Üye adı:Selda09
Kayıt tarihi:14 Haziran 2021
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:60075
Üye puanı:3128
Takipçileri:224
Takip edilen:81
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
CAD23 Haz 00:00
BoC Valisi Macklem'in Konuşması
AUD24 Haz 04:30
Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD24 Haz 04:30
Düzeltilmiş Ortalama TÜFE (Yıllık)
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Selda09 yorumu ()Tamam 20 sine kadar al sat sıkıntı yok fed büyük faiz artışı gelirse düşüş kaçınılmaz anladım sagol
LostPassenger için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Selda09 yorumu ()En yüksek faiz artışı olunca dip yapar beklemek lazım fed e 1 hafta kala tl de doğru mu peki 23 unde mevsim döngüsü var diye yazmışlardı trend değişimi şimdi biz süregelen 69k dan düşüş trendinin fed fiyatlamasi yani fake yükseliş yaşıyoruz trend değişmiş değil ise 23 unde ne yaşayacağız trend yukarı mı dönecek yoksa fake şu anki yükseliş dip mı yapacak kardeşim
LostPassenger için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Selda09 yorumu ()Tepe neresiymiş yeni uyandım ablacım
Şahmeran_2525 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Selda09 yorumu ()Konu: BTC 18.07.2022
Bereketli olsun short al satlarla devam 2 3 gün daha uygun mu sence
LostPassenger için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Selda09 yorumu ()Ben bile düşüş gelmeyeceğini hissettim; ))
Panalgine için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Selda09 yorumu ()Satmadın değil mi dün
LostPassenger için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Selda09 yorumu ()Lost kardeşim sence fed öncesi maksimum tl de kaçı görür benimki
LostPassenger için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Selda09 yorumu ()Yok almam alsam da en az bugün 380 yaparsa tekrar düştüğü yeri görürse diye belki yüzde 50 uykuya devam 2 saat daha
Sinembas için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Selda09 yorumu ()Bak nasıl da biliyor o btc 22.290 buraya gelecek:)) awax kaç olursa
Sinembas için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Selda09 yorumu ()btc 9 yaşındaymış fişek patlıyor ekranda ya rüyama gitmiş
Klas_Yatırımcı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Selda09 yorumu ()Rüyamda bütün coinler 0 laniyordu 2 3 saat uyumadım baktım satmış
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Selda09 yorumu ()395 awax som parça da satıldı Allah bereket versin
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Selda09 yorumu ()Süper tamam Allah razı olsun hakkını helal et
Gün_olur__ömre_bedel için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Selda09 yorumu ()Tamam kopardığın kar her ay fed e kadar ağustosta fed yok mu şimdi 2 ay eylüle kadar
Gün_olur__ömre_bedel için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Selda09 yorumu ()Haklisin ha 20 30 arası 10 kar ha 30 40 arası ama 20 40 arası bal kaymak:))
Gün_olur__ömre_bedel için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Selda09 yorumu ()Tamam tl gectigim ile almıyorum olanları da kar en iyi yerden satıyorum inş çok çıkmaz fed öncesi yukardan alınca insan bi kötü oluyor aslında 24 k beklentim var fed öncesi 2 3 gün içinde ütopik belki ama
Gün_olur__ömre_bedel için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Selda09 yorumu ()Tamam teşekkür ederim:)
Gün_olur__ömre_bedel için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Selda09 yorumu ()Tamam peki satmıyorum tutuyorum axax storj nu ama fedde de mi satmayayım öncesi:(
Gün_olur__ömre_bedel için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Selda09 yorumu ()Maaşallah sana sabır taşı olsa çatlar; ))
frikuva için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Selda09 yorumu ()Storj 6 bandına tekrar düşmez ins
Gün_olur__ömre_bedel için cevaplandı (yorumu göster)