Üye adı:ht1976
Kayıt tarihi:10 Şubat 2020
Durum:Çevrimdışı
Yorum sayısı:18623
Üye puanı:5040
Takipçileri:219
Takip edilen:10
Baktığı sayfa:Altın_Stratejist - Altin.in üye profili (26.6.2026 04:24:59)
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:29 Ekim 1923
Meslek:Eğitim ve öğretim
Yaşadığı yer:Eskişehir
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
1BeğenmedimŞikayet
Platin için ht1976 yorumu ()Sayın Hocam bankalar olağanüstü hal ilan ettiler. biraz olsun bugün için düşme var ama yinede çok yüksek
asfar için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Platin için ht1976 yorumu ()Sayın Hocam en düşük olarak 333 lira gördü. alim satım size kalmış. ytd.
ipekcy için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Platin için ht1976 yorumu ()Sayın Hocam dolar şuan için baskı ile bu durumda onu unutma
CESUR_63 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için ht1976 yorumu ()Sayın Hocam şuan için fibada 21kr marj var. bankalar arasında en düşük olarak gördün. ytd.
mhmmdbyrm için cevaplandı (yorumu göster)
-1BeğenmedimŞikayet
Dolar için ht1976 yorumu ()Tavsiye ederim diğer bankalara göre marjları çok iyi. ben iki aydır kullanıyorum
mhmmdbyrm için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Platin için ht1976 yorumu ()Sayın Hocam benim dolar alisim rakamlarım uygun olduğu için satmak nasip kısmet olmadi.
CESUR_63 için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Platin için ht1976 yorumu ()Sayın Hocam keşke cuma günü dolar alsaydın ben fibadan aldım. kuveyt ve vakıf katılım işin suyunu çıkardılar bir an önce kaçın derim
CESUR_63 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Platin için ht1976 yorumu ()Dün yazdığım yazıyı okudun mu sayın hocam. vatandas alım satım yapmasin diye bankalara talimat vermişler. millet parasını faize getirsin diye
CESUR_63 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Platin için ht1976 yorumu ()Sayın Hocam full dolar dayim cuma günü 10.70den ekleme yaptım.
CESUR_63 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Platin için ht1976 yorumu ()Çok teşekkür ederim Allah razı olsun sayın hocam durumlar nasıl full paladyum mu var elinde
CESUR_63 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Platin için ht1976 yorumu ()Selamün aleyküm günaydın hayırlı sabahlar güzel bir gün olması dileklerimle platin ailesi...
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için ht1976 yorumu ()Bu yıl için sterlin tercih edilebilir.
burcu666 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için ht1976 yorumu ()Çok kötü sayın hocam. katilim bankalarin hepsi sıkıntılı. ben iki aydan beri fibadan alıyorum. dovizleri. bende son zamanlarda çok kızmıştım. fibaya. marj açtı diye. duger bankaların çoğuna baktığım zaman FIBA çok uygun marj var. duger bankalarda marj 50kr iken fibada 20kr oluyor. ytd.
Bjk3458 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için ht1976 yorumu ()Bu aralar kuveytden uzak durun marjları çok yüksek
Bjk3458 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için ht1976 yorumu ()Özelikle FIBA bank diğer bankalara göre bir nebze iyi sayılır. ytd.
ozguroza için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için ht1976 yorumu ()Denizbank da 11.18den satıyor. ytd.
Beşiktaş35 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için ht1976 yorumu ()Doğrudur sayin hocam dolar da 0.25 var.
honda_nc için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için ht1976 yorumu ()Sayın Hocam fibanin döviz için diğer bankalara göre marjları çok iyi tavsiye ederim.
honda_nc için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için ht1976 yorumu ()Sayın Hocam günlük varken neden kendinizi bağlayalım önünüze bir fırsat geldi mı ne yapacaksınız
Cs3510 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için ht1976 yorumu ()İng de günlük yüzde 20 olduğunu biliyorum
honda_nc için cevaplandı (yorumu göster)