Üye adı:Selda09
Kayıt tarihi:14 Haziran 2021
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:60075
Üye puanı:3128
Takipçileri:224
Takip edilen:81
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
CAD23 Haz 00:00
BoC Valisi Macklem'in Konuşması
AUD24 Haz 04:30
Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD24 Haz 04:30
Düzeltilmiş Ortalama TÜFE (Yıllık)
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Selda09 yorumu ()2.91 aldım zararda değilim 3.30 emir girdim az 150 liralık dursun belki ×2 yapacağı tutar hareketsiz coin bir anda patlar
Gün_olur__ömre_bedel için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Selda09 yorumu ()Neden yaramaz
Gün_olur__ömre_bedel için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Selda09 yorumu ()Hatırlatma geçen yıl 20 gün daha beklesem bat manada 11 bin 40 bin liraydı
Gün_olur__ömre_bedel için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Selda09 yorumu ()Keşke 50 bin liram olsaydı 10 unu atardım düşünmeden buralardan:(
frikuva için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Selda09 yorumu ()Tamam az nu var kalani yarı yarıya awax ne storj mu yapayım
Gün_olur__ömre_bedel için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Selda09 yorumu ()Şimdi ben malin yarısını 375 den verdim 376 gördü satmadım 374 yaptı belki daha da düşecek kar mı ettim gözümün önünde düşerken işte pişman oluyorum satıp alttan alsaydım diye bunu atabilsem vergi parasına gidiyor zaten düşen para
Gün_olur__ömre_bedel için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Selda09 yorumu ()Tamam 100 açıklanırsa 1 2 gün beklerim yoksa anında alırım
Gün_olur__ömre_bedel için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Selda09 yorumu ()Storj tl de 16 fed öncesi ama işte alsam mı
Gün_olur__ömre_bedel için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Selda09 yorumu ()Aldığımı tutarım da ya çok düşerse fed vs diyor herkes korkuyorum ondan
frikuva için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Selda09 yorumu ()Yazmıyorum tamam başka site takip edemem ben sizden ricam btc ve awax hakkında uyarırsanız beni sevinirim. tesekkurler
Gün_olur__ömre_bedel için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Selda09 yorumu ()Ama hocam nerden düşeceği belli değil diye yaza yaza al sati ben ayda 1 yapardım panik yapan site zaten inandım kendime akşam kaçmadım satmadım ıyi ki satmamışım zarara yoksa yazılanlara baksam zararda cikacaktim
Gün_olur__ömre_bedel için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Selda09 yorumu ()Konu: ytd
Fedde full tl de mi olacaksınız yüzde kaç
Gün_olur__ömre_bedel için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Selda09 yorumu ()Yav he here sen kazan ben seyredeyim:)) sabah sabah
frikuva için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Selda09 yorumu ()Konu: ytd
Hocam yükseliş mı bekliyorsunuz fede birkaç gün kalana kadar onu soruyorum hedef kaç ya da fed gelse de daha atar mı yukarı fedde
Gün_olur__ömre_bedel için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Selda09 yorumu ()Sen kriptodasin ve bana acil çıkmam gerektiğini mı. ima ettin az önce
Klas_Yatırımcı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Selda09 yorumu ()Konu: ytd
Hocam daha açık yazar mısınız fede kadar ne olur bu yeşil mumlar uzun neyi gosteriyor
Gün_olur__ömre_bedel için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Selda09 yorumu ()375 ilk parça satıldı ikinci parça için manüel takip ediyorum sattığımi yerine koyabilirim
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Selda09 yorumu ()O zaman neden benimle uğraşıyorsun paramı niye hiç edeyim baktım dönüyor zararkes yaparım kârdan
frikuva için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Selda09 yorumu ()Konu: ytd
Umarım fede kadar ıyi yerlere geliriz son 1 hafta kalana kadar o da ayın 20 21 i yapar
Gün_olur__ömre_bedel için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Selda09 yorumu ()Akşam 370 den bir parça 360 dan 357 den bir parça aldım satmadım cesaretin olsaydı sen de alsaydın yeter dünden beri ben size müdehale ediyor muyum
Klas_Yatırımcı için cevaplandı (yorumu göster)