Üye adı:SARISEVMEZ
Kayıt tarihi:21 Şubat 2020
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:4860
Üye puanı:980
Takipçileri:29
Takip edilen:115
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Ev Hanımı
Yaşadığı yer:İstanbul
Hebele hübele.
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için SARISEVMEZ yorumu ()dolar 13 tl ye inip aylarca sabit kalsin yukaridan maliyetlenme arzlari tüketilsin bak nasil düşer dayı yani atiyorum A firma 1.3 Milyondan dolae 17 iken araba ital etti onu 1.3 milyona satarak tüketsin bidahakini dolar 13 ikeb ital etsin bak nasil düşüyor örnek cogalir misal ev 1.3m ye satilsin ev celik vs maliyetleri dussun dolar 13ken evi bitirsin bak nasil ucuz satar. yani sunu beklememek lazim dolar 17 iken gelenler elden cikar sonra piyasa rahatlar bunun icin dolarin dustugu yerde stabil devam etmesi gerek. Basaririz insallah Ülkece Rabbim dilerim 10tl ye inerde sabit kalsa keske hepimiz rahatlariZ. aklina hangi urun geliyorsa ama bunun bisuru dengesi olucak iste para olucak uretim olucak bla bla yorumun siya. setten uzak ytd
aliilkertekin için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için SARISEVMEZ yorumu ()abla kız sen biraz gevşek seviyor olabilirmisin :) wavesle chz en son bi proje acikladi waves dusuodu hahaha gecen aylar da
Garantina için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için SARISEVMEZ yorumu ()Konu: çin satınca ytd
7.5 t ile cok sanal ziplatirsin ama emtialari anca gondiklersin ben ziplatmayi tercih ederdim dayi o yuzden umidim paralar bize gelecek ne dion :)
Varabey için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için SARISEVMEZ yorumu ()herseye inanirim mantikli dayı
SON_GÜMÜŞ_BÜKÜCÜ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için SARISEVMEZ yorumu ()Konu: #31317166 Grafik detay ve yorumları
dayı bakale bu çalışır mı la
Luciferr01 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için SARISEVMEZ yorumu ()düşme kirilim hatti ustunde gun kaparsa az sagi solu oynamaz btc nin :)
Gün_olur__ömre_bedel için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için SARISEVMEZ yorumu ()dayı atma şu oku bu ok zehirli
mehmet_şanlı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için SARISEVMEZ yorumu ()keske o sayiyi 1000e indirgesek dayi kalan para hepimizi ziplatmaya yeter.
SON_GÜMÜŞ_BÜKÜCÜ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için SARISEVMEZ yorumu ()alisverisi degil sadece verişi kapadi yaptigi tek şey almak dayı sadece alıo bazende elime verio biseler :)
Ayfah için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için SARISEVMEZ yorumu ()dayı markette para yok napcaz alan kaçıyor alan kaçıyor
vedatblg07 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için SARISEVMEZ yorumu ()çünkü markette para yok dayı 3trilyondan 750m ye dustu total para
Erdgn79 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için SARISEVMEZ yorumu ()bende o kaba et yok dayı :)
Sportteacher_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için SARISEVMEZ yorumu ()short gircek dayi fiyat 69kdan 17kya geldi
freedomm06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için SARISEVMEZ yorumu ()vardir vardir en kötü elon gevşeği vardir muhasebesine demistir ben diyene kadar kapama al su 50 myi ez demiştir :)
KAPAKÇI_GELDİİİİ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için SARISEVMEZ yorumu ()pardon short
SARISEVMEZ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için SARISEVMEZ yorumu ()bi duman al dayı sonra 69k da 1milyon ile 50x long girdiğini işlemin hala açık olduğunu hayal etsene anladigimdan degil belkide izin vermiodur :) her %5de 2x yapio heralde
Harme5634 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için SARISEVMEZ yorumu ()69kdan buraya kadar short işlemi kapatmamış bi babayiğit varmidir la acaba.
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için SARISEVMEZ yorumu ()okadar sövdün sövdün o zaman degil simdi alsaydin %100daha fazla adet aliodun.
Harme5634 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için SARISEVMEZ yorumu ()Konu: #31315717 Grafik detay ve yorumları
kız valla bünyemin hissetmio artık luna gibi olursa anca deliririm :)
Garantina için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için SARISEVMEZ yorumu ()hepimizin 1i milyar ola dayı adamsın.
Luciferr01 için cevaplandı (yorumu göster)