Üye adı:isayk
Kayıt tarihi:3 Mayıs 2019
Durum:Çevrimdışı
Yorum sayısı:9031
Üye puanı:1057
Takipçileri:395
Baktığı sayfa:Ons Yorumları ve Canlı Grafiği - Güncel Ons Fiyatı (4158.74) (21.6.2026 05:38:54)
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Yürütme/üst düzey yönetim
Yaşadığı yer:İstanbul
Almak satmak sabır ve strateji ister
Gram Altın:5 Gram altını var
Puan:1283,3 Nakit puanı var
T. Puan:32131,4365 Gram & Puan birleşimi
Başarı:334. sırada yer alıyor.
Özet:Başarılı
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Hizmetler PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel İmalat PMI
USD23 Haz 16:45
S&P Küresel Hizmetler PMI
USD23 Haz 16:45
S&P Küresel İmalat PMI
CAD23 Haz 00:00
BoC Valisi Macklem'in Konuşması
AUD24 Haz 04:30
Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD24 Haz 04:30
Düzeltilmiş Ortalama TÜFE (Yıllık)
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için isayk yorumu ()Öyle olursa dlr aşağı gider
rotasmmm için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için isayk yorumu ()O senin bileceğin iş ben karışamam
gazikomando için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Ons için isayk yorumu ()Aleyküm selam kardeşim sağolasın sen nasılsın
KRAL001 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için isayk yorumu ()Faiz durmadikca ons çıkmaz konuşmalar yumusamali
ARMAGEDDON_07 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için isayk yorumu ()Daygosar ne demek?
Samsunlu55_61 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için isayk yorumu ()Yorum diyelim hadi ama yorum bu kadar keskin olmaz sen net ifade ediyor sun
robespierre için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için isayk yorumu ()Dinde tövbe ve helalleşme var sen kötüyü örnek alırsan zaten diyecek bir şey yok ama iyiyi her zaman görmek gerekir
KartalEge için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için isayk yorumu ()Şimdi sen fetva verdin ilk yaratılan insan Hz. Adem değil diye büyük hatadasin. İlk insan Hz Adem dir ama öncesi galu bela dediğimiz ruhların yaratıldığı alemdir orayı Rabbimden başkası bilmez ikincisi şeytanın biat etmemesi kendisi ateşten yaratılmıştır Hz Adem balçıktan şeytan kibire düşüp isyan etti ben ustunum diye
robespierre için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için isayk yorumu ()Bu. Not hatalı dinsiz insan vicdansız olur
Mennan_usta için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için isayk yorumu ()Rezerv para sahibi doğuştan olmadılar sistem kurdular biz o sisteme dahil olmayı seçtik Kuveyt de rezerv para sahibini değil adam diyorki ben başka para tanımıyorum benimle iş yapacaksanız benim paramı vereceksin yani akıllı esnaf bizde ne verirseniz verin diyoruz
Vedolizim için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için isayk yorumu ()Herkes e hayırlı geceler Allah a emanet olun
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için isayk yorumu ()Adamlar enflasyon eksiye gidiyor diye enflasyon oluşturdular şimdi dusurecekler bizde hiç 1 enflasyon olmadi
Vedolizim için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için isayk yorumu ()Geçmez kardeşim izin vermezler o oran asilirsa ülke refaha erer sonra
berkçe için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için isayk yorumu ()Amin cümlemizi inşallah:))
berkçe için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için isayk yorumu ()Aslında değil ama imkansız gösteriliyor kural şu önce iç piyasayi doyur sonra fazlasını sat ve satmak için uğraşma malını ucuza verme
Jarabiniere16 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için isayk yorumu ()Valla haklısın:)
Tuttu_Fırlattı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için isayk yorumu ()Biz Avrupa ve ABD deki insanlara hizmet etmek zorunda mıyız 1 milyar Lik çin yapsın bize ne biz elimizdeki madenleri yari fiyata veriyoruz artik
Jarabiniere16 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için isayk yorumu ()Neden fasoncu olalım madem ,1 türk dünyaya bedel kendimiz patron olalim
Jarabiniere16 için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Dolar için isayk yorumu ()Yes faiz istihdamı düşürür evet ama bir müddet sonra enflasyon düşer faiz düşer ortam düzelir no faizde enflasyon ve kur çıkar paralar dövizde kalmaya devam eder biz dünyaya hizmetkar olmaya devam ederiz
Vedolizim için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için isayk yorumu ()Aa bilmiyor musun kışın üstün açık yat bak hemen görürsün o bollugu :)) bu ülkede bolluk rüyalarda bak taktiği kimseyle paylasmiyordum dayanamadım söyledim kimseye söyleme oralarda dolmasın :))
Tuttu_Fırlattı için cevaplandı (yorumu göster)