Üye adı:morşimşekk
Kayıt tarihi:12 Kasım 2019
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:5286
Üye puanı:462
Takipçileri:28
Takip edilen:14
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()kront da da var ufak ufak hareket
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()hatırladım başka bir hissede aynı para olduğunu anlıyo başka para varsa alınıyor diye biliyorum
KAPTAN_KAPTAN için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()tmm tşk anladım
KAPTAN_KAPTAN için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()tamam onu anladım şimdi satıp tekrar buğün alttan alınırmı
KAPTAN_KAPTAN için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()evet bürüt takasta ben daha önce aldım tam tersi ni yapsam şimdi satsam geri alınırmı
KAPTAN_KAPTAN için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()bist düşmesse akşama olur kanatındeyim
Uçankarınca için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()beni niye dışladınız ben 85 den almıştım bu ara 91 e çıktı afiyet olsun yemeğin
SERseri4LBAY için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()t2 bürüt takas hisse si 1 gün sonramı 2 günsonramı satılabiliyordu
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()alalı daha 10 dakika oldu bunu 1 hafta 2 hafta, hata bir kaç ay bile beleyecem ben 1320 gördü bu 1200 e kadar yolu var
SERseri4LBAY için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()yyapı almanıza sevindim bendede yüklü var 23530 adet siz aldığınıza göre durumu iyidir
SERseri4LBAY için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()aynen zaten yyapı aldım oda %3 getiri verdi alanda hayrını görsün
Albatros01_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()evet tavana bir kitlendi milim oynamadı
SERseri4LBAY için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()of ya onu ben buğün sattım erken sattım farkındayım hata ettim
Albatros01_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()ihlgm de mi 8.5 milyon tavan olmamışki niye alamamışlar
SERseri4LBAY için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()bu kağıtı ben 660 dan 1320 ye kadar taşıdım 10 günde 1320 oldu sonra taban yaptı 1250 den elimden ful çıktım yine yükselir diye düşünüyorum baya bi geriledi çünkü
Üsame için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()evet bürüt ama 1 veya 2 günsonra satarım acelem yok yeterki kar yazsın
Şirinbaba24 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()bende 085 ikinci al emir girdim alınamadı emir bekliyor
Uçankarınca için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()bende sattım saniyesinde gitti maktk ekran dönmneye bile fırsat vermedi. kim aldıysa bu ne acelelik:))
morşimşekk için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()bendemi satsam bilemedim dahada alamassak
Albatros01_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()bu maktk direnç destek nasıl usta nereden satmayı düşünüyorsunuz sitenin yarısında var bu hisse bende dahil:))
Albatros01_ için cevaplandı (yorumu göster)