Üye adı:Şahmeran_2525
Kayıt tarihi:13 Aralık 2021
Durum:Belirtilmedi
Kimlik:Doğrulandı
Yorum sayısı:81099
Üye puanı:16426
Takipçileri:419
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Sudan çıkmış bir balina, karıncalar tarafından ezilir.
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:9956,31 Nakit puanı var
T. Puan:9956,31 Gram & Puan birleşimi
Başarı:635. sırada yer alıyor.
Özet:Başarısız
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Şahmeran_2525 yorumu ()satamayan zaten o işe hiç girmesin bu dönem al yat dönemi değildir.
Battlestone için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()hocam kısa vadede 2-3 hafta mevcut ondan sonra fed beklenilecek. Ona göre pozisyon alınacak. Sizde şimdiden psikolojinizi ona göre ayar layın derim.
Tyler_Reaake için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Şahmeran_2525 yorumu ()sanallarda 2 ay içerisinde 50 ye yakın usd t bazlı millet kazandı. Burdaki yani usd sayfasındakiler 10 sene sonra usd 50 olsa para kazanacaklarını zannediyorlar halbuki 10 sene sonraki usd şu andaki 5tl gibidir. al sat yapmayan enflasyon karşısında hep zarardadır.
Battlestone için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()fed öncesi vur kaç yapmamız lazım acilen btc nin 44.700 ve 45450 nin üstüne atması lazım pazartesi itibari ile
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()sp500 ve nasdaq yeşile döndü hayırlısı
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()Her ne kadar btc dip 34 ten gelen yükselen trendin içinde kalsada yukarı yönlü yükseliş için 45450 kırması lazım daha 44400 luk düşüşün yükselişini test etmese de hala yön pozitif. bu hafta bir şey beklemiyorum işin açıkçası pazar gece çekik gözlü kardeşlerimiz inşallah 45ustune atarlar yoksa 45 Altın da kaldıkça satış baskısı yaratacaktır
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()o da diğer balinalar gibi 43.000 den btc almıştır kesin.
Lonely_Wolf için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()eyvallah. sizede
maxmax35 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()Fed öncesi ve sonrası farkeder. fed öncesi 34 ten gelen kanalın dip noktası 41.700 ama daha önce dediğim 1 seneryo 42700 ve peşine 57.000 beklentim mevcut halada mevcut önemli bir gelişme olmadığı sürece.. ama fed e kaç gün kala usd t ye geçerim muhtemelen. Riski sevmem. Fed sonrasında ayrı değerlendireceğiz. Fed 57.000 i temmuz ağustosa erteleyebilir.
Issizadam63 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()inşallah ben gene 2-3 gün kala usd t ye geçeyim sağlama oynamayı severim. olası riski bertaraf etmiş olurum.
maxmax35 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()ok. şimdi oldu. fed e 2-3 gün kala sanallardan tamamen usd t ye geçerim şahsen
DolarTLEuroTL için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()hocam ekonomi ile ilginiz nedir bilmem. bilanço daraltması aylık 95 milyar dolar bunun oylanması yapılacak Allah verede ret edile sanalları felç eder.
ikincisi piyasa verdiğinin yarısını geri alır. Tutanaklar daha fiyatlanmadı, mayısta oylamaya sunulacak bilanço daraltılması.
maxmax35 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()Ne fiyatlandı? 0.50 mi fiyatlanmadı fiyatlanıyor. bilanço daraltılması daha mayısta oylanmaya sunulanacak. oylanmaya sunulmayan bir şey fiyatlanmaz. Aylık 95 milyar dolar .0.50 den ziyade bilanço daraltılması önemli.
maxmax35 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()fed e 1 ay var nasıl fed geride kaldı? asıl yön mayıs fed le anlaşılacak. fomc tutanaklarını fedle karşılaştırmayaysanız.
DolarTLEuroTL için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Şahmeran_2525 yorumu ()dün açıklanan fomc tutanakları olumluydu döviz kuru için bu gün yellen ne der. yellen dövizden ziyade sanalları etkiler.
Akan_Deniz için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()btc 1 seneryoda beklediğim gibi 42.700 geldi şimdi bu gün yellen e bakacağız.
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()ben kaçtım cümleten hayırlı akşamalar nakitte olanlar en azından yarın yelleni beklesin. Cümleten hayırlı sahurlar.
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()birde mazhar hocam şu dikatimi çekti. btc bazlı düşüşlerde her iğneden sonra atom da 1.6 usd t lik düşüş görünüyor.
mazar için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()ben atom grafiğinden ziyade btc bazlı az bir miktar alım emri girdim. Malum yer gelirse ola ki kaçırırsam diye emirlerim dursun gene de bir köşede. Duruma göre iptal ederim.
mazar için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()mazhar hocam atom 26 dan 24.770 e kadar az bir miktar sıralı emir alımı girecem. gelirse de benim gelmese de benim şans artık
mazar için cevaplandı (yorumu göster)