Üye adı:isayk
Kayıt tarihi:3 Mayıs 2019
Durum:Çevrimdışı
Yorum sayısı:9031
Üye puanı:1057
Takipçileri:395
Baktığı sayfa:Ons Yorumları ve Canlı Grafiği - Güncel Ons Fiyatı (4158.74) (21.6.2026 05:38:54)
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Yürütme/üst düzey yönetim
Yaşadığı yer:İstanbul
Almak satmak sabır ve strateji ister
Gram Altın:5 Gram altını var
Puan:1283,3 Nakit puanı var
T. Puan:32050,5085 Gram & Puan birleşimi
Başarı:334. sırada yer alıyor.
Özet:Başarılı
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
USD23 Haz 16:45
S&P Küresel Hizmetler PMI
USD23 Haz 16:45
S&P Küresel İmalat PMI
CAD23 Haz 00:00
BoC Valisi Macklem'in Konuşması
AUD24 Haz 04:30
Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD24 Haz 04:30
Düzeltilmiş Ortalama TÜFE (Yıllık)
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için isayk yorumu ()1760 lar her zaman ki gibi önemli
Omermesut için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Ons için isayk yorumu ()Hayal değil ama o zaman da söyledim hemen getirmek istemezler bir formasyon bizim istediğimiz gibi hemen olmuyor ben onsun önümüzdeki yıllarda 2800 kere gideceğini düşünüyorum ama 1000 den gelmiş 2000 e oradan satan balina burdan hemen almaz yoksa sattığına değmez
Omermesut için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için isayk yorumu ()parite anlatıyor herşeyi yakında 1 in Altın a düşerse 1700 Ler gelebilir
0BeğenmedimŞikayet
Ons için isayk yorumu ()Eyvallah kardeşim sağolasın Çarşamba Fed tutanaklarıni görmek lazım
Enver34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için isayk yorumu ()Resesyon iyi yonetilirse etkisi olmaz ama Fed hata yaparsa ons tarihi zirve yapar
gumusunfendii için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için isayk yorumu ()Dost tavsiyesi olarak ufak bir kısım coin alın kenara atın çekirdek parası bile olsa alın atın bt c bitiyor deniyor buda tam tersi yaklaşacak deemektir 13 k lari görse bile sonraki yıllarda en az X5 yapar
0BeğenmedimŞikayet
Ons için isayk yorumu ()Dünya da dlr çok kuvvetli halen parite bile eridi yakında 1 in Altın a gelirse sizce ons ne olur ona göre temkinli olmak gerekir
0BeğenmedimŞikayet
Ons için isayk yorumu ()Allah razı olsun hepinizden grafik e bakınca bir analiz yaparım ama şuanda herkes sıkıntılardan dolayı onsu yukarı bekliyor ama Fed çok iyi baskı kurdu onlar yumuşayana kadar ons çıkmaz anlık çıkar sonra aşağı devam 2010-11 lerin grafiklerine bakın bir anda buralardan aşağılara inersede şaşırmam çünkü ons çıkarken 1500 dolar bekleyenler halen oraları bekliyor
omubu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için isayk yorumu ()Öyle düşünüyorsun ama bu ons roket gibi çıkar ağır ağır iner satmaya fırsat vermez çıkacak diye buna çok dikkat etmek gerekiyor
haylazcool için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için isayk yorumu ()Ama sunuda unutmamak gerekir insanların geçmeye korktukları yollardan rahatlıkla geçiyoruz bu kalekol lar ve denetim sayesinde
celik2119 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için isayk yorumu ()Olsa herkes alır :))
Biribip için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için isayk yorumu ()Piyasa erkenden fiyatlar o yüzden
55hkm61 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için isayk yorumu ()Doğru diyorsun da onlar öyle düşünmüyor sıkıntı burada
Tekirdağlı_Murat için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için isayk yorumu ()Evet yüzde 10 Luk kesim memnun çünkü menfaatleri vardır
Tekirdağlı_Murat için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için isayk yorumu ()Bu günkü şartlar için yapamazsın ama 6 ay 1 sene önce kafalarına göre uymak yerine ekonomik kurallara uysalardi daha düşük faiz ve daha düşük enflasyon da idik
Varsayım_ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için isayk yorumu ()Faiz iyi birşey değil elbet ama enflasyon u baskılama aracıdır sen enflasyon üzerinde faiz verirsen enflasyon düşer ve faizi de rahatlıkla indirirsin ama tersini yaparsan hayat pahalılığı olur ekonomik kurallara uyarak faizi indirirsin o dediğin ülkeler gibi
Varsayım_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için isayk yorumu ()Evet ama demekki bu fiyatlar a satilabiliyormus istese fırıncılar odası fiyatı düşürebilir
celik2119 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için isayk yorumu ()Para hırsı başka birşey değil demekki 2.25 de para kazandırıyor
Tekirdağlı_Murat için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için isayk yorumu ():))) kesinlikle
oxsy için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için isayk yorumu ()Almanya'dan bir arkadaş geldi ekonomi sohbetleri ettik ülkenin halini sordum ne diyorsun dedim incinmişsin dedi