Üye adı:Kayserimanisa
Kayıt tarihi:9 Ağustos 2019
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:20140
Üye puanı:3382
Takipçileri:376
Takip edilen:7
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:27 Mart 1973
Meslek:Eğitim ve öğretim
Yaşadığı yer:Kayseri
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
EUR23 Haz 10:30
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Bileşik PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Üretim PMI
TRY23 Haz 11:00
Yabancı Gelenler
EUR23 Haz 11:00
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Üretim PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Hizmetler PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel İmalat PMI
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Günaydın üstadım bakalım senin BIST yorumun çalışacak mı( eminim aslında)
tekniko06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Günaydın üstadım dün euro ve sterlin i satmıştım. Euro da 9.40 yeni alım rakamı uygun mudur?
Moksiloks için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Bidenin vereceği teşvik paketi ile onslar uçacak dolar küreselde zayıflayacak deniliyor.
3QS4NF için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()7.97-8.54 arası haftalık günlük ve saatlik göstergelere uyumsuzdu. Sağlıklı değil hormonlu bir yükselişti zaten. ABD seçiminin sonucu ne olursa olsun zaten düzeltme olacaktı. Turp gelince şelale biden gelince fişek olacak bir durum yok. Bu piyasa yapıcıların bizim düşünmemizi istediği algı sadece.
akcent2766 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()SP 500 den neyin olacağı belli değil mi zaten üstadım.
tekniko06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Senin senaryocu yine formunda nick değişik ama replikler aynı. 7.80 i 8.00 e revize etmiş:)
Körfez1905 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Bir saat girmedim kuru ne hale getirmişsin böyle dostum. Hani sen dolar cıları seviyordun:)
MesutP için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Kayserililiğim tuttu biraz :)
__Dersimli__ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Bir haftadır mevduat faizi gibi hergün %1 cepte.
Gökalp_D için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Teşekkür ederim hemşire hanım. Gönlüm sarıkız da kaldı ama alamadım bir türlü. Siz vedalaştınız mı?
__Dersimli__ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Ben bugün sterlin ve euro yu çıktım. 6.23 ten aldığım gümüşlere kıyamadım çünkü seçim sonuçlarına göre metallerin güçleneceğini düşünüyorum. Gümüşte 6.40 altını ise 6 aylık dönemde alım fırsatı olarak görüyorum. Yanılabilirim de.
Fener_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Dostum 6.40 tan aşağı parçalı olarak gümüş tavsiyemi yineliyorum. Bu gidecek gibi.
MesutP için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Kardeşim TL ye döndün hayırlı olsun. Ama MB kur düşürmek için faiz artışı yapmayacak bunu geçen toplantıda söyledi zaten. Kuru hedef alsaydı 200 baz artırır ve Kasım Aralık içinde artıracağım derdi. Kur da şu an 7.30 larda gezinirdi. O zaman yapılmayan artış neden şimdi yapılsın ki?
Adnandalaslan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()İyi de elindeki dolar ne işe yarayacak ki o zaman?
Tufan39 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Yaptırımlarla yaşanacak şeylerin menfaati bile olamayacağını algılayamayanlar var maalesef.
Tufan39 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()2018 Ağustos ayını yaşıyor gibiyiz üstadım. Hayırlısı diyelim.
tekniko06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Dostum teneke tavsiye ediyorum sana 6.40 gördün mü yapıştır gitsin.
MesutP için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()En temizini yaptınız. Kar cepte güzeldir. Üstte 2000-3000 daha kazanırmıyım derken eldeki karı eritme riski var.
Adnandalaslan için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Konu: #23234591 Grafik detay ve yorumları
Tebrikler kardeşim sabah söylemiştim risk yok nasıl olsa her gün %1 cepte diye:)
RiCHiE__RiCH__ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Dün bende bunu farketmiştim.
Denizli07 için cevaplandı (yorumu göster)