Üye adı:Selda09
Kayıt tarihi:14 Haziran 2021
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:60089
Üye puanı:3128
Takipçileri:224
Takip edilen:81
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Selda09 yorumu ()Keşke bu mesajı kapanış öncesi yazmaya fırsatınız olsaydı alım yapamadım emin olmadan
ASRN için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Selda09 yorumu ()Hihh öyle deseniz onu anlamadım işte direnci 16 kırarsa 16 daha yükselir yani
ASRN için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Selda09 yorumu ()Yükselecek mı düşecek mı sorum bu? Hocam
ASRN için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Selda09 yorumu ()Yeşiller karıştı üstat lord:)))
gumusunfendii için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Selda09 yorumu ()Ama bana inanmıyorsun yeminle 3.50 den 3 k vardı 1 k ile aldım hedefi gelince seslenişin diyorum cevapların ikidir beni üzüyor oyun oynamıyorum ki iş güç yok elimde son kalan paralar ile biseyler kazanmaya çalışıyorum sen öyle bir hisse mı var diye cevap veriyorsun bu beni üzüyor doğal olarak abla zamanı gelince yazarım hedef geldi ya da hedef şu diye desen nolur ben mutlu olurum ama dimi olmaz yani:(
Mumlar_ın_lordu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Selda09 yorumu ()Bi kere kalbimi kırmasan olmaz mi:(
Mumlar_ın_lordu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Selda09 yorumu ()Ben kimse değilim nasıl ki sen benim için kimse değilsen!
Mumlar_ın_lordu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Selda09 yorumu ()En büyük azmi bana verdiğin hisseyi öyle bir hisse mı varmış dediğinde sabrımla gösterdim görene:)) 3.50 aldım 4.20 den 3.56 lara değdi bugün yine elimde çıkmadım çıkmam ta ki sen hedef geldi diyene kadar :))
Mumlar_ın_lordu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Selda09 yorumu ()Ben kim üstat kim aheyyy üstadim:))
Mumlar_ın_lordu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Selda09 yorumu ()Hocam benim profili admine söyler mısın resmi kaldırsın sana ayıp oluyor bir zamanlar gitmiştin dön diye hepimiz senin resmi yaptık bende yapıştı silemedim:)))
Mumlar_ın_lordu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Selda09 yorumu ()Aheyyy tey tey teyyy mı gelmiş:)))
Mumlar_ın_lordu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Selda09 yorumu ()Inşaallah kardeşim inan ev konusu olmasa para pul zerre umrumda değil ama 6 ay sonrası beni çok korkutuyor
deniz88 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Selda09 yorumu ()Desene fakirlik burda bile elimi kolumu bağlayacak hepsini mı tl de tutayım günlük vur- kaç yapalım tavan olmasa da yüzde 5 7 beklentiniz olanlarda hocam olmaz mı 2 tane ile
H_s_Bursa için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Selda09 yorumu ()Hepsi coşuyor bizimkiler niye düşsün hocam korkutma beni yüzde 10 tavan beklentim yok onu geçtim zaten arzlar hariç
H_s_Bursa için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Selda09 yorumu ()Ben 11 e kadar uyuya kalmışım kaçtı tren çok huzursuz oldum kendi adıma:(
deniz88 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Selda09 yorumu ()Anlamadığım gündüz baktım 850 idi ozsudan geçen para 837 diyor kadın 13 kesilmiş durduk yere işkillendim daha neler kestiler diye
H_s_Bursa için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Selda09 yorumu ()Getirisi için değil ana para sonra arzlardan kalanlar krptdn aktardığım derken ne kadar ana para koydum karıştı düzelttim şimdi ozsudan 450 civarı kar aldık 200 de 3 hissede var şimdilik denk geliyor 640 civarı karvyazmis
H_s_Bursa için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Selda09 yorumu ()Hocam pazartesi salı ne zaman alım yapayım 1.4k boşta
H_s_Bursa için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Selda09 yorumu ()Hocam çok param olsa işin içinden çıkamayacağım demek ana param kaç onu bulmaya çalıştım:)) 1 saattir 4.650 ana para toplam portföy 5.280 boşta tl dahil kar aradaki mı oluyor anlamadım
H_s_Bursa için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Selda09 yorumu ()Konu: Bist asılı adam. Alım zamanı:))
22 kasımda almışız 20 gün olmuş aynen
H_s_Bursa için cevaplandı (yorumu göster)