Üye adı:ht1976
Kayıt tarihi:10 Şubat 2020
Durum:Çevrimdışı
Yorum sayısı:18623
Üye puanı:5040
Takipçileri:219
Takip edilen:10
Baktığı sayfa:Altın_Stratejist - Altin.in üye profili (26.6.2026 04:24:59)
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:29 Ekim 1923
Meslek:Eğitim ve öğretim
Yaşadığı yer:Eskişehir
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
2BeğenmedimŞikayet
Platin için ht1976 yorumu ()Selamün aleyküm hayırlı akşamlar sayın hocam neler yaparsın ins kaybolup gittin
CESUR_63 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Platin için ht1976 yorumu ()Selamün aleyküm hayırlı akşamlar sayın hocam durumlar nasıl gidiyor. alim satım varmı
Mülayim46 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Platin için ht1976 yorumu ()Bereketli olsun hemşerim.
Goktugaytug için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için ht1976 yorumu ()Şuan günlük faiz veren ing Odeabank FIBAbank da 21 oldu. bilgilerinize...
KaTaKeKauMeNe için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Platin için ht1976 yorumu ()Sayın hocam bereketli olsun inşallah. fibada gümüş marj 10kr bilgilerinize. yakinda platinde olacak
Mülayim46 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Platin için ht1976 yorumu ()Aleyküm selam sayın hocam çok teşekkür ederim Allah razı olsun çok sağolun. kuveytde marjlar çok açık hocam. suan için benim özel kur devam ediyor ama alım satım yapmak çok Zor.
CESUR_63 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Platin için ht1976 yorumu ()Hayırlı olsun sayın hocam. bereketli olsun inşallah
_Emir_Taha_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Platin için ht1976 yorumu ()Selamün aleyküm hayırlı günler kuveytde platin 9lira kadar düştü marjı bilgilerinize...
ibonline için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Platin için ht1976 yorumu ()Sayın Hocam bir an önce vakıf katılım dan kurtulun yoksa sizi haps edecek.
ibonline için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Platin için ht1976 yorumu ()Bir gecede özellikle piyasalar kapalı iken 10milyar dolar satıp halkını ters köşe yapanlar kimler bir sorgulama yapmak lazım.
muz69 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Platin için ht1976 yorumu ()Bu yazdınız yazıya istinaden bir başkasının söylemi beni hiç ilgilendirmiyor. herkrs istediği ürünü alım yapar yada istediği zaman satar. hic düşündünüz mü bu bankalar neden bu kadar marjları açtılar. uzun zamandir alım satım yaparım bu kadar marjlarin çok yüksekte olduğuna hiç şahit olmadım.
muz69 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Platin için ht1976 yorumu ()Sayın Hocam TL olarak Platin en yüksek 550liradan döndü.
_Emir_Taha_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Platin için ht1976 yorumu ()İnsanların mesajları çıkmıyorsa suçlusu bizmi olduk. herkrs ahlâk kuralları ölçüsünde düşüncesini yazar uygulamak insanların tasaruffunda olduğunu düşünüyorum.
0BeğenmedimŞikayet
Platin için ht1976 yorumu ()Konu: fıba bank

0BeğenmedimŞikayet
Platin için ht1976 yorumu ()Son cevap yanlış politikalar yüzünden bu hallerdeyiz üretmeden bu işler olmaz hep dışa bağımlı hale geldik
muz69 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Platin için ht1976 yorumu ()Sayın Hocam burda kimsenin günahı yok sadece insanlar paralarıni korumak için çare arıyorlar. benim faiz hassasiyet im olmasa günlük yüzde 20 faiz veren banka var.
muz69 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Platin için ht1976 yorumu ()İsteyen istediğini almakta özgür kimse kimseye karışma hakkını yok. herkes düşüncesini yazar uygulamak insanların tasaruffunda olduğunu düşünüyorum.
muz69 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Platin için ht1976 yorumu ()Önünüzde Fed var ondan dolayı dedim Fed ne zaman artirim yaparsa emtialarda satış gelir. aldiginiz her emtia dolar a endeksli. bir anlamda dolar almış oluyorsunuz. burda yazdığım yanlış birşey varsa buyurun yazın.
muz69 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Platin için ht1976 yorumu ()Sayın Hocam gitmek isteyen varsa buyursun gitsin kimseye ihtiyacım yok. biz bize yeteriz.
Goktugaytug için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Platin için ht1976 yorumu ()En düşük marj onda yoksa aldığınız her emtia da dolar a endeksli ona ne diyeceksiniz. gidin o zaman yeni çıkan faize yatirin
muz69 için cevaplandı (yorumu göster)