Üye adı:KadirBaba
Kayıt tarihi:17 Eylül 2018
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:3979
Üye puanı:321
Takipçileri:25
Takip edilen:5
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:19 Temmuz 1907
Meslek:İşsiz
Yaşadığı yer:Adana
İşsiz, güçsüz, avare ve garibanın biriyim.
Gram Altın:8 Gram altını var
Puan:170,19 Nakit puanı var
T. Puan:49198,2972 Gram & Puan birleşimi
Başarı:304. sırada yer alıyor.
Özet:Başarılı
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için KadirBaba yorumu ()Topyekün bankalar vs. bir olmuş terste kalan vatandaşı psikiyatri polkliniklerine nasil yatiririz diye düşünüyorlar benjoya nefes aldirmiyorlar :)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için KadirBaba yorumu ()Temiz para :) 9 dolunay alirsin
Murat_51 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için KadirBaba yorumu ()Kuveyt 2 lira yapti makasi yuh !
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için KadirBaba yorumu ()Aşırı oynak
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için KadirBaba yorumu ()Herşey taktik bence pazartesi 11 de kuru aşağıdan açıklamak istemiyorlar :) 12 gelir
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için KadirBaba yorumu ()Ülke batmaz Allahın izniyle sadece ağababalar ceplerini dolduruyordu :)
Kamil_Savar için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için KadirBaba yorumu ()Hâlâ gözü görmeyenler var yukarı yönlü çok ciddi ivme var bu yürür gider 8-9 bekleyenler ile 1 TL bekleyenlerin hayali aynı :)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için KadirBaba yorumu ()17.25 den ciktim 13,30 dan yine fulledim :) 50 k karın 30 k sı gitti düzelecez inşallah :)
Alfahiphop_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için KadirBaba yorumu ()İğneye bak iğneye
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için KadirBaba yorumu ()Neredeyse yüzde 50 vallahi helalimiz var süper güçmüşüz :) demek 8 TL de iken bu müdahaleyi yapsaydık şaaak 1 TL :)
Birss için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için KadirBaba yorumu ()Düşüşün tek mantıklı açıklaması müdahale ve makas... bankaların kişilere ait döviz mevduatlarında 160 milyar dolar üzeri mevduatı var ve satış hakikaten yok :)
Kenant için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için KadirBaba yorumu ()dolar 1 lira olsa toplam varligim 10 bin TL olur :)
Mrt112 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için KadirBaba yorumu ()Makas 1.50 kuveytte inanılır gibi değil
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için KadirBaba yorumu ()Kasada doluyor cebimizdeki son kalan bozukluklarla :)
Eray_Erdoğdu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için KadirBaba yorumu ()Cari açık kapanmasındaki ana sebep alım gücünün düşmesi olacak. Cebimizde bişey kalmadı ki satın alımı yapalım ticarette durur bu gidişle
celik2119 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için KadirBaba yorumu ()Tövbe de faize tapanlar ne olacak?
eycan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için KadirBaba yorumu ()Bankalar döviz satamıyor kredi de cekebilen yok ne olacak bankaların akibeti?
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için KadirBaba yorumu ()Paraya üflersem alimAllah aç kalırız o bile sakat :)
parayaufleyenasgariucretli için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için KadirBaba yorumu ()İnsallah :)
Mhmtaltn için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için KadirBaba yorumu ()Temiz faiz getirisi dolar dan mi kazandin ? Asgari ucretlinin adini nick yapma fakir fukara destekle o zaman :) bende asgari ucretliyim bu arada
parayaufleyenasgariucretli için cevaplandı (yorumu göster)