Üye adı:Muratcagir
Kayıt tarihi:21 Haziran 2019
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:321
Üye puanı:13
Takip edilen:1
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Muratcagir yorumu ()Konu: ve sterlin tl de fib düzeltme
1.30 olunca yapacagizmi ustad fikrin nedir
Bağlayıcı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Muratcagir yorumu ()Konu: ve sterlin tl de fib düzeltme
gbp sat diycez degilmi ustad 1.30 gorunce
Hayalbaz35 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Muratcagir yorumu ()Konu: ve sterlin tl de fib düzeltme
Akif hocam sterlin de terteyiz ve ilk defa parite yapacagim kaca gelince yapmaliyim
Akif44 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Muratcagir yorumu ()Konu: ve sterlin tl de fib düzeltme
dolar a gecis yapacagiz anladigim kadariyla degilmi
Bağlayıcı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Muratcagir yorumu ()Konu: ve sterlin tl de fib düzeltme
Ben anlamiyorum kardes nerden niye nereye gectigimizi sen ne yaparsan haber etsende bende yapsam
Bağlayıcı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Muratcagir yorumu ()Konu: ve sterlin tl de fib düzeltme
1260 olunca biz sterlin leri dolar mi yapacagiz ustad
Bağlayıcı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Muratcagir yorumu ()usd atacak kendini belli oldu ama sterlin ne yapar kestiremedim... bagimsiz calisiyo sanki
Akif44 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Muratcagir yorumu ()Ustad 8.70 tepki yukselisinin ardindan dusus kaca kadar gelir tahminen
Akif44 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Muratcagir yorumu ()8.70 tepkiden sonraki dusus ne kadar tahminen ustad
Zazaselo için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Muratcagir yorumu ()Valla en buyuk zarar bende oturup bekleyelim birak dussun nereye kadar bakalim
Bağlayıcı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Muratcagir yorumu ()Asama asama bana ne yapilcagini bikere ornek anlatacak biri olsa bikereye mahsus iyi olurdu
müslim93 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Muratcagir yorumu ()O zaman hesap acayim bekleyim nasil bi hesap acacagiz tfx de
müslim93 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Muratcagir yorumu ()Bir kere ogreten olsa isi devamini cozerimde herhalde kaybede kaybede ogrenecegim ben
Bağlayıcı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Muratcagir yorumu ()Simdi ben sterlin usd hesabimi acacagim arbitraj yapabilmem icin
canberk33 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Muratcagir yorumu ()Ustad sterlin den dolar a gececegim zaman parite kac olmali
müslim93 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Muratcagir yorumu ()Ustad cok guzel anlatmissinda 1 kereye mahsus beraber yapsak ya bu isi yukarda parite kaca gecince usd ye geceyim
Aytaç_fb41 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Muratcagir yorumu ()parite nedir bilmiyorum ustad hangi seviyedeyken nereye geceyim onu soylerseniz oyle yapacagim
Aytaç_fb41 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Muratcagir yorumu ()Anlamadigim icin soruyorum 1.23 ve 1.30 ustu dediginiz nedir rakamsal konussak daha anlasilir olacak ustaf
müslim93 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Muratcagir yorumu ()sterlin den usd yemi gececeksiniz acaba nasil yapiliyor birde hangi rakamdan yapacakmisizki
canberk33 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Muratcagir yorumu ()Aytac bey sterlin den usd yemi gecelim oneriniz nedir
Aytaç_fb41 için cevaplandı (yorumu göster)