Üye adı:SARISEVMEZ
Kayıt tarihi:21 Şubat 2020
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:4860
Üye puanı:980
Takipçileri:29
Takip edilen:115
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Ev Hanımı
Yaşadığı yer:İstanbul
Hebele hübele.
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
1BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için SARISEVMEZ yorumu ()valla bişey diyim mi 2 ay sonra dünya kupasi var btc 2 ay delikanli olsun gevşeklik yapmasin chz nin de kendi ağina geçme web3.0 vs derken çok projesi var birakti gevşekliği.
Ynsasln27 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için SARISEVMEZ yorumu ()hayir anlamadiğin saçmalik şu bizim piyasamizda ki paranin tamami abd nin çökmek istediği paranin yüzde biri değil ne bu tantana bu piyasada çok merak ediyorum. alayımızın malının toplamı 890milyar yani
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için SARISEVMEZ yorumu ()Konu: Kötüsü kadar iyileride var.
dayi karisiklik cikarsa bu insanlar parasini korumak için bu mali almaz mi.
Luciferr01 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için SARISEVMEZ yorumu ()Konu: Kötüsü kadar iyileride var.
zarardeyken sabreden biz bu yolculugun basladigindan emin olsak bile 2 yil terste bekledik ama %10kâr alip ciktik der arkasindan bakariz bu kekonun dayı :)
Luciferr01 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için SARISEVMEZ yorumu ()kaç yildir ayni terane dimi dayi sorsan marjinal merkeziyetsiz bizik
Mawerick77 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için SARISEVMEZ yorumu ()bu btc hala gevşeklik mi yapıyor 2 yildir unuttuk bakmaya bile heves etmioz.
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için SARISEVMEZ yorumu ()yeminle btc 2dk delikanli olsa chz 2haftadir yirtiniyordu gidecem diye.
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için SARISEVMEZ yorumu ()burada bize beleşe bilgi dağıtılıyorken hala şahıslarla ilgileniliyor ya dayı anlamıyorum ben sevsemde sevmesemde tartışmam beni bilen bilir hiç kavga etmem herkesden bişe kapmaya bakarım ama sen adamsın tartışma boşver.
CoDeX© için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için SARISEVMEZ yorumu ()napak dayi piyasa leş ken cann sıkılıo
Takiptekal_ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için SARISEVMEZ yorumu ()sen adamsın dayııı
CoDeX© için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için SARISEVMEZ yorumu ()Konu: BTC Günlük Grafik Görünümü 19.09.2022
dayı emeğine sağlık peki gevşek chz hakkinda bi incelemen oldumu gevşek diyoruz da son 3 düşüşte de iyi iş çıkartıp direndi gibi. şimdide düşmemeye çalışıyor btc nin sagı solu oynamasa bide.
CoDeX© için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için SARISEVMEZ yorumu ()pazarda ki alt coinlerin %80inini 6 aydır kimse alıp satmıyor yinede btc düşerse dibe gidiyorlar. ozaman boşaltımı yapan 1 kişi onlarda sahipler.
1BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için SARISEVMEZ yorumu ()bir ulkenin enflasyon verilerinden 0.02 sapma için btc nin reziliggine bak gurban olim ne ar kaldi ne delikanlilik kac yildir. ula bize ne ya enflasyonuna fedine cartina curtuna pazarda ki toplam paraya o ulkenin ihtiyaci bile yok.
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için SARISEVMEZ yorumu ()bu piyasalarda emtia borsalar ülke paraları vs en zayıf halka ve içerdeki para miktarı bakımından en fakir bizik hala bi cacık çıkmıyor yani borsalardan trilyonlarca dolar çıkışlar oldu bizden toplasan 1t çıktı 2 yildir sagimiz solumuz oynuo bi düzeltemedik.
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için SARISEVMEZ yorumu ()1 dolar mi diosun dayi sende
c_han için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için SARISEVMEZ yorumu ()dayi benim lunc var ki elimde parlatiom suan ama 1 dolar diosun sen. 1 dolar olsa kac milyon dolarim oluyor yedirirlermi. %100 %500 bu piyasada her coinde yasanir olasi seyler devam ke.
super_conqueror için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için SARISEVMEZ yorumu ()dayi zaten btc de 40k olcak kaba et yok. :) ben olursa dedim.
Klas_Yatırımcı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için SARISEVMEZ yorumu ()az kaldı dayı btc 40k gecerse yada chz 0.75 cent olursa başım göge değer
Paratakip1 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için SARISEVMEZ yorumu ()ben bi yarasa gördüydüm sanki dayi 4h de dün
Şahmeran_2525 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için SARISEVMEZ yorumu ()herkes belalasını konuşuyor da bende konişim chz son 1 aydır gevşeklikten ziyade delikanlı durmaya çalışıyor gibi hala. herseye rağmen