Üye adı:SON_17
Kayıt tarihi:28 Aralık 2016
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:266
Üye puanı:122
Takipçileri:41
Takip edilen:1
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
@ZeKaT_VeR için cevaplandı
2026-06-21 18:03:56) Cevap yaz
Kıymetli dostum, o kadar haklı, bilgece ve zarif bir hatırlatma ki, bu değerli tavsiyeniz samimiyetle kulağıma küpe olacaktır. Çok doğru: hani derler ya, "Başkalarının kusurlarını ifşa etmeye çalışan, farkında olmadan kendi iç dünyasının aynasını insanlara gösterir. "
İddialar, coşkular ve anlık heyecanlar elbet bir gün sakinleşir; geriye sadece zamanın, sabrın ve matematiğin kendi sessizliği içinde hakkını teslim ettiği o çıplak rasyonel gerçekler kalır. Bu mecrada aslolan: adalet duygusunu incitmemek, her samimi emeğe değer vermek ve o gürültülere hiç bulaşmadan, - sizin gibi hakkaniyeti teslim eden sağduyulu dostlarla- aynı sükûnetle yürümektir. Gönülden teşekkürlerimle, Allah'a emanet olun.
Mesajım düşmüyor Ne hikmetse...
@SON_17
https://yorum. altin.in/tum/gumus
___- ___
@Uniqueidentity için,
2026-06-21 09:39:34) düşmeyen mesajım:
Gerek @Aysimaa_ gerekse @simurg22 arkadaşlara yönelik nezaketsiz yaklaşımlar karşısındaki hassasiyetinizi gönülden takdir ediyorum. Ancak kişilerin o talihsiz ifadelerini harfi harfine kopyalayıp paylaşmanın, istemeden de olsa o yanlış(lar)ı beslediği kanaatindeyim. Tıpkı ilk başta (üç ay öncesi) benim YTD olan analizime yazdığınız alt yorumdaki siteminiz gibi; bazen iyi niyetle de olsa peşin hükümlerle yanılabiliyor, hata yapabiliyor ve dahası kul hakkına girebiliyoruz.
O an size cevap vermeyişim bir haklılık çabası değil, sadece saygı çerçevesinde polemikten uzak kalma isteğimdi. Nitekim o analizimden sonra; gümüş ons ~71$ civarında iken piyasa açıldıktan 4 saat sonra ~3$ artmış (~74$) ve yaklaşık 36 saat sonra da ~7$ düşmüştü (~67$), yani totalde ~10$'lık bir dalga akışı olmuştu. Niyetimizin bir algı değil, sadece samimi küçük bir öngörü olduğunu gösterdi.
Sayfa genelinde; emeği hiçe sayan, alaycı ve hadsiz üsluplardan kaçınılması ortak temennimizdir. Esas olan: Taraf olmak değil, fikirler ne olursa olsun nezaket çizgisini koruyabilmektir. Neticede bu mecrada hepimizin birbirinden öğreneceği mutlaka bir şeyler vardır diye düşünüyorum; paylaşılan her bilgi kırıntısı yeri gelir altın, yeri gelir gümüş kıymetindedir. Bu samimi çizginizin devamını dilerim. Saygılarımla...
https://altin.in/son_17
___- ___
@simurg22 için,
2026-06-21 09:28:46) düşmeyen mesajım:
Günaydın, hepimize mutlu sağlıklı ve huzur dolu hafta sonları olsun.
@simurg22 uğradığınız o talihsiz ve çirkin hadiseyi @Uniqueidentity arkadaşın paylaşımından üzülerek öğrendim. Sizin gibi hakkaniyeti savunan, duruşu belli birine karşı sergilenen bu çirkin yaklaşım asla kabul edilemez. Gördüğüm kadarıyla karşı taraf hatasını anlayıp mahcubiyetle affınıza sığınmış; elbet takdir yüce gönlünüzündür. Dileğim, bir daha böyle hadsiz durumlara maruz kalmamanızdır. Sizin gibi naif ve kıymetli insanların varlığı daim olsun. Saygılarımla...
https://yorum. altin.in/tum/gumus
___
SON_17 yorumu (2026-06-18 00:18:14) msj düşmyr...
Vakitsiz uç(urul)an "75-85$ yolda" balonlarına kapılmayıp, sakin kalabilenlere selam olsun. Yön değiştirmek yerine, bu TUZ_AK bahar havasını ve temizliği günler öncesinden kendi duruşumuzla paylaşmıştık.
