Üye adı:kayso
Kayıt tarihi:5 Eylül 2018
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:5668
Üye puanı:393
Takipçileri:18
Takip edilen:2
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için kayso yorumu ()59 binde full nakite döndüğümden beri dolar yüzde 60 koydu üstüne, nasıl bir şansdır ya
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için kayso yorumu ()Oda alınmaz baba mal ucuzkrn alınır, bekleyecex yapacak birşey yok
Klas_Yatırımcı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için kayso yorumu ()dolar da operasyon tamamlanıp ani dönüş olursa, coinlerin değer kaybetmemesi için yüzde 40-45 yükselmesi lazım
Vural27 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için kayso yorumu ()Şimdi bu döviz kurundan coin almak mantıklımı :)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için kayso yorumu ()usd t yükselmiyor ordandamı paralar çekilip çııkılıyor acaba?
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için kayso yorumu ()69 bilmemde 59.500 de nikotin grafik hiç hoşuma gitmedi nakite geçiyorum demişti
PLTİN için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için kayso yorumu ()Biri kriptolar sıfırlanacak diyor, öbür domi aşağı kırarsa ralli diyor, öbürü 42 de alımlara başlarım diyor, diğeri 45 kırarsa 30 bin diyor, öbürü silkeme bitti yön yukarı diyor. Valla zarara bakmadan çıkıp Altın alıp 2 sene unutasım var bıktım yav
1BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için kayso yorumu ()Fed den pozitif çıkmadı ki zaten, faizleri öne çektiler varlık alımını düşürdüler
maxmax35 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için kayso yorumu ()22:30 powel bekleyin, yarında mb faiz düşürmeyecek dolar ı aşağı çekecekler onuda gözardı etmeyin
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için kayso yorumu ()Konu: Btc son durum
Hocam ayın 21 ine kadar alım yapmayın diyorsunuz doğrumu?
calculator için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için kayso yorumu ()Faiz kararından sonra alım için acele etmeyin,21:30 da powell konuşma yapacak soru cevap, asıl önemli nokta orası
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için kayso yorumu ()Başkan peki alım için hangi coinleri tavsiye edersin?
Ragnar_lootbrook için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için kayso yorumu ()Hocam alım yerlerinde güncel coin tavsiyelerinizi yazarmısınız
Nicotinee için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için kayso yorumu ()Artık Millet in Dur demesi lazım…
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için kayso yorumu ()Baba trx görüyomusun sağlam mal
New5050 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için kayso yorumu ()Çıkış noktası belirsiz sorun orda.40 binde girsek 30 bin e düşse şaşıracazmı?
etacarter için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için kayso yorumu ()Bu ney arkadaş, şimdi bin dolar yükselse alıp rahatça yatabilecekmisiniz ? Güven sıfırlandı
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için kayso yorumu ()Daha bu hafta dolar ın da kafasına vuracaklar..
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için kayso yorumu ()Trx helal olsun tam hodl yapılacak coinmiş
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için kayso yorumu ()Ülkenin Maliye ve hazine bakanının yaptığı açıklamaya bakın “Batarsak hep beraber batarız”