Üye adı:Şahmeran_2525
Kayıt tarihi:13 Aralık 2021
Durum:Belirtilmedi
Kimlik:Doğrulandı
Yorum sayısı:81068
Üye puanı:16399
Takipçileri:415
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Sudan çıkmış bir balina, karıncalar tarafından ezilir.
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:9956,31 Nakit puanı var
T. Puan:9956,31 Gram & Puan birleşimi
Başarı:615. sırada yer alıyor.
Özet:Başarısız
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()Konu: APE düşen kanal
alım yapmak için 29.283 üstü minumum 4 h olacaktı pardon.
Şahmeran_2525 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()çay yorumunu ben yapınca, sizde taktir edersiniz, muhatap olarak kendimi algılamak zorunda kaldım.
Bay_Bayburtlu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()Konu: APE düşen kanal
hocam biliyorsunuz desteklerimiz kırıldığında direnç olarak karşımıza çıkıyor 29.283 altı minumum 4h alım yapma taraftarı değilim, alım yapmam için ya o coine balina girecek veya düşeni kırmış olması gerekecek onun haricinde almayı uygun bulmuyorum.
Sinmaz için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()Konu: APE düşen kanal

ape düşen kanal içerisinde hapsolunmuş durumda aşağıda kıramıyor yukarı da kırılımı 4 gözle bekliyoruz.
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()çay muhabetini ben yaptım, neden açıklama gereği duydunuzu anlamadım, örneğin ne muhabeti yapmamızı istersiniz hocam.
Bay_Bayburtlu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()yok mu tahmini olan?
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()ben arkadaşı bilmemde: dikkatimi sadece bir şey çekti bazen yazdığına bir daha kendisi cevap veriyor, ilgimi çekti. Ondan engellemiştim.
LostPassenger için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()yüklü derken ne kadar?
PROMİL için cevaplandı (yorumu göster)
3BeğenmedimŞikayet
Dolar için Şahmeran_2525 yorumu ()Genel bir usd değerlendirmesi yaparsak
Biden: Fedi özgürleştireceğim dedi, şimdi ne demek istedi: Fed e enflasyon karşısında gerekli tedbirleri almak için yetki vereceğim anlamında yani, Fed enflasyon konusunda faiz artırımları , varlık alımı azalttım programı hakkında geniş yetki vermek anlamında. ne anlayacağız Abd enflasyonu düşmez se fed daha agresif olacak demek istediği gibi faiz artırımı, bilanço daraltılmasını yapabilecek, bunu engelleyecek etken nedir diye baktığımızda 1 cisi yüksek işsizlik ikincisi enflasyonun düşmesi. Bunlar olmazsa ne olacak daha agresif bir fed göreceğiz
Peki bizde ne olacak PPK metnindeki son paragraftan önceki cümleye baktığımızda, piyasa tarafından yeni bir paket beklentisi oluştu, Nedir bu paket beklentisi: süper bono olasılığı düşük, diğeri ne olabilir kkm dönüşümlerine ek faiz, ışıldayan gözler paketi açıklar mı bilemem. Bildiğim bir şey var fed agresifleşir, bizim mb gerekli paket veya diğer uygulamaları devreye almaz ise zor günler bizi bekleyecek. Hayırlı akşamlar.
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()4h taki kırmızı mumumuz tamamlanacak sonrasına bakacağız. yani 23.00 ten sonra bakacağız btc ye
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()alım tarafındayım sitediğim rakam gelmedi bir bakalım belki alımı başka coine değiştiririz
istanbulbeyzadesi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()dişlerim ağırıyor, şekersiz.
Roketci_1234 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()dönüşü bakalım hocam. nereye düşer, düşer mi dünden beri balina ve botlar bırakmadı düşsün.
istanbulbeyzadesi için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()çay saati geldi, kardeşim.
LostPassenger için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()Konu: Binance vadeli de sorun var...
yani düşecek mi, ben bu zırbalıklara inanmıyorum, nedenine gelirse bir olay oluyor, insanlar hemen aceba bu olay tarihi veya zamanında ne olmuş ona bakıp ona yoralım diyor, şimdi düşse bu olaydan dolayı mı düşecek zaten direnci kıramıyor düşeceği belli. ikincisi bidon kafa fed i özgürleştireceğim dedi, yani ne demek istiyor fed yetkini kullan gerekirse faiz gerekirse varlık alımı programını istediğin gibi yönet.
LostPassenger için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()Konu: Binance vadeli de sorun var...
ne ki bu translate?
LostPassenger için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()Konu: Binance vadeli de sorun var...
gereği yapıldı kardeşim.
LostPassenger için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()23.42 ye stop koy
lehfi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()ape yi elden çıkan oldumu?
Şahmeran_2525 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()yeni eve geldim. hocam bakalım.
lehfi için cevaplandı (yorumu göster)