Üye adı:Şahmeran_2525
Kayıt tarihi:13 Aralık 2021
Durum:Belirtilmedi
Kimlik:Doğrulandı
Yorum sayısı:81081
Üye puanı:16407
Takipçileri:415
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Sudan çıkmış bir balina, karıncalar tarafından ezilir.
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:9956,31 Nakit puanı var
T. Puan:9956,31 Gram & Puan birleşimi
Başarı:628. sırada yer alıyor.
Özet:Başarısız
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()bunuda yanlış yerden çizmişim düzelteyim.
Şahmeran_2525 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()@LostPassenger

kelebek daha mantıklı
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()@LostPassenger 36.600 e denk gelir 21 nisanda ama bak şimdi kelebek atayım o daha mantıklı
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()Konu: daha önce bahsettiğim ve olmaması gereken btc.
ama 21 nisanı baz alamayız diye düşünüyorum, 5 nisan olmalı ona da bakayım.
LostPassenger için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()Konu: daha önce bahsettiğim ve olmaması gereken btc.
bu 4 h değildi galiba 1 day dı çizdiğim grafik. onada bakayım
LostPassenger için cevaplandı (yorumu göster)
3BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()Konu: daha önce bahsettiğim ve olmaması gereken btc.

şimdilik yükselen dip grafiğimiz devrede herhengi bir orun gözükmüyor, en fala kelebek formasyon grafiği aktif olur ondada 750 usd farkeder ve dip 36.850 olur demiştik.4h ta 37.200 kırıldığı an istemeyeceğimiz ve devreye girmesi muhtemel grafik
düşen tepe ve düşen dip alçalan takoz
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()filller tepişir olan çimenlere olur.
Algerden için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()shortcular tasfiye edildi şimdi sıra longculara gelir gibi.
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()Konu: Btc Düşen Takoz
yok zaten hepsini engelledim. burdaki amaç dısklıke değil yazdığına iki kelime cevap verecek kapasitelerinin olmaması zaten çoğu terste öylece ekrana bakıyor. Kafam rahat şimdi.
Algerden için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()Konu: Btc Düşen Takoz
Doğu bu ara bana da pek disklike veren yok. neden acaba? Kahve ısmarla mam iyi oldu galiba..
LostPassenger için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()Konu: Btc Düşen Takoz
düşüş? iki grafik attım bırı eskı biri yeni eskı olan dip yukselen grafik devam ediyor herhangi bir problem görünmüyor yenısınde kelebek var kelebekte tepe ve dip arasında ki fiyat farkı aynı olur genellikle yanı kelebekte dip 36.850 olmalı veya iğne atmalı düşüş ten bahsedebılmek ıcın 4 h ta 37.200 altı kalmalıo zaman 35.789 u konusuruz. su an için yükselen dip grafıgımız geçerli. bırde dikkat ettım. pıyasanın büyük manıpılasyoncuları 28-32k dan bahsetmeye başladı. bunlar bu hareketlere başladığına göre yükseliş yakındır. yukselıs emaresi için ilkin 4h ta 40.800 görmeliyiz.
ES_26_ES için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()Konu: Btc Düşen Takoz
1 tane süper zeka kendi kendine bana engel atmış bu güne kadar da hiç muhabetim yok kendisi ile yaptığım yorumlar zoruna gitmiş galiba? bu tarz insanlara birer kahve ısmarlayıp konfor odasına göndermek en makulu.
LostPassenger için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()rica ederim.
Borsacı34_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()18 in üzerine atar btc yönü aşağı çeviri rse btc den ve diğer altlardan kayış olur ape ye. dolaysıyla 3boşaltım tepesine gider.
Borsacı34_ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()btc 40.800 ü geçmediği sürece yükseleceği anlamını çıkarmamamız lazım heleki fed öncesi yükselişleri sağlıklı bulmuyorum.
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()btc de 1 h ta doji var izlemeye devam
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()dün paylaştığım ape 3 boşaltım merkezi böyle olacak eğer. tepede malı boşaltmaz ise 28 ide kırar.
Şahmeran_2525 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()Konu: btc de 2 grafiğimiz var


2 grafik arasında pek fark yok biri kelebek formasyonu diğeri yükselen dip birisinde btc 750 usd daha dip görecek birisinde normal kanal boyu devam edecek.2 side olmazsa 3 cü 35.789 u atarız.bazı arkadaşlar diyebilir 3-4 tane grafik atarsan ortaya biri olur.evet bizde zaten beyin açmak için ortaya ayıyoruz sonuçta münecim değiliz.
2BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()bu günlük btc de üçgen var kısada bolinger bandı daralıyor günlükte yukarı için 38.271 üstüne atmalı diyerek ben kaçtım.
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()yükselişlerde 11.99 u kırıp kırmayacağına bakabilirsiniz. Aşağı da da 9.57
10.78 stopunuz patlarsa acele etmeyin alım için
denizd_2147 için cevaplandı (yorumu göster)