Üye adı:morşimşekk
Kayıt tarihi:12 Kasım 2019
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:5286
Üye puanı:462
Takipçileri:28
Takip edilen:14
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()bende bilmiyorum ama 10 bin lik aldım 300 tl karda yazdı ne gibi siyaset ne olduki buğünde satamam bürtte yarın satarım olmadı
yusuf® için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()316000 den tkuru aldım hiçde bildiğim bir kağıt değil ilk aldığım bir kağıt bakalım ne olur
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()3 e bölüneçek şekilde alına bilir yada 2 ye emek çıkar bencede
kendi_çapında_bilgili_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()abla bu tskb ye orta vade de 1810 dedin 5 günde geldi sayılır bakma şansınız varmı nere yönü yarın satmak niyetim var ama dahada yukarı gidecek diye bekletmek istiyorum bakabilirmisiniz tekrar yeni yön neresi
keten_prenses için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()bu tskb ne olçak hazır iyi kar varken bunuda satsam kaç gündür tavan bir taban yerse kar flan kalmaz % 50 üzeri kar var
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()19800 den esen gitti
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()son dk lar nugyo atağa geçti -4 den 2 oldu
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()nakadar primlenmiş bu kağıt işine karışmim ama tkuru gibi olmasın yüklü girme bari
BrütTakas için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()bir yorumcu eskiden günde 1-2 tavan olurdu şimdi sürü ile oluyor dedi aynen sürü ile
Alton için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()hayırlı olsun kazanırsınız inşallah
BrütTakas için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()nelerden tavan 3 oldunuz bende tukaş tavan olsaydı 3 olaçaktı
BrütTakas için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()grafik teknik bilmeyince bizde taktik yapıyoruz bi çaba içerisindeyiz:)
BrütTakas için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()aldım hemde tavandan emir girmiştim girmesem daha iyidi
%5 den alırdım
BrütTakas için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()bende bi 505 tane aldım da durum kontrol için emir girdim bakalım alınıyormu 1 tane alsaydım topunu satacakdım çaktın olayı:))
The_krall için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()hasta olmuştu iyileşememiş hala
tancu_golcu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()esen e 1 lot girdim al diye onu bile vermiyo ayıp ayıp :)) ğöz hakkıdamı yok
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()geçmiş olsun
SERseri4LBAY için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()3/1 ıheva satıldı 3/2 ile yola devam
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()3300 bjk alındı bu spor işi pek sevmem ama baya ucuz geliyor bana bjk
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()bjk alasım var bu hafta yenerse iyi pirim yapar