Unutulmamalı ki: hiçbir yükseliş, tabandaki o lik. almadan sağlıklı tırmanamaz. Tepkilerden "umut" satanlar hep olur, önemli olan sığ görüşlerden sıyrılıp piyasanın psikolojisini ve matematiğini okumaktır. Sadece zirveye bakanlar, zeminin kayma ihtimalini fark edemezler. Ama ZAMAN yine en adil hakemdir.
~69$'dan ~71.5$'a giden merdiven tamamen bir lik. TUZAĞIYDI; şahin söylemler kapıyı kapatan kilit oldu. "Henüz" uçan kaçan bir durum yok, bu sadece PY'nın ilk korku atağı olabilir.
Açılış itibariyle ~66$ civarı lik. temiz. gelirse ~2-3$ GÜVEN TAZELEME atağı —dikkatli ve kademeli takip şartıyla— düşünülebilir. Sonrasında büyük resim, kaldığı yerden "dalgalı" devam edebilir.
(Yatırım tavsiyesi değildir, risk ve karar kişiye aittir. ) Gittim, saygılarımla sevgiyle kalın...
https://altin.in/son_17
___
Mesajım sayfaya düşmüyor
2026-04-16 23:59:29
DÜŞMEYEN PAYLAŞIMIM:
Gümüş için SON_17 yorumu
(2026-04-16 04:03:42)
İyi geceler, öncelikle bol bereketli kazançlar diliyorum hepimize.
Bugun özelinde Asya umut veriyor, Londr karar verir, gercek yön Abd diye düşünüyorum.
~78.3_80.5 arası sıkışan bir piyasa üst liq. alınıyor gibi geliyor bana, inşallah yanılırım düşmez gittigi kadar gider.
Bana göre 78,3 altı alım fırsatı olabilir üç_beş basamak sabırla bekleyecgm, aşırı risk sevmiyorm.
Üst use 80.5 kırılırsa TUZ_AK 82_84$ orta hedefte var zaten.
Lütfen yanlış anlaşılıp panik olunmasın bu sadece bir bakış...
Sabaha karşı Gümüş ons ~80.25$ da iken NACİZANE fikrimi yazmıştım.
Yeni piyasa gününde Asya baskıyı sürdürüp, Londra hız verebilir, Abd de büyük hareket olablr. KESINLIKLE YTD.
SON olarak, iki gündür meydana gelen "üzücü" hadiselerden dolayı acıyı derinden yaşadığımdan bir müddet yazamayacağım.
Allah'a Emanetsiniz.
@SON_17
___<___<___<
SON olarak, iki gündür meydana gelen "üzücü" hadiselerden dolayı acıyı derin hissettiğimden bir müddet yazamayacağım.
Allah'a Emanetsiniz.
@SON_17
2026-04-08 02:30:05
selam, genel görüş düşüş beklerken daha pazartesi günü piyasalar açılmadan ~73 $ da haberlerın bahane old. hatırlattım hedefi gösterdim, rıskı goze alırsanız kademelı kanaatkar nıye olmasın dedım; )
sabır her kazanmanın Altın kuralı.
ancak pıyasa coşku fomo sever!
ytd.
https://altin.in/son_17
___
2026-03-29 20:46:22
https://yorum. altin.in/tum/gumus
Hayırlı Akşamlar,
Selamlar Sevgiler...
Öncelikle Bol Kazançlı ve Bereketli Bir Hafta Diliyrm Herkese.
İletim düşmezse kişisl gorşümde var.
~68. x $ da korkmam tutrm,
~Üst beş inci kademede disiplinle tutmam, eğer varsa "UÇAN BALONLAR" salıveririm gitsin. (Gökyznde PTLaR)
SONRA NASİBİMİ SABIRLA BEKLERİM.
Manip. Uzak Dururum.
Görüşüm Şahsıma Münhasırdır.
Kesinlikle YTD.
