Üye adı:Muratcagir
Kayıt tarihi:21 Haziran 2019
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:321
Üye puanı:13
Takip edilen:1
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Muratcagir yorumu ()Erken toparlasada 9 u gormesi cok zaman bulur gibi zarari azaltma derdindeyim ayni sekilde dolar dada tersteyim
müslim93 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Muratcagir yorumu ()dolar in dusecegi soyleniyor o yuzden boyle dusundum
GEMİCİ_53 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Muratcagir yorumu ()Peki simdi dolar i sterlin e gecirsem mantiklimi acaba
GEMİCİ_53 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Muratcagir yorumu ()Benim 7.27 den dolar var 9 danda sterlin im var zarar buyuk ben napsam
GEMİCİ_53 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Muratcagir yorumu ()Ustad öngörünüz nedir... bilgi yada grafik paylasacakmisiniz bugun
dtmustafa için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Muratcagir yorumu ()Gormesi ne anlama gelir bilmedigim icin merak ettim ustad
GEMİCİ_53 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Muratcagir yorumu ()Ustad cikmasi bize ne kazandirir parite yaparak zarari azaltabilirmiyiz
dtmustafa için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Muratcagir yorumu ()Ustad parite lerde bilgi verirsen seviniriz zaten yeterince zarardayim 9 liradan 10 k sterlin le
... sorumluluk bana aittir
PLTİN için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Muratcagir yorumu ()usd yemi gecelim ustad
PLTİN için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Muratcagir yorumu ()Ben gibi 9 dan almadiniz ya hocam
Ekopast için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Muratcagir yorumu ()Konu: Paritedeki yukarı tepkinin sebebi...
Tesekurler ustad beklemedeyim o zaman fikir vermek isterseniz etiketleyebilirsiniz farkli durumlarda sorumluluk bana aittir... bilginiz icin tesekurler
hunter43 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Muratcagir yorumu ()Konu: Paritedeki yukarı tepkinin sebebi...
Ustad 9 lira 10 k sterlin de tersteyim yarisinu burdan ciksam altina girsem diyorum bi fikir verebilirmisin tum sorumluluk bana aittir
hunter43 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Muratcagir yorumu ()Konu: Paritedeki yukarı tepkinin sebebi...
Ustad grafigi aciklarsan seviniriz
hunter43 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Muratcagir yorumu ()Konu: #20872407 Grafik detay ve yorumları
Ustad 9 liradan 10 k tersteyim nasil bi yol izlesem yarisini onsami gecsem
celik2119 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Muratcagir yorumu ()Konu: #20767102 Grafik detay ve yorumları
Tesekurler
Marmaris22_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Muratcagir yorumu ()Konu: #20767066 Grafik detay ve yorumları
Ustad pek anladigim seyler degil senden ricam firsat gecince bilgi verirmisin etiketlersen sevinirim tum sorumluluk bana aittir
https://yorum. altin.in/tum/sterlin
Marmaris22_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Muratcagir yorumu ()Konu: #20767030 Grafik detay ve yorumları
Ustad pek anladigim seyler degil senden ricam firsat gecince bilgi verirmisin etiketlersen sevinirim tum sorumluluk bana aittir
Muratcagir için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Muratcagir yorumu ()Konu: #20766813 Grafik detay ve yorumları
Simdi 1.26 oldugunda dolar a gececegim 1.26 altina dustugunde tekrar sterlin e gececegim misal oylemi oluyor
Marmaris22_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Muratcagir yorumu ()Konu: #20766653 Grafik detay ve yorumları
8.75 oldugunda dolar a parite yapmak mantiklimidir ustad
https://yorum. altin.in/tum/sterlin
Marmaris22_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Muratcagir yorumu ()8.75 oldugunda dolar a parite yapmak mantiklimidir ustad
https://yorum. altin.in/tum/sterlin
Akif44 için cevaplandı (yorumu göster)