Üye adı:Kayserimanisa
Kayıt tarihi:9 Ağustos 2019
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:20145
Üye puanı:3382
Takipçileri:376
Takip edilen:7
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:27 Mart 1973
Meslek:Eğitim ve öğretim
Yaşadığı yer:Kayseri
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Kayserimanisa yorumu ()TL de sin galiba:)
AltıncıBABA17 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Kayserimanisa yorumu ()Dün olduğu gibi olursa zaten kapatırım ekranı bakmam bile:)
AltıncıBABA17 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Kayserimanisa yorumu ()Diğer parçalar 292-296-303-306 maliyetli onlara zaten dokunmam. Ama bu parça gözüme batıyor:)
Mmt61 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Kayserimanisa yorumu ()Full gramdayım son 130 gram parça terste bekliyor. Hayırlısı diyelim
Ahmet___ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Kayserimanisa yorumu ()Bende 330 dan küçük bir parça almıştım ABD açılışı artar vurur kaçarım dedim ama vuruldum. Dünden beri bu parçada tersteyim:)
Mmt61 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Kayserimanisa yorumu ()Dünkü şelale olmasın da ; ))
Mmt61 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Kayserimanisa yorumu ()Sizden bunu duymak çok güzel. Sabah ki düşüşte elde kalan TL ile de full grama girmiştim. Hayırlısı
super_conqueror için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Kayserimanisa yorumu ()Bugün okuduğum en mantıklı yorumdu. Like kardeşim
Onursallls için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Kayserimanisa yorumu ()Zaten Şubat'ın sonundayız be kardeşim:)
Hayri_VOLKAN için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Kayserimanisa yorumu ()İyi de haber fake çıktı. Resmi bir açıklama yok. Eğer tedavi bulunsa bunu bir büyükelçi mi açıklar? Ona rağmen dünden beri ciddi kayıplar veren zararkese girişenler var. Yazık. Bir yetkili çıksa aşı geliştirme şimdilik olumsuz dese 1700 olacak mı?
Onursallls için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Kayserimanisa yorumu ()Üzerine bir de sabah ki dolar destekli 1630 şelalesi dehşet oldu hem de:) yalnız müthiş silkeleme yaptılar. Helal olsun adamlara:)
yunus_efe için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Kayserimanisa yorumu ()Dün herkes ABD piyasası açılsın 1700 ler geliyor dedi gele gele şelale geldi:)
Onursallls için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Vergi ve makas çıktıktan sonra birşey kalmıyor ki. En az 20 kuruşluk dalgalar olmalı ki aldığına sattığına değsin.
Kralsa50 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()usd de al sat yapmak şu an için pek mantıklı değil sanki. Al yat daha iyi sanki YTD
Kralsa50 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Bir yıldır bekliyorsun hem de her gün sert seri ve zalım aynı zamanda:))
Kralsa50 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Iıh sen muhalefet edeceğim diye böyle konuşuyorsun. Merkezde dolar bitince piyasaya gıcıklık olsun diye 100 ton birden Altın sattı. :)
MesutP için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Dostum bizim merkez kamu bankalarına Altın mı sattırdı:)
MesutP için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Hoşgeldiniz Vahap bey.
VYaman için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Aynen iyi silkeleme yaptılar ama:)) geçen cuma akşamı yaptıkları gibi.
TargetX için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Hayırlı akşamlar ustam %70 Altın da idim. Bugün küçük bir parça daha alım yaptım hemde 330 dan:) hiç acelem yok. %20 TL ani düşüşler için alttan alım fırsatı olarak kenarda bekliyor
TargetX için cevaplandı (yorumu göster)