Üye adı:morşimşekk
Kayıt tarihi:12 Kasım 2019
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:5286
Üye puanı:462
Takipçileri:28
Takip edilen:14
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()niye öğle bir tavır aldınız yazdıkları çoğu çıkıyor bence bilgili ve başarılı gerisi beni ilgilendirmez oda öğle konuşuyor sayğı duymak lazım herklese
BistMan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()bu alıcıları nerden bakıyorsunuz özel bir programmı var ben ziraat kullanıcısıyım
ilteris için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()2600 de ben emir girdim gelirse alacam
tsubasaetkisi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()ben tekrar almak niyetindeyim bu krdm d bunu destek direç neresi sen bilirsin:))
ramazan4747 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()yorumlarınız çok isabetli maşallah
Tahsin_34_36 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()nasıl destek amaçlı hesaba para yatırınmı dendi bence büyük rakam 80 milyon toplandıysa 1-2 tavan atar
manowar için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()Ekiz kimyayla bir alakasi varmi pandemide Cok çıkmıştı simdide fiyati baya ucuz gibi
Srkn87 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()Bu aşi yi turkiyede olumlu sonuç lar varmis bu hangi hisseyle alakalı bence pirimlenir
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()ne bilim ben anlamadım bu işten birşey 60 diye diye getireçek en sonunda 60 bini bizi baturaçak
RESSST için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()elinizde kağıt olmadığı için mi bekliyorsunuz 60 bini ucuzdan alim için
tancu_golcu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()onu fiyatladı sanırım ozaman bu yükseliş
ramazan4747 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()senin krd d yeni yeni yürümeye başladı
ramazan4747 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()satmadınız değilmi hisselerinizi
eskiya47 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()özellikle şu ısctr çok ucuz geliyor bana nakit olsa ilave ederim
Tahsin_34_36 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()naten 24 den satmıştım 2900 den geri aldım şimdi tavan pazartesi yarısını satmak mantıklımıdır sizce
ULAŞILMAZ_34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()dolar düşüyor kağıtlar tavan olan var
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()düşerken satmadım bu kağıtları çıkarken niye satimki karda var aslında
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()iyi böğle kapanışa yakın düşeceğine yükseliyor
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()cuma olmasına rağmen böle biterse pazartesiyede bi haber flan çıkmassa yükşeliş hızlanır
füreya_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()bist tin canlanması için dolar ın bir tur daha aşşağı atması lazım