___<<
2026-03-26 08:55:06
https://altin.in/son_17
Günaydın,
"Kontrollü" ~68$ kısada,
Sonra ana trende karsi olmayan üst 3_4 kademe geri al (SON umut) manip. TREN ÇUF ÇUF! 7_4$ kır sonrası malum, dikkat kademeli işlemleri elden bırakmıyoruz. Inatlasmıyrz
KESINLIKLE YTD.
https://altin.in/son_17
___
2026-03-26 00:57:12
https://altin.in/son_17
Haklısınız, san al ortamda kullanıcıları hiç tanımadığımız için inanmak, güvenmek ve bazen diyalog kurmak dahi hepimiz için yüksek risk içerir :)
Bence yeni gelişmelere açık olacağız eskiden bu sitede de oln karşılıksız yardmlasmlr dostlklar, arkadaslıklar maalesef günümüzde samimi değil ve yok da, olmasını beklemek de gerçekçi olmaz!
Kendi göbeğimizi kendimiz kesmeyi bir şekilde öğreneceğiz kimseye bağımlı kalmayacağız.
Burada "genellikle" sözde hoca usta analistçi isimleri neyse
1, 2, 3 doğruyu söyleyip önce güven kazanyr, sonra üstten alttan aynı anda konuşup, kafa karışıklığı oluşturuyor! Sonra bence sıralı dalga akışını bilenler ama o ama bu sebepten dlyı bir şekilde atlıyor (gizlyr), sonraki elleri söylüyor, misal 80 90 100$, 150$ hatta 200$ dan bahsedilyor. Dip yaklaştığında 30 40 50 $ soylemleri cikiyor ortaya gibi gibi.
Arada kar bırakacak işlemler kaçıyor, dinlenirse yaptirilmyr. Panik fomo başlıyor sonra tabii. Bu arada Hadsiz sataşma ve polemik çıkaranları saymıyorum :)
Özetle çözüm: Bilgi paylaşıldıkça çoğalır, iyilik kazanır daima ama kaynak/klavuz yanlissa işimiz zor. SON.
https://altin.in/son_17
___<<
2026-03-22 22:28:09
https://yorum. altin.in/tum/gumus
Slm, hayırlı akşamlar...
Şimdi GÜM ÜŞ toparlandı uçacak, (zamana gore tersi de yapiliyor) tayfası yine iş başinda!
Ne hikmetse sözüm onlara hep kritik anlarda sayfada yok olmalarina sebep olan sözde bitmeyen o isleri, piyasa açılışı öncesi asli işlerini yapmalarına (a kıl lari nca piy sa Ya ÖN vermeye) çalışmalarına engel olmuyor.
KENDİME NOT: ~67 $ kısada önemli. Asagisi kucuk. kdme s top alinip Yukarıda manip. 2-3 kademe olabilir, ama devaminda Asil onemlisi diğer yön alm. fırsat o la b ilir.
Blki önce bezdirip (ufak zikzak _ kararsiz), sonra da hizlica hft kapanisina dogru gleblr...
SABIRA DEVAM, SONRASI KADEMELİ NEFESLENME İÇİN...
Görüşüm Şahsıma Münhasır olup,
KESINLIKE YATIRIM TAVSİYESİ DEĞİLDİR
-
2026-03-18 20:32:24
https://yorum. altin.in/tum/gumus
Sadece kritik zamanlarda gelip ısrarla ters (u m ut) hedef vaad edenlere i nan ma yın. Ana yön gelinen yer(ler), yatayklık, isteksizlik, dip panikçilerinin her düşüşte daha fazlası var manip. kor ku la rı... sabrın sonu selamettir.
Zaten malı sabırla tuttuysanız bu ana kadar elinizde, bundan sonra da sakince bekleyip ekrandan çekilin, mailinizi ve paranızı panik yapıp da ziyan etmeyin.
Çok sabırsızsanız kademeli ve kanaatkar olmak şartıyla tedbiri elden bırakmayın.
Elbet an laş ma old. da gerçekten yine güllük gülistanlık olacak buralar...
Yatırım Tavsiyesi Değildir.
(Syf genel. Düşmüyor)
___
2026-03-18 10:35:53
https://altin.in/son_17
Selam, ms jı m du s mu yor :)
17 Mart 2026 günü yani dün saat 07.55'te gü müş on s grafik tam zirve yaptığı sırada :) (~82.50$) buralar artık "RİSKLİ - KANAATKAR OLUN" dedim, son 3-5 mesajımda olduğu gibi nacizane ve dostane uyarılarım oldu.
KATİYEN TEKNİK BİLGİM YOK, BU KAPSAMDA:
Her ne kadar da bu seviyelerden mikro ölçekte in işli çık ışlı (~82,5-83$) civarı SON_U. M U. T görünse de...
makroda yaklaşan persembe günü öncesi piyasa hiç iç açıcı gelmiyor bana.
