Üye adı:Kayserimanisa
Kayıt tarihi:9 Ağustos 2019
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:20140
Üye puanı:3382
Takipçileri:376
Takip edilen:7
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:27 Mart 1973
Meslek:Eğitim ve öğretim
Yaşadığı yer:Kayseri
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
EUR23 Haz 10:30
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Bileşik PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Üretim PMI
TRY23 Haz 11:00
Yabancı Gelenler
EUR23 Haz 11:00
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Üretim PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Hizmetler PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel İmalat PMI
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Dxy majör para birimleri ile ilgilidir. Bizde dolar 5.60 larda gezerken dxy 102 idi. Aynı şekilde 2018 de dolar 7.20 olduğunda dxy 88 di. Sırf buna bakarak Türkiye de dolar TL parite si hesaplamak mantıksızdır.
Acemi268 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ():)) o da doğru. Günaydın dostum.
MesutP için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Bu dediklerin olursa elindeki dolar bugün alabildiğinin yarısını bile alamaz. :)
polat_alemdar20 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()9.50 den bozdururlar ise maliyetleri çıkar. Ne kar ne zarar olur
Tuttu_Fırlattı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Bende üçü de var ama şu an vakıf katılım kullanıyorum
3478can için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Kuveyttürk vakıf katılım ve tfx dışındaki bankalarda gece işlemleri marjlıdır.
3478can için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Bilmiyorum belki de almayanlar kazazede olabilir. Ama bir haftadır yabancı satıyor yerli topluyor. Orası kesin.
Tuttu_Fırlattı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Yarın yerli alır yükseltir yine.
UsdreSta için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()ABD nezle olırsa dünya zatürree olur kardeşim.
UsdreSta için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Millette dolar alacak TL kalmamış olabilir:). Gündüz çıkan dolar gece düşüyorsa yerli alıyor yabancı satıyor demektir.
Eymen021 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Zaten fiyatlanmıştı.
Körfez1905 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()15 gelirse 20 olacak diye ceketi satıp dolar alırlar. Yanlış taktik olur
polat_alemdar20 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Gemiyi fazlası ile doldurdular bence. En çok ta biden kazanacak dolar 10 lira olacak diyenler 8.50-8.60 cıvarından bilet aldılar. İzleyip görelim artık.
Denizli07 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ():) karınca file tekme atsa birşey ifade eder mi?
Denizli07 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Bugün pozisyon koruma günü. Yapılan hamleler sıkıntı yaşatır
Denizli07 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Yazma böyle şeyler linç yersin. Hep dikine dikine çıkacak demelisin
Denizli07 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Arkadaşlar bazı önemli günler vardır. Bu günlerde al sat çok risklidir. ABD seçimlerinin açıklanacağı gün pozisyonunuz neyse onu korumanız menfaatiniz icabıdır. Başka türlüsü zar atmak gibi birşeydir. YTD.
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Merhaba hemşire hanım şu kaygan zeminde bile inadına al sat yapmaya çalışanları gördükçe çok şaşırıyorum. Şu an almak ta satmak ta kumardan farksız.
__Dersimli__ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Reel değeri 9.80 ise neden 9.15 den satmayı düşünüyorsunuz?
GURKANSEYMEN için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kayserimanisa yorumu ()Turp gelecek dedin geldi dostum tebrikler:)
MesutP için cevaplandı (yorumu göster)