Üye adı:Selda09
Kayıt tarihi:14 Haziran 2021
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:60089
Üye puanı:3128
Takipçileri:224
Takip edilen:81
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Selda09 yorumu ()Konu: Bist asılı adam. Alım zamanı:))
Olmadı mı ne bileyim ustam hesaplar karıştı benim inş bu oyk yatrm bir alavere yapmıyordur hesapta gündüz 850 vardı gözümle gördüm ozsudan aldığımız kadın 837 diye tutturdu akşam 1 saat içinde 13 lira ne parası kestiniz duran paradan dedim hakliyim al sat yaparken zaten kesiyorlar duran paradan neden kesilir
H_s_Bursa için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Selda09 yorumu ()Konu: Bist asılı adam. Alım zamanı:))
Hdfgs kale cimsa pltur ve 1400 lira var
H_s_Bursa için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Selda09 yorumu ()Konu: Bist asılı adam. Alım zamanı:))
Dumanlı kardeşim çalışma yaparsa içinden iki tane seçelim pazartesi kactan ne alıcaz emir gireriz ya açılış öncesi ya sonrası duruma göre:) sen aldıklarını tavan yapanları satıyor musun bekletiyor musun
Que için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Selda09 yorumu ()Konu: Bist asılı adam. Alım zamanı:))
Niye 1 aydır arz hariç yüzde 10 mu gördüm kimi parcaladim:))
Que için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Selda09 yorumu ()Konu: Bist asılı adam. Alım zamanı:))
Bana da gaz vereydin ya :)) 850 lira yattı boş boş:))
Que için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Selda09 yorumu ()Biri bu grafiği açıklayabilir mı?
ASRN için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Selda09 yorumu ()Konu: Bist asılı adam. Alım zamanı:))
Bak senin içine doğmuş asılı adam alımlara tam gaz devam ettin:))
Que için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Selda09 yorumu ()Konu: Bist asılı adam. Alım zamanı:))
Ben de görmedim
Alton için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Selda09 yorumu ()Arzlar da olmasa yüzde 9 10 goremicem:))
Que için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Selda09 yorumu ()Kalan tl tutarı ile al sat yapabiliriz değil mi pazartesi açılışa kadar hesaba geçer sanırım:)
H_s_Bursa için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Selda09 yorumu ()Aaaa:)) hocam ya hissenin adını unutmusum evet 82 adet düşmüş bana da:))
H_s_Bursa için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Selda09 yorumu ()O me demek
H_s_Bursa için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Selda09 yorumu ()Hocam açık anlayacağım dilden yazsanız kapanış öncesi alıp almamaya karar verecektim yükseliş mı düşüşüs mu bekliyorsunuz dedim grafik attınız grafikte 16 görünüyor eve nin ucunda o dağın görünen kısmi diyorsunuz inanın hicbir şey anlamıyorum düz bir soru sordum ilk kez kendim bir hisse baktım alamadım
ASRN için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Selda09 yorumu ()Düşüş mu bekliyorsun
ilteriş__x için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Selda09 yorumu ()Bana kıyamaz o gelir karam:))
ntmen_× için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Selda09 yorumu ()Talihim yok bahtım kara şarkısını açıp dinleyeyim gitti yüzde 10 lar yine:((
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Selda09 yorumu ()Tamam ablacım haftasonu ya da pazartesi bakarsan alırım artık bugün uyuyakaldım sonra da ıyi yerlerden al vermedi nasip
Dumanlii_06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Selda09 yorumu ()Hocam görüp göreceği 16 mı yani ben çok anlamıyorum teknik
ASRN için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Selda09 yorumu ()Geçmiş olsun acil şifalar inş
Deryagol3838 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Selda09 yorumu ()Kapanış öncesi alabileceğimiz bisey var mı
Dumanlii_06 için cevaplandı (yorumu göster)