BUNDAN SONRA RİSK ALMAM; Piya sa nın tamamen (b. rı_ ş olana dek) sakinleşmesini beklerim.
Kesinlikle Yatırım Tavsiyesi Değildir.
GÖRÜŞLERİM ŞAHSIMA MÜNHASIRDIR.
*SON*
...
2026-03-16 00:24:51
https://altin.in/son_17
Selam, hayırlı günler hepinize öncelikle...
Aşağıdaki mesajı - herhangi bir teknik bilgim olmadan- (20 Şubat 2026 saat 15.00'de) yazdığım sırada gü müş ons ~80.50$ dı. TÜNELE GİRMEDEN SON ŞANS OLABİLİR! demiştim nacizane, nitekim 02 Mart 2026 günü gü müş ons ~97$ (136,50? ) gördü sanırım.
Bu içeride kalanlar için güzel bir fırsattı (lakin hepimiz riskimizi hiç kimsenin ağzına bakmadan kendimiz yöneteceğiz, panik yapmadan kademeli olarak)
Maalesef sonra tünele girdi :(manip. çok oluyor, mevcut küresel kriz ortamında hepimizin beklentimizin aksine em ti alar ters reaksiyon gösterdi şimdilik, bar ış ortamında kademeli dalgalanmalarla çıkışa geçecektir bu benim kişisel düşüncem tabii...
Kesinlikle YTD.
SON OLARAK: BURADA YOK VERGİYMİŞ YOK BİLMEM NE VERİSİ FORMASYONU HEPSİ HİKAYE... GÜVENDİĞİNİZ ANALiZCiLER VARSA %100 bağlı kalmadan düz ve ters indikatör olarak kendi akıl süzgecimizden de geçirerek kararlarımızı alabilmeliyiz, en kötü y. ze ka var unutmayın.
SÖYLEDİKLERİM KESİNLİKLE YATIRIM TAVSİYESİ OLMAYIP SADECE ŞAHSIMA MÜNHASIRDIR ! ! !
Yaklaşan Ramazan Bayramı öncesi, Zararda Olanların Bir An Önce Çıkması Umuduyla,
Tüm Sevdiklerinizle birlikte Sağlıklı, Huzurlu ve Mutlu Günleriniz Olması dileğiyle Allah'a Emanetsiniz.
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
EUR23 Haz 10:30
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Bileşik PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Üretim PMI
TRY23 Haz 11:00
Yabancı Gelenler
EUR23 Haz 11:00
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Üretim PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Hizmetler PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel İmalat PMI
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için SON_17 yorumu ()Korkuyu daha da büyütmek isterlerse anlık olarak olasıdır, ancak şu aşamada 61 altını düşünmüyorum. Daha önceki mesajlarımda da belirttiğim gibi; ne zaman ki yeniden yüksek rakamlar havada uçuşmaya başlar ve 'yeni umutlar' dağıtılır, işte o zaman o düşüş hikayelerini ben de telaffuz edebilirim. Benimki sadece kişisel bir bakış açısıdır, zamanla izleyip göreceğiz.
Saygılarımla bol kazançlar...
F30 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için SON_17 yorumu ()Elbet yanılabiliriz, Bakalım hayırlısı olsun herkes hakkında...
Bol kazançlar dilerim.
papatyalar için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için SON_17 yorumu ()Cümlemizden Rabbim razı olsun güzel insan, keyfiniz sıhhatiniz yerindedir inşallah kendim çok göz önünde olsmasam da siz değerli dostların varlığı gerçekten mutluluk kaynağıdır.
Sevgilerimle...
papatyalar için cevaplandı (yorumu göster)
4BeğenmedimŞikayet
Gümüş için SON_17 yorumu ()Hepinize gönülden hayırlı geceler...
Geçtiğimiz çarşamba günü sular dalgalanırken ve piyasaya "50'li rakamlar geliyor" korkusu yayılırken, bizler soğukkanlılığımızı korumuştuk. 62$ Altın a iğne gelse bile kalıcılık yaşanmadan (hafta kapanışından önce) yeniden 67-70$ bandına döneceğimizi konuşmuştuk.
