Üye adı:Şahmeran_2525
Kayıt tarihi:13 Aralık 2021
Durum:Belirtilmedi
Kimlik:Doğrulandı
Yorum sayısı:81099
Üye puanı:16426
Takipçileri:419
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Sudan çıkmış bir balina, karıncalar tarafından ezilir.
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:9956,31 Nakit puanı var
T. Puan:9956,31 Gram & Puan birleşimi
Başarı:635. sırada yer alıyor.
Özet:Başarısız
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
1BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()benim sepet var ama sepet ortam uygun olmadığı için pasif durumda şimdilik dot sol atom ve avax günü birlik satış mevcut bende ilk defa bu gün bir sanal alıp satmadım. Fırsat vermedi pek. Bunlar haricinde eğer diplerden alabilirsem matıc ada mana sand gala xrp doge spetim olur. ama bu dönem için değil btc ne zaman dip yaparsa.
ares3434 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()etherium un 10k olması için mega ath lazım yani btc nin 100.000veya yakın bir sayıya denk olacağı dönem yakın vadede zor gibi.2025 bir ihtimal.
ares3434 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()valla bu coniler adamı bıktırır. powel eveleyip geveleyip ons u baskı Altın da tutuyor. hiç faiz artırımı yapmazsa bile özelikle gümüş ons hemen powel a tepki veriyor. bakalım yellen ne diyecek.
Issizadam63 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()yellen Allah verede olumlu konuşsun yoksa halimiz harap olur.
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()yukarı yönlü ilk direnç 45.450 görünüyor zaten izliyoruz bakalım.
By$hero2 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()Konu: BTC 06.04.2022
sanki bir 26.133 görecek gibi izliyorum bakalım olmadı ordan solanaya geçerim.
mazar için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()btc için fomc tutanaklarında hiç olumlu haber yok. Bakalım algıda mı kalacak gerçekleşecek mi? tek olumlu haber btc nin borsalardan çıkışları oldu. Yukarı yönlü için güzel bir gelişme.
By$hero2 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()Konu: BTC 06.04.2022
atom a daldık bu sefer 41.455 satış hedefli bakalım ne olacak. Olmadı onu da şutlarım.
mazar için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()Konu: BTC 06.04.2022
valla kısa vadede pek olumlu görünmüyor zaten bu haftadan pek ümidim yok işin açıkcası. Hepimiz için hayırlısı.
LostPassenger için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()Konu: BTC 06.04.2022
eyvallah doğu kardeşim tam olarak baştacısın şimdi biraz daha dikkatli baktım 34 lerden gelen kanalın dibine 41.874 gözüktü belki çizgileri tam olarak alamıyorum veya dikkat etmiyorumdur. Âmâ bundan önce bir 42.700 var diye umuyorum.
LostPassenger için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()aslında btc grafiği incelerken dip noktayı 34 lerden alsak kanal dip 41.600 görünüyor. yok 37 lerden alsak zaten kanal ihlal yemiş. genel anlamda haftalık mumu olumsuz bekliyorum.45.450 nin üstüne atmalı şahsi fikrim.
mazar için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()grafikle uğraşıyorum. Uğraşıyorum derken aşağı yukarı potansiyeline bakıyorum. birde birazda kripto haberlerine baktım. Borsalardan btc çıkışları olmuş. Yükseliş için önemli bulgu. Emirler i güncellemedim dünden girmiştim emirleri. en son 28.250 den almış. ilave yapmadım. izliyorum piyasayı.
mazar için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()bu btc sayesinde yönetmen olacağız galiba sürekli izliyoruz.
mazar için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()Haklısın ilk günlerde bende de oluyor.
LostPassenger için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()oğu kardeşim bir kaç gündür yoktun. mazhar hocam ramazan dolaysıyla dedi. Umarım bir sıkıntı yoktur.
LostPassenger için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()tüm büyük borsalarda eş zamanlı coin çıkışları yaşadı. . Geçmişte borsalarda yaşanan büyük kripto para çıkışlarından sonra fiyat yükselişleri geliyor. Bunun sebebi borsalarda bulunan ve alım için sunulan btc arzının düşmesi. Sonuçta talebin yükseldiği ve arzın da düştüğü ortamlarda fiyat da yükselir. İzleyip görelim ne olacak.
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()hocam yukarı yönlü yükseliş ilk direnç 45.450 görünüyor. izlemeye devam
Hayalbaz35 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()görünen btc bu hafta kırmızı mumla kapatacak. (haftalık mumda)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Şahmeran_2525 yorumu ()fed 0.25 yaparsa bilanço daraltmasına gitmezse postala gitsin o zaman.0.50 yapıp bilanço daraltmasına giderse tutmaya devam et. ytd.
Esenle için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Şahmeran_2525 yorumu ()mayıs ayına kadar bekle dostum. fomc tutanakları döviz kuru için olumlu. fed 0.25 yapmasın yeterli.
Esenle için cevaplandı (yorumu göster)