Üye adı:kayso
Kayıt tarihi:5 Eylül 2018
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:5668
Üye puanı:393
Takipçileri:18
Takip edilen:2
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için kayso yorumu ()Farkı yok alırken.. sadece coini bozdururken İstersen dolar , istersende o andaki güncel dolar kuru neyse ona göre TL olarak bozduruyosun
Fer_Fecir için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için kayso yorumu ()Tl yada usd ile alman arasında hiçbir fark yok, dolar düştüğü için ettiğin kar erimiş. Aldığın mal Tl bazında değil dolar bazında değerleniyor
Fer_Fecir için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için kayso yorumu ()Aslında Dxy yükseliyor bu btc ye yaramaz, ama türkiyede fena müdahele var şuan dolar a
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için kayso yorumu ()altın çıkmıyorki, düşüyor hatta ons.. yükselen dxy dolar
Dolapdereli_Sabri için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için kayso yorumu ()Başkan dün bir arkadaş bana lucifer ın yan hesabı ithamında bulundu :) seninle muhabbetim bile olmadı. şuan için pozisyon nedir bekleyelim mi alım için?
Luciferr01 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için kayso yorumu ()Şuan coin de alınmaz dolar dan dolayı ateş pahası..
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için kayso yorumu ()Yok o arkadaşa diyorum başkan
New5050 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için kayso yorumu ()Yani yanıldım de konu kapansın :) 5 yıldır bu sitenin üyesiyim Sen şu sun bu sun diyor. ben kimseyle polemiğe girmem zaten
New5050 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için kayso yorumu ()Arkadaşım ben o adamı tanımam, senide eleştirmiyorum. dün gece 59.500 iken düşüş yok yön yukarı dedin, şimdide hedef 52 k yazdın. ben gördüğümü söylüyorum
Takiptekal için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için kayso yorumu ()Kesinlikle banka gibi, hiçbir sorun yaşamazsın kardeşim
Hakanbzkrt için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için kayso yorumu ()Bak bakıyım kaç yıllık Altın in üyesiyim
Takiptekal için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için kayso yorumu ()Dxy 96.50 şuan tam dirençe bastı..
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için kayso yorumu ()Başkan sen dün gece düşüş falan yok hedef yukarı dedin 4 bin dolar düştü :)
Takiptekal için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için kayso yorumu ()Aynı nisan dönemi, ama btc nin dönmesi lazım. Fakat şöyle durum var Dxy o zamanlar pandemiden dolayı 89-90 geziyordu dip yapmıştı. Bu sefer çok güçlü
Klas_Yatırımcı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için kayso yorumu ()Kardeşim ben 6 aydır bekliyorum yükselecek diye, birara 8-10 dolar yaptı diye. bozuk saat bile günde 2 kere doğru gösterir, olsun o kadar. boşa zaman kaybı..
New5050 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için kayso yorumu ()Birde btc ve altlar yükselmeden dolar düşerse tüm yandık. dolar 10 liraya düşse yüzde 15 daha silin kasadan
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için kayso yorumu ()Aynısını nisan boğasında da yaşamıştık, btc 60 binden 52 bine kadar in çık altları ezmişti. aslında bu olanlar olağan durum, fakat btc nerden dönecek tek meseleo
kayso için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için kayso yorumu ()Bence alt ların bu düşüşe verdiği tepkiyi öp başına koy :)
Adaletsiz için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için kayso yorumu ()Dxy şuan 96.48 direnç kapısında
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için kayso yorumu ()Hadi EOS nazlanma az daha zorla 1 yıl önceki seviyene dönecen, tezek alsak x2 yapmıştı heralde