Bugün tekrar o öngörülen bantta gerçeklerle yüzleşiyoruz. Ancak bizim amacımız katiyen haklılık yarışı değil; bilakis hakkaniyetle ve karşılıksız emek sunanların dualarımızda yer edinmesine vesile olabilmektir.
Şimdi suların durulmaya başladığı, TUZ_AK bir bahar havasının estirildiği günlerdeyiz. FED kararı öncesi şahsi beklentim: PY'nın ~69. XX$ bandından lik. alıp, buradan ret yiyerek hızlıca aşağıda ~61$ civarını temizlemesidir. Sonra yeni umutlar gelebilir ; )
(Yatırım tavsiyesi değildir ve risk kişinin kendisine aittir. )
Saygılarımla...
SON_17 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için SON_17 yorumu ()Sayfamızın o güzel dostunun vefatını sizin vesilenizle üzüntüyle öğrendim, yakınlarının ve tüm sevenlerinin başı sağ olsun. Kusur ne demek, böyle acı bir zamanda kelimelerin hükmü kalmaz gönlü güzel dostum. Rabbim mekânını cennet eylesin inşallah, sizlere de sabırlar versin. Hayırlı Dualarımızla...
Mustafaizmir35 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için SON_17 yorumu ()SON olarak, fırsat buldukça planım doğrultusunda bildirimlere dönmeye, yetişemediklerimi de beğenerek selamlamaya çalışıyorum.
Gerçi "gizli hayranlarımız" sizlere verdiğim o beğenileri anında nötrlüyorlar ama olsun; ben de diğer 3'er beğeni hakkımı "saygıyla" ilk mesajlarınıza sıralı olarak bırakıyorum. Bu küçük çabalar bile aramızdaki doğru iletişimin, samimi niyetimizin ve emeğimizin ne denli takdir edildiğini gösteriyor.
@Azraa_ @Botanlı @Sabırsız_sabırlı
SON_17 için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Gümüş için SON_17 yorumu ()Düşüş bitti demek için maalesef çok erken. Sanırım biz yorum yapmayı kesene kadar bu manipülasyona devam edecekler. YTD
Rüzgarda un ufak olmamak için kaya gibi sağlam durmalıyız.
Teşekkür ederim. Saygılarımla...
Azraa_ için cevaplandı (yorumu göster)
3BeğenmedimŞikayet
Gümüş için SON_17 yorumu ()Bu içten mesajınız beni ÇOK ÇOK mutlu etti, eksik olmayın. Bu platformda doğrudan "Allah Razı Olsun" diyen nadir kişilerdensiniz. (@Mustafaizmir35 selam ve sevgilerimle... )
Acizane bir mum ışığı tutabiliyorsak ne mutlu bize. Asıl sizden Allah Razı Olsun, hayırlı akşamlar.
Botanlı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için SON_17 yorumu ()Lütfen şahsıma üstat, hoca gibi hitaplar kullanmayınız; yanlış anlaşılıyor. Kısaca SON demeniz yeterli :)
Ben acizane fikrimi belirttim ve arkasındayım. Kesin bir şey söylemek zor, elbette yanılabilirim. Bu nedenle herkesin kendi süzgecinden geçirerek vereceği son kararlar her zaman en doğrusudur, inşallah hakkınızda hayırlısı olur. YTD
Sabırsız_sabırlı için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için SON_17 yorumu ()Sevgilerimle selamlar herkese,
PY FED öncesi sahte umut/korku/bezdirme manip. yaparken, alt yorumlarda sezilen bu havayı dillendirenleri küçük hesaplarla basitleştirmek sadece sığ bir yaklaşımdır.
Misal aynadan bahsedenler, önce kendilerine baktıklarında bu algı değirmenine su taşıyıp taşımadıklarını görebilecek cesaret ve dürüstlüğe sahip olmalı.
Asıl maharet; "puslu havada türeyen anlık aktörlerin" laf yetiştirmelerine takılmadan, manipülasyon rüzgarlarına karşı sabırla yol alabilmektir.
(Şu an ~66.5$ büyük resme sadık kalıp, halen PY nın alt lik. oyununu "dalgalı" sergilemesini bekliyorum. YTD)
Saygılarımla...
SON_17 için cevaplandı (yorumu göster)
3BeğenmedimŞikayet
Gümüş için SON_17 yorumu ()İyi geceler.
