Üye adı:Kayserimanisa
Kayıt tarihi:9 Ağustos 2019
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:20140
Üye puanı:3382
Takipçileri:376
Takip edilen:7
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:27 Mart 1973
Meslek:Eğitim ve öğretim
Yaşadığı yer:Kayseri
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
EUR23 Haz 10:30
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Bileşik PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Üretim PMI
TRY23 Haz 11:00
Yabancı Gelenler
EUR23 Haz 11:00
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Üretim PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Hizmetler PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel İmalat PMI
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Bizim hiçbir zaman 300 milyar rezervimiz olmadı. ekonomimizin büyüklüğü 33 milyar dolar zaten.
yakmac için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Şu rakamın altı yok diye yorumlar yıllarca yazıldı burada. Frantic isimli bir üye vardı 2018 Ağustos sonunda 6.85 den millete dolar aldırıyordu. Alın burası dip bundan aşağısı yok diyordu. Sonrası 5.13 e kadar düşen bir kur izledik. O dönem alanların çoğu zararına çıktı. Çıkmayıp inat edenler ise iki yıl terste kalıp vadeden %40 zarar ettiler.
yakmac için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Evet tavan rakamlarda hep düşüş görüldü ama dip rakam sürekli arttı. Millet hem faiz indiriyoruz hem dolar düşüyor sandı ama içten içe dip rakam arttı.
aspova için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()7.60 a kadar MB açısından bir sorun olmaz. Bu toplantıda sırf döviz yükselişine yönelik bir faiz artırımı yapılmayacağına inanıyorum. Eylül de duruma ve şartlara göre hareket edilecektir bence. YTD. zaten müdahale edilse ya da faiz artışı olsa bile 7.20-7.25 olacak ve dediğiniz gibi alım fırsatı yaratacaktır. MB volatilite istemiyor bu yüzden alım fırsatı tanımayacaktır.
aspova için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Evet ama gece işlem olmayınca elin kolun bağlı hissettiriyor
papel8306 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Bende aynı şeyleri düşünüyorum
MesutP için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Bana da biraz öyle geliyor. MB faiz artıracak dolar 6.85-6.90 a çekilecek sonra millet buradan toplayıp 8 hayalleri kuracak? Ben merkezin yerinde olsam kendi ayağıma sıkmazdım. yanılabilirimde
BLACK_MONEY için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Selam dostum site ahalisi MB faiz artıracak efsanesine iyiden iyiye kendini kaptırmış durumda. Ne dersin?
MesutP için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Şu an makaslar konusunda en iyi banka vakıf katılım bankası görünüyor. 24 saat işlem yapma durumu da var.
Life21 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Geçen haftadan beri MB faiz artıracak argümanı şehir efsanesi oldu çıktı. MB sadece döviz yükselişine karşı faiz artırımına gitmez böyle birşey düşünse bile dövizlerin Ağustos kapanışına bakar Ağustos enflasyon verilerini bekler ona göre bir strateji geliştirir. Naçiz görüşüm politika faizi aynı kalır piyasayı yakından takip ediyoruz gerekirse tüm araçlarımızla piyasa kontrolündeyiz mesajı verilir. Sıkı para politikası ile ilgili bir açıklama da gelebilir. Yanılabilirim de.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Merak etme tombul parmaklar seni de almadan yola çıkmazlar bekle sen:)
Cengizay1 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Ben bu toplantıda faiz artışına gidileceğini düşünmüyorum çelik bey. Ekonomi bakanı rekabetçi kurdan bahsetti. Milli ve bağımsız bir ekonominin bedeli var dedi. Bu doneler ışığında düşük faiz yüksek kur politikası uygulanacak sanki. Yanılabilirimde.
celik2119 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()dolar ın daha gideri var dostum maalesef gidecek. MB ani olmasını engellemeye çalışıyor
MesutP için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Merkez razı da kur bu rakamlara razı mı? 7.60-7.80 bandında duracak mı yoksa 8 ler ekranda yanacak mı?
Çermik için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Önümüzdeki birkaç ay dolar cıların neşesi yerinde olacak gibi dostum.
MesutP için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()6 dan 7 ye doğru bir liralık tırmanış yaptı Ocak ayından bu yana. MB faizleri artırmadı aksine indirdi.
Psychologist1 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Bu sadece malumun ilanını öteler maalesef.
Nasre için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Ağustos enflasyonu rakamları açıklanmadan ve ağustos kapanış kuru görülmeden bir faiz artışına gidileceğini düşünmüyorum. Şu an zaten örtülü bir şekilde 200 puan uygulandı.
Nasre için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Maalesef öyle bir gidişat var gibi dostum.
MesutP için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Hangi banka ile çalışıyorsunuz?
sabrid55 için cevaplandı (yorumu göster)