Üye adı:SARISEVMEZ
Kayıt tarihi:21 Şubat 2020
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:4860
Üye puanı:980
Takipçileri:29
Takip edilen:115
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Ev Hanımı
Yaşadığı yer:İstanbul
Hebele hübele.
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için SARISEVMEZ yorumu ()44k olursa anca cevrilir dayı benim başım.
Klas_Yatırımcı için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için SARISEVMEZ yorumu ()Dayılar siz napionuz gurban olim zaten herkes gergin başka işiniz yokmu tat yok işte piyasa da ne dövüşüonuz. elbet bir gün paralar oluk oluk akıcak buralara enflasyondan korunmak için vs de olsa akıcak şen ola. şen ola.
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için SARISEVMEZ yorumu ()Konu: #31263219 Grafik detay ve yorumları
dayi o nasil sifir la ben 6dan fazlasi yok diodum
Luciferr01 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için SARISEVMEZ yorumu ()bunlar bu politikaya yeni başlarken böyleysek kaç ay sürer kim bilir gevşeklikleri
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için SARISEVMEZ yorumu ()neyine dikkat dayi
Ayfah için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için SARISEVMEZ yorumu ()Konu: #31256530 Grafik detay ve yorumları
dayı biseyin temizlendiği yok her rakamda baska keko yamyam gibi saldirio marjin işlemlere yeter bıktık artık la.
Luciferr01 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için SARISEVMEZ yorumu ()babacim benim anlamadiğim bu kekolar bu enflasyonda parasini nerde koruo ? herşeyi satiolaf para ne oluo ok abd geri topluo vs ee gerisi bireyseller %2 faizemi goturuo parayi
1BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için SARISEVMEZ yorumu ()teneke diye dalga gectik sari kizla o bile 1senede 2x yapip yaptigi dustu sonra geri geldi 2xe ama dolar la ama caz cuzla yapti yani la bare enflasyona ezdirme bizi
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için SARISEVMEZ yorumu ()chz benim ahiretliğim dayı dediğin yerler aklimda bi mermi daha atarim head shot. adamsin
Luciferr01 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için SARISEVMEZ yorumu ()boşuna dezze demioz sana :) dişlek goo gle gir onun dişi yoktur konuşsun yaz izlesene urfali dezzeleri :) bide bak lucifer bise yazdi aklinda bulunsun :)
Garantina için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için SARISEVMEZ yorumu ()canim dezzem az sabir chz cikis baslattiginda 100x yapmisti sürünmesi gayet normal genel piyasaya bak avax da 77tlden geçen yaz 1800lere cikti bak simdi ona surunuyor. sirasi gelsin yine baslar ama 100x yapmaz 10x yapar yine de biseler yapar paraya ihtiyacin yoksa elbet bir gün de bekle zararin çoksa yani yada maliyetin yüksekse diplerden ortalama düşür
Garantina için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için SARISEVMEZ yorumu ()o dediğine acayip milyar dolar lar lazım dayı. o parayıda okadar düşen bi cisme bassa bassa sahibi basar oda okadar gevşek olmasaydi zaten ürününü düsürmezdi bu kadar.
ilkercan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için SARISEVMEZ yorumu ()btc o kadar pis bi halde ki dolar 7 tl iken bu kadar berbat değildi cüzdanlar dolar olmuş 17.10 tl cüzdan hala berbat yani birakin yatirim olmayi parayi son 1 yildid enflasyona karşı bile korumadı btc.
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için SARISEVMEZ yorumu ()özgür dayı piyasada kimse yokken 2010lu yillarda pizza fiyatina btc ler topluyordu ordan vurgun yapan bi dayımız
mhsn_stln için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için SARISEVMEZ yorumu ()para girişi olmayabilir dayı. luna özelin de o zaman kalir öyle ufak bot alımlari hariç.
ilkercan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için SARISEVMEZ yorumu ()dayı piyasa düzelmeden düzeltemem valla beni baş aşşa etti bu gevşek btc :)
Mustafa_zanat için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için SARISEVMEZ yorumu ()yok kız daha onun zamani var :) 44k da yatay yapcam :)
Garantina için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için SARISEVMEZ yorumu ()olsun be dayı zarar yok ama zevkte yok
Harme5634 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için SARISEVMEZ yorumu ()ben komple terkedilmişim zaten dayi :)
Ayhnkpln için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için SARISEVMEZ yorumu ()çok geniş bant aralığı dayı la yani o kadar geniş ki btc 8000 dolar a bile düşse sanki yükselen kanalda ilerliyor gibi problem yok görünüyor :)
Ayhnkpln için cevaplandı (yorumu göster)