, haksız olduğunu anladığında eğilebilmektir. "
Saygılarımla...
Uniqueidentity için cevaplandı (yorumu göster)
4BeğenmedimŞikayet
Gümüş için SON_17 yorumu ()Hepimize Günaydın. Amacımız samimiyet ise gayemiz şahıslar değil, piyasa olmalıdır. Çoğumuz birbirimizi şahsen tanımayız, bu yüzden görüş farklılıkları elbet doğaldır. Misal: nezaketine, emeğine ve kendine has analiz tarzına saygı duyduğum @Aysimaa_ ile yeri gelir ayrışır, yeri gelir aynı rasyonel paydada kesişiriz.
Unutulmamalı ki: "Herkesin penceresi kendine göre bir manzara görür. " Ancak sırf bakış açısı farklı diye saygı sınırlarını aşmak, ekrandaki asıl resmi perdelemekten başka işe yaramaz. İncitici kelimeler uçup gider ama geride bırakılan asil duruş kalıcıdır.
Mesele şahıslara taraf olmak değil; niyetin ve üslubun doğrusunda kalmaktır. Kırmadan, dökmeden, sadece piyasanın matematiğine odaklanarak yürümeye devam etmek dileğiyle.
Saygılarımla...
2BeğenmedimŞikayet
Gümüş için SON_17 yorumu ()Cümleten hayırlı geceler sevgili arkadaşlar...
Her ne kadar sessiz kalmakta ısrarcı olmak istesem de, gönlüm razı olmuyor.
Nedense mesajım sayfaya düşmüyor, piyasanın o acı kahvesini hiç tatlandırmadan, olduğu gibi ikram etmemizdendir belki de... (YTD)
Kişisel görüşümde mevcuttur.
Saygılarımla Allah'a emanet olun. @SON_17
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için SON_17 yorumu ()Unutmamalı ki: sular yükselince balıklar karıncaları yer, sular çekilince de karıncalar balıkları. Kimin kimi yiyeceğine kararın kendisi değil, zamanın akışı karar verir.
Haftalık mesaj limitim DOLDU; )
Yeni umutlara kadar YOKUM...
Sabırsız_sabırlı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için SON_17 yorumu ()Sizlerde sağ olun var olun sevgili arkadaşım, ben teşekkür ederim.
Bol kazançlar olsun. Saygılarımla...
Ebu_Ubeyde_ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için SON_17 yorumu ()Buraların o bildiğimiz mesafeli ortamına inat, gösterdiğiniz bu içten ve esirgenmemiş samimi nezaket için ben de sizi yürekten tebrik ederim.
Sizin de emeğinize, güzel yüreğinize sağlık, piyasadaki isabetiniz ve başarınız daim olsun.
Saygılarımla...
Aysimaa_ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için SON_17 yorumu ()Sevgili @ZeKaT_VeR mahcup oluyorum gerçekten teveccühünüzle, alt yorumu bildirimden size yazmaya çalışmıştım, başka bir değerli arkadaşımıza gitti:) gözlerimmm beni yanılttı...
Saygıdeğer @papatyalar hakkınızı helal edin bir yanlışlık oldu, tüm iyi dilekleriniz için sizlerin adına amin diyorum. Allah'a emanet olun.
SON_17 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için SON_17 yorumu ()Saygılarımla sevgili @Botanlı
Gülen yüzünüz hiç solmasın inşallah...
Botanlı için cevaplandı (yorumu göster)