61 - 63$ bandındaki "zarar kes" reklamlarının ve sevicilerinin niyetini anlamak gerçekten güçtü. İsteyen alır, isteyen bekler, isteyen satar; birikim herkesin kendi emeğidir ve bilinçli yatırımcı rüzgara göre yelken açmaz.
Şahsi ve kesinlikle yatırım tavsiyesi olmayan düşüncem: şimdu ~67.5 alt yorumdaki ilk aşama bahane haberlerle tamamlanmak üzere. FED öncesi bezdirme manip. unutmayarak, lütfen yanlış anlaşılmasın tekrar lik. almak icin ~61$ civarından yeniden bir deneme yapması acizane ihtimal dahilindedir.
Yanılabileceğimi belirterek; hedeflerimi koruyorum. Zaman içerisinde sırasıyla tekrar 67 - 70$ bandının kazanılması, ardından ~72$, ~76$ ve nihayetinde 80 - 84$ bandının gelmesi şahsi öngörümdür.
Neticede ben dahil kimseye güvenmeyin; herkes kendi gemisinin kaptanı olmalı.
Saygı ve hoşgörünün daim olduğu güzel günlerde buluşmak ümidiyle...
SON_17 için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Gümüş için SON_17 yorumu ()Gecikmeli hoş bulduk, ayrıca herkese günaydın.
Gereksiz yazışmalardan ve tartışma ortamından uzak durarak ve planıma aksi bir durum olmasi halinde inşallah yazmaya çalışabilirim.
Dün belirttiğim 66. xx hareketi (~65.8$ döndü) sonrası 62 dolar Altın a (~61.5$) gelen iğne aşağı yukarı gerçekleşmiş olsa da, bu hızlı faz tam süpürülmemiş olabilir.
Bu kapsamda, kesinlikle yatırım tavsiyesi olmadan şahsi planım; piyasanın önce ~67 dolar yakınında likidite alıp, son düştüğü yer civarında bir kez daha yoklama çekebileceği, sonrasında ise yeniden ~67 dolar seviyesine doğru bir hareket yapabileceği yönündedir.
Uzmanlığım yoktur, kimseye yön vermiyorum; plan sadece kendime münhasırdır.
Sağlıklı günler dilerim.
(Dönüş olursa cevap yazamayabilirim, yanlış anlaşılmasın lütfen)
simurg22 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için SON_17 yorumu ()Eksik kalan noktaya ekleme yapayım şu an 64.5$ ardından veriler öncesi 66Xx üst lik alınabilir olacaktı sonra belki ~62$ lik. YTD
bu günlerde sakince izlemek daha yararlı olabilir.
SONDUR...
SON_17 için cevaplandı (yorumu göster)
3BeğenmedimŞikayet
Gümüş için SON_17 yorumu ()@Sehven @Sabret_seyret_şükret @nükredit50 @Cem34fatma @çılgın_gmş @Aysimaa_ @YıldızY07 @HASAN35 @Altın_Rehberi @alper5414 @ZeKaT_VeR @tgmiczero @Rockybalikayv @Sabırsız_sabırlı @Raşid @Azraa_ @Mustafaizmir35 @Botanlı @pathfinder04 @ASPUR @Meçhul_ @Halktan_biri_ @simurg22 @Ayyıldız80 @PAPİCİNO @Kubra_01 @bybedo @Lego07 @Özkan_42
Kesinlikle hoca üstat uzman vb. hiçbir ünvan değilim.
:) kısaca SON17 :)
Seslendiğinizde gerek işlerim gerekse "sessiz mizaçlı yapımdan dolayı" üzülerek cevap veremeyebilirim.
Rabbim iyi niyetimiz ile bizleri yanıltmasın inşallah... Allah'a emanetsiniz...
Otomatik Hatırlatma: Üyelerin yıldız sayıları diğer üyelerin yorumlara verdiği puanlar, sitede kalma süresi, altın simülatör sonucu ve üyelik tarihi vb. kriterlere göre otomatik sistem tarafından hesaplanmaktadır. Yıldızlar otomatik olarak belirli zamanlar içinde bu kriterlere göre güncellenerek artabilir ya da azalabilir. Yıldız sayısının fazla olması üyenin site içerisindeki tecrübesini gösterir ancak yatırım konusunda uzman olduklarını asla göstermez.
SON_17 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için SON_17 yorumu ()Sizin gibi değerli bir arkadaşımızın güzel yorumları ve başarılı analizleriyle sayfamıza kattığı değer benim için çok kıymetli. Sağ olun, var olun.
