Üye adı:Şahmeran_2525
Kayıt tarihi:13 Aralık 2021
Durum:Belirtilmedi
Kimlik:Doğrulandı
Yorum sayısı:81099
Üye puanı:16425
Takipçileri:419
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Sudan çıkmış bir balina, karıncalar tarafından ezilir.
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:9956,31 Nakit puanı var
T. Puan:9956,31 Gram & Puan birleşimi
Başarı:635. sırada yer alıyor.
Özet:Başarısız
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Şahmeran_2525 yorumu ()Konu: usd yakın vade

1BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()Hocam kısacası fed 0.50 yi fiyatliyor şu an fed gününe kadar. fed kararı powel tarafından açıklandıktan sonra. Fiyatlama bitecek.
Niagara için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()Bir dip not bırakayım buraya ileride lazım olur. İnsanlar artık yükselmez 20 ile 30 lardan bahsettiği gün korkmayın alıma geçin
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()Konu: #30774468 Grafik detay ve yorumları
Hem katılıyorum hem katılmıyorum. katildigim konu 4540 yi kırmayan a kadar yükseldi diyemem. gunlerdir 44100 e kadar bulutlu bölge diyorum. Katilmadigim konuya gelince fed faiz artirimlarini peş peşe yapmaz Aralık bırakırsa, o aralıkta 55-57 arasını görebiliriz
By$hero2 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()Konu: #30774383 Grafik detay ve yorumları
Doğru diyorsun 41.700 den tepki gelmeliydi. Gelmeyince 39785 ten gelir dedik. onuda ezdi geçti. 40 Altın da kaldıkça aşağıya psikolojik baskı yapar.
Kimsin_sen_ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()Kabaca 38.800-38.900 gordumu %25 zarar kes yap. yoksa beklemeye devam et.44.100 e kadar bulutlu bölge 45.450 ile yükselişi teyit edebiliriz
lehfi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()Katılmıyorum olacaktı
Şahmeran_2525 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()Takip edilemeyene katılıyorum. Kimin hangi cüzdana ne alım yaptığı hemen sızıyor. Bizim gibi küçük yatırımcı lari söylemiyorum
Hrzm_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()Rica ederim. Biliyorum moralin bozuk sabır yapacak bir şey yok. zararkeste 39 bence kendine ölçüt al kırdığı an%25 zarar kes yap yoksa bekle
lehfi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()btc abd borsası nın bir parçası olmuş tamamen S&P 500 ve Nasdaq la birlikte hareket ediyor. Ama söylem neydi merkeziyetsiz para.?
Adaletsiz için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()48 lere kadar kar eden etti.
Adaletsiz için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()Kapitalist düzen. gucu elinde bulunduran güçlüsü devamlı sömürür
Ayfah için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()btc 39 u kırarsa 38 lerde durmaz.35-36arasina girer. ama 40 kırarsa tepki alımında %25 zarar kes yapabilirsin. taktir senin
lehfi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()Amb hala faiz artırımına geçmedi 3 ay içerisinde faiz artırımı bekliyorum. Ama mayıs ayına kadar fed var. parite de dezavantaj. usd alıp fedle beraber euro ya abritaj yapabilirsin. abritaj yaptıktan sonra 6 aybeklemen lazım
BNB_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()Zararkes yapman için dip i bulmak. lazim yoksa hem zarar edersin hem miktar azaltirsin
lehfi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()Ethem 2914 dip görünüyor. Kırarsa altları Afrika dan toplarız
Panalgine için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()Getirisi çok olanın goturusüde çok olur
Adaletsiz için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()Düzen böyle bazı arkadaşlar diyor. insallah herkes tersten çıkar. herkes çıkamaz birisi tepede malı satarken, biri tepede malı alır. Ama hiç bir balina tepede malı almaz.
lehfi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()Fed e kadar 2 geri 1 ileri yapıp duracak gibi
Adaletsiz için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()Atom soran arkadaş btc 35700 e kadar sarkarsa atom 20.76 alımı uygundur