Üye adı:Şahmeran_2525
Kayıt tarihi:13 Aralık 2021
Durum:Belirtilmedi
Kimlik:Doğrulandı
Yorum sayısı:81068
Üye puanı:16399
Takipçileri:415
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Sudan çıkmış bir balina, karıncalar tarafından ezilir.
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:9956,31 Nakit puanı var
T. Puan:9956,31 Gram & Puan birleşimi
Başarı:615. sırada yer alıyor.
Özet:Başarısız
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()apeye acele etme 5.95 i kırarsa sağlam aşağı gider, balinalar tutuyor. onu manuel alacağız. nedeni kırılım olursa dip girsek bile ondan da aşağı gelebilir.
lehfi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()8.80-8.90 gelirse az bir miktar alalım. hatta 8.5 te de bir miktar daha alırız.
lehfi için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()atom 2 li tepe gördü,2 li dip görürse olmadı az bir miktar alalım. zaten bu gidişle 2 li dip görecek.
lehfi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()alamdım ki sana hedef vereyim dünden beri botlar ayrı, balina ayrı düşükten bir mal aldırtmadı. az sabır et et hem dominance hem btc yi izleyelim dominance yükselirse altlar pert olur
lehfi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()iyi etmişsin demin baktım durumu iç açıcı değil. daha alma avax başka coin bul. bu gidişle çöp olacak.
lehfi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()kaçtan verdin ki? gene zararına mı verdin?
lehfi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()tezgah sağlam. geçen gün vadeli tarafından tek günde 150 milyon dolar kaldırdılar.
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()Konu: en kötü fed btc seneryos (tamamen agresif fed için
btc derinlik tablosuna bak satış tarafı daha yüklü alım tarafı daha düşük, peki neden yükseliyor? tabiki vadeli tarafı.
Kahve_rengi için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()az bekle 23.00 görelim. bak taş düşebülür, ayu çıkabülür.
KRAL001 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()Allahta btc dominance düşüyor. yoksa alt pert olurdu bu btc zigzagında.
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()Konu: en kötü fed btc seneryos (tamamen agresif fed için
nerde o günler.
Sinmaz için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()Konu: en kötü fed btc seneryos (tamamen agresif fed için
bidon kafa zaten enflasyon için fed i özgürleştireceğim dedi, ya abd de enflasyon düşecek veya işsizlik artacak veya ebd resesyona girecek yoksa işimiz zor.
Kahve_rengi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()23 mumunu bekliyorum.
Kahve_rengi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()Konu: en kötü fed btc seneryos (tamamen agresif fed için
haziran 40 küsürdü temmuz 92 milyar dolar .
Kahve_rengi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()Konu: en kötü fed btc seneryos (tamamen agresif fed için
temmuz ayındaki 0.50 baz 92 milyar dolar lık bilamço daraltılması için çizilmiştir.
Şahmeran_2525 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()Konu: en kötü fed btc seneryos (tamamen agresif fed için

grafik şu an itibari ile pasiftir.ama agresif fed gördüğümüzde grafik bazında göreceğimiz rakamdır.tekrar söylüyorum şu an itibari ile ufukta görünmüyor.agresif fed te karşımıza çıkacaktır.ytd
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()2023 yılına özel 2023 xrp alacam. ama istediğim rakam a faslasını vermem. (totem olarak)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Şahmeran_2525 yorumu ()ee ozaman yatırımcıya düşen görev nedir.1 numara, ışıldıyan gözler sıkı takip.
Akan_Deniz için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()acele etme hocam, botlar devrede dün eth da 362.000 usd t lik bot vardı, alım yaptırmadı.
Sinmaz için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()tşk ler size de.
Bay_Bayburtlu için cevaplandı (yorumu göster)