Üye adı:KadirBaba
Kayıt tarihi:17 Eylül 2018
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:3979
Üye puanı:321
Takipçileri:25
Takip edilen:5
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:19 Temmuz 1907
Meslek:İşsiz
Yaşadığı yer:Adana
İşsiz, güçsüz, avare ve garibanın biriyim.
Gram Altın:8 Gram altını var
Puan:170,19 Nakit puanı var
T. Puan:49198,2972 Gram & Puan birleşimi
Başarı:304. sırada yer alıyor.
Özet:Başarılı
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için KadirBaba yorumu ()Doğru oyle zaten
Kartal1453 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için KadirBaba yorumu ()Haftasonu işlem görmüyor
İcraatci için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için KadirBaba yorumu ()Bende onu diyorum yillardir 3-5 kuruş para biriktirip altin & döviz almıştık tam bi araba alabilecektik ki bi gecede 5 kuruşumuzun 3 kuruşuna çöktüler :)
Kayserimanisa için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için KadirBaba yorumu ()Abi bugün çocuk için nevresim takımı aldım 200 TL ye üzerindeki etikette son fiyat değişiklik tarihi 01.01.2021 yazıyordu yani tam 1 yıl önce. Ürünü evde bi açtım ki içerisinde yeni etiket 149,90 dolar la mı alakalı sence ? Ha şimdi diyeceksin ki adam 149 a satsa yerine koyamaz... Biz napalım ölelim mi?
Kayserimanisa için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için KadirBaba yorumu ()Abi durum dediğin gibi malesef :( dolar ve emtiada terste olan birisi olarak doların bu durumda 20 ye dönmesini istiyorum. yerli ve milli olabilecek pozisyonda değilim malesef ! Bizi bu duruma düşürenler hesabını yapsınlar
Tekirdağlı_Murat için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için KadirBaba yorumu ()Tenekeyle de tezek alalım bu soğuk günlerde :)
gizli_lider için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için KadirBaba yorumu ()5 gün oldu düşüş olalı fiyatlara zerre olumlu katkısı yok 30 lu yumurta 42 TL, herşey ateş pahası bari dolar tekrar eski yerine gelsin de zararımız çıksın :)
Tekirdağlı_Murat için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için KadirBaba yorumu ()Hiç canını sıkma 1-2 yıl dahi olsa kimseye kaptıracak 1 liram yok!
Sinsirella_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için KadirBaba yorumu ()13.30 tersteyim 50 krşda olsa devamke :)
cihankedisi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için KadirBaba yorumu ()Ben bu öngörülere rağmen dolar dayım benjo candır :)
cihankedisi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için KadirBaba yorumu ()Benim tekniğe göre ileride 1 TL 10 dolar yapacak ama daha 6 ay beklemeliyiz :)
cihankedisi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için KadirBaba yorumu ()Haziran gibi 0.50 krş olacak 1 dolar
TcBulut için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için KadirBaba yorumu ()Bence 4.42 gelecek
cihankedisi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için KadirBaba yorumu ()Bekliyorum :)
Yılo_dayı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için KadirBaba yorumu ()Tek derdimiz frenletmek dolar i yatirim üretim hizmet önemsiz... :)
Talih_48 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için KadirBaba yorumu ()Şu andan itibaren kuveyt türk satış emri giriyorum 14.50 siteden ilişiğimi kesiyorum :)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için KadirBaba yorumu ()Anlık hangi site var alternatif?
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için KadirBaba yorumu ()Anlamadığınız ne ki tamamen güvensiz bir para politikası ile sadece dolar izasyon baskılanıyor :) ne kadar dayanilir bilinmez
Mirgasur için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için KadirBaba yorumu ()Ben dolar ciyim dayi 13.30 dan tersteyim şu an herkes benden karlidir :)
Tetdolar için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için KadirBaba yorumu ()İlk gün açıklanan 12. xx den sisteme dahil olanlarda şu an zarar mı yazıyor arkadaşlar ? :)