Rockybalikayv için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için SON_17 yorumu ()Ben teşekkür ederim, eksik olmayın. Süreçle ilgili net bir zaman telaffuz etmem hem samimi olmaz hem de yönlendirmeden öteye geçmez. Önemli olan zamandan ziyade, fiyatın bu kritik bölgelerdeki davranışını ve PY nın psikolojik hamlelerini soğukkanlılıkla izlemektir. Saygılar...
Uniqueidentity için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Gümüş için SON_17 yorumu ()Sizin de bu kritik dönemde sağduyulu paylaşımlarınızla takipçilerinize destek olmanızı, o hassas ve başarılı duruşunuzu ben de büyük bir takdirle izliyorum. Sayfaya kattığınız değer için asıl ben teşekkür ederim. Gönülden sevgi ve saygılar...
Aysimaa_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için SON_17 yorumu ()Güzel yorumlarınız için çok teşekkürler. Sağ olun.
Azraa_ için cevaplandı (yorumu göster)
4BeğenmedimŞikayet
Gümüş için SON_17 yorumu ()Öncelikle hepinize gönülden sevgi ve selamlar. Piyasadaki anlık panik havasına kapılmadan, soğukkanlılıkla ana planımın işlemesini sabırla bekliyorum. Bu kritik dönemde sağduyusunu koruyan tüm dostlardan Allah razı olsun.
Mevcut duruma dair şahsi bakış açım şu şekildedir
(Kesinlikle Yatırım Tavsiyesi Değildir):
PY nın korkuyu büyütme hamlesiyle, 63. XX ardından ~65,3 tepki geldi ve simdi ~64.5 civarı, veriler öncesi yanlış anlaşılmasın lütfen ~62$ Altın a da kalıcılık sağlamadan iğne atması mümkün olabilir. Ancak kesinlik içermez ve bu psikolojik manipülasyonun ardından, hafta kapanışından önce altta kalıcılık yaşanmadan "yeniden" 67 - 70$ bandına dönmesini bekliyorum. Bende aksi bir öngörü yoktur.
Bu dönüşün ardından dalgalı bir seyirle sırasıyla 70$, 72$, 76$ ve nihayetinde 80 - 84$ bandına doğru bir hareket yaşanabileceğini düşünüyor, süreci sessizce uzaktan izlemeyi doğru buluyorum.
10 yılı aşkın süredir bu platformdayım; herkesin fikrine saygı duymakla birlikte, analizlerden duygusal olarak etkilenmemeyi öğrendim. Sayfamızdaki sevgi ve saygının daim olması dileğiyle, hepinize sağlıklı ve mutlu günler dilerim.
ZeKaT_VeR için cevaplandı (yorumu göster)
5BeğenmedimŞikayet
Gümüş için SON_17 yorumu ()"Bir müddet" planım doğrultusunda, SESSİZCE ve sadece BEĞENİ tuşuyla naçizane destek olabileceğim.
Yapım gereği çok göz önünde bulunmayı sevmiyorum ; ) bu sebeple uzunca yazdığım iletime cevap veremezsem ne olur kimseler kusuruma bakmasın, hakkınızı helal edin, benden yana helali hoş olsun...
@Sehven @Sabret_seyret_şükret @nükredit50 @Cem34fatma @çılgın_gmş @Aysimaa_ @YıldızY07 @HASAN35 @Altın_Rehberi @alper5414 @ZeKaT_VeR @tgmiczero @Rockybalikayv @Sabırsız_sabırlı @Raşid @Azraa_ @Mustafaizmir35 @Botanlı @pathfinder04 @ASPUR
Destek ve katkılarınızdan ötürü yürekten onur duydum, çok sağ olun.
Saygılarımla bol kazançlar dilerim...
Otomatik Hatırlatma: Üyelerin yıldız sayıları diğer üyelerin yorumlara verdiği puanlar, sitede kalma süresi, altın simülatör sonucu ve üyelik tarihi vb. kriterlere göre otomatik sistem tarafından hesaplanmaktadır. Yıldızlar otomatik olarak belirli zamanlar içinde bu kriterlere göre güncellenerek artabilir ya da azalabilir. Yıldız sayısının fazla olması üyenin site içerisindeki tecrübesini gösterir ancak yatırım konusunda uzman olduklarını asla göstermez.
SON_17 için cevaplandı (yorumu göster)