Üye adı:Kayserimanisa
Kayıt tarihi:9 Ağustos 2019
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:20140
Üye puanı:3382
Takipçileri:376
Takip edilen:7
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:27 Mart 1973
Meslek:Eğitim ve öğretim
Yaşadığı yer:Kayseri
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
EUR23 Haz 10:30
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Bileşik PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Üretim PMI
TRY23 Haz 11:00
Yabancı Gelenler
EUR23 Haz 11:00
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Üretim PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Hizmetler PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel İmalat PMI
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Benimde gümüşte terse düştüm:) hayırlısı bakalım
MesutP için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()İyi geceler dostum hala TL de misin? Bu hafta sonuna kalmadan 7.50 yanacak gibi görünüyor maalesef.
MesutP için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Arabalar Altın dan dolar dan daha çok artıyor hesaplı alabiliyorsanız hiç beklemeyin derim. İlanlara her hafta iki üç bin ekliyorlar sürekli. 93 model 430 bin km de ki toyotalara 45 bin çekiyorlar:)
Kartal1071 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Mehmet Akif üstadın bir sözü ile ifade edersek kimbilir belki yarın belki yarından da yakın.
Kartal1071 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Haklısın ustam dolaşımdaki dolar miktarını katladı adamlar.
TargetX için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Öyle ya da böyle 7.50-7.70 bandına geçecek ama ötesi olur mu bilemem.
Kartal1071 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()FED in 2020 hedefi en az %3 enflasyonu yakalamaktı ustam.
TargetX için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Adamlar yüksek enflasyon istiyorlar
Kartal1071 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()ABD de enflasyon yüksek çıktı. Veriler dolar a yarar kardeşim
Ziyadeolsun için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()105 milyar dolar rezervimiz var deniliyor ama.
oligark için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Servet hocam yorumlarınızla efendiliğinizle, teknik bilgi ve analizleriniz ile sitenin elit üyelerinden birisiniz. Size yapılan hakaretleri kınıyorum. Seviliyorsunuz.
S£RV£T için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Evet 4-5 puanlık bir faiz artışı kurlarda elimizi rahatlatır ama birkaç ay sonra aynı cendereye tekrar gireriz. Dediğiniz gibi kısa vadede faiz artışı yapmaktan başka bir yol görünmüyor maalesef.
celik2119 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Faiz artışının sonuçlarını kur artışının sonuçlarından daha olumsuz görüyorum. Faizde taviz verildiği anda arkası gelir. Yine %24-25 faize gelmek ülke açısından hele de bu şartlarda iyi olmaz hocam
celik2119 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()dolar ım yok ama maalesef çıkacak kardeşim. 7.50 yanacak ama oradan yürür mü geri mi çekilir şu an konuşmak için erken
vox için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()15.00 de 7.35 yanabilir. Yanılabilirim de.
Comalakko61 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Ons ile oynamak bizim MB nın harcı değil kardeşim
Kenji3435 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Selam dostum nasılsın? Coştuğuna bakma yeni müşteri çekme taktikleri. Bugün ABD açılışı sonrası 1850 yanabilir
MesutP için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Gönlüm geçmemesinden yana ama piyasa gönülle hatırla gitmiyor.
Atohan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Ons gidici kardeşim YTD
Yatirim_Gmbh için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Hayırlısı.
Yatirim_Gmbh için cevaplandı (yorumu göster)