Üye adı:Şahmeran_2525
Kayıt tarihi:13 Aralık 2021
Durum:Belirtilmedi
Kimlik:Doğrulandı
Yorum sayısı:81099
Üye puanı:16425
Takipçileri:419
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Sudan çıkmış bir balina, karıncalar tarafından ezilir.
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:9956,31 Nakit puanı var
T. Puan:9956,31 Gram & Puan birleşimi
Başarı:635. sırada yer alıyor.
Özet:Başarısız
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()Arkadaşlar artık grafik tutmuyor. tutmaz grafiği bence bir kenara bırakalım. fed e kadar nakitte olanlar 44100 e kadar alım yapmasın yapacaklara 45450 de başlasın yok elimde bakır fazla var diyenler nakiti 5 e bolsun ilk parça alımı için uygun
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()fed den fırsat bulursa belki 2024 sonu veya 2025 başı bir o atabilir.
Bjk42_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()2 sıfır atması demek kriptonun tamamı demek?
Bjk42_ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()Konu: avax basit grafik

0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()atom var az bir miktar.
Panalgine için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()Tepki fed in olduğu gece olacak gibi üstadım.
Panalgine için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()cümleten hayırlı akşamlar hayırlı Savurlar. En iyi ilaç sabırdır. Tekrardan söyleyeyim abd enflasyon verisi 15.30.
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()Konu: BTC (bıktık grafik çizmekten)
valla hayırlı mı hayırsız mı artık görerek anlayacağız.
Hayalbaz35 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()Konu: BTC (bıktık grafik çizmekten)
daha bıktık bo sondu artık grafik çizmeyecem doğal akışına bırakalım gitsin.
Hayalbaz35 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()Konu: BTC (bıktık grafik çizmekten)

bu da olmazsa grafikleri artık çöpe atacağız.
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()15.30 da enflasyon verisi var.
gold52 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()9000 usd t lik bir düşüş oldu ortalama piyasa yarısını verse fed e kadar idare eder.43.650 ye tekabül eder. durum kritik
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()29 nisana kadar uçurum gibi. alım bekleyenler en azından yarın ki abd enflasyonunu beklesinler.
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()bu fed peş peşe aralıksız faiz artırımlarına başlarsa hedef 2024 sonu 2025 başı olur. bir an önce artışları durdurmalı
By$hero2 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()en iyiysi fed ten ve abd den kurtulmak dünyanın başına bela.
By$hero2 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()artık sadece izleme zamanı mayıs ayının ikinci haftasına kadar.
Hayalbaz35 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()grafik çizmekten daha bıktık en iyisi boşver yapmak. grafik çiziyorsun 30 dakika sonra çöp oluyor. sabırdan başka yapacak bir şey yok. grafiğe kalırsa 36.700 de geliyor. boş verdim artık grafik felan çizmeye gerek yok. abd borsası ile birlikte hareket eden cripto dan da bir cacık olmaz.
Hayalbaz35 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()bu hızla devam ederse fed e kadar alım olmazsa 36 larıda görürüz. ozamanda millet bunalıma girer.
Hayalbaz35 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()fed durmazsa zor. tüm piyasa sanal döviz emtia borsalar hepsi fed e kilitlenmiş.
Hayalbaz35 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()hocam durum hiç hayra alamet değil tepki alımları da gelmiyor. milleti bıktırana kadarda duracağa benzemiyor.
Hayalbaz35 için cevaplandı (yorumu göster)