Üye adı:ht1976
Kayıt tarihi:10 Şubat 2020
Durum:Çevrimdışı
Yorum sayısı:18623
Üye puanı:5040
Takipçileri:219
Takip edilen:10
Baktığı sayfa:Altın_Stratejist - Altin.in üye profili (26.6.2026 04:24:59)
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:29 Ekim 1923
Meslek:Eğitim ve öğretim
Yaşadığı yer:Eskişehir
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
1BeğenmedimŞikayet
Platin için ht1976 yorumu ()Selamün aleyküm sayın hocam 10.250den bir miktarda gümüş aldım
Mülayim46 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için ht1976 yorumu ()Bu saatten sonra satmak sıkıntı geriye alamazsınız marjlar çok yüksek. onun için üzerine yatmak
smeagol için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için ht1976 yorumu ()Bende senin gibi alttan almıştım fibadan cuma günü sattım bugün zor bela aldım. fiba FX piyasam da almak çok kolay değil çok yüksek şekilde talep dolar a
ares3434 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Platin için ht1976 yorumu ()Bugün içinde paladyum ons 1865 kadar geriye gelmiş. vakifda ne kadar marj var paladyum için hocam
Mülayim46 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Platin için ht1976 yorumu ()Sayın hocam şuan için alınacak emtia gümüş ve paiadyum. ytd.
Mülayim46 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Platin için ht1976 yorumu ()Sayın hocam tek bankaya bağımlı kalmak şu zamanda çok sıkıntı bankaları çeşitlendirmek lazım. ytd.
Mülayim46 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Platin için ht1976 yorumu ()Valla hocam yüzde 99 dolar yüzde 1 gümüş var elimde TL sıfır
Mülayim46 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Platin için ht1976 yorumu ()İnternet den başvuru yap. hemen adrese kargo gelip hesap açılıyor. ytd.
Mülayim46 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Platin için ht1976 yorumu ()Eskiden full yapmakta sıkıntı yoktu sayın hocam. simdi makaslar çok açık ve işlem saatlerden dolayı alım satım yapmak çok sıkıntı. onun için kademeli gitmek lazım. gecen yıl burdan yazmıştım dikkat ettin mi bu Fed onslari baskılama yapacaktır demiştim çoğu arkadaş güldü. daha yeni geliyor Fed. ytd.
Mülayim46 için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Platin için ht1976 yorumu ()Sayın hocam biraz aldım çok değil aldıkça düşüyor. altin ons 1800 Altın da kalırsa gümüş 10liranin altına Gelme şansı var. ytd.
Mülayim46 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Platin için ht1976 yorumu ()Sayın hocam aktif bank nkolaydan almak mümkündü gümüş de 10 ile 11kr arasında değişiyor. ytd.
asfar için cevaplandı (yorumu göster)
3BeğenmedimŞikayet
Dolar için ht1976 yorumu ()Bu kadar yazmana Gerek yoktu rabbim herkese akıl fikir vermiş bunu kullanmak insanlara kalır.
DOLARI_ARTIK_BIRAKIN için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Platin için ht1976 yorumu ()Konu: Fibabank FX piyasa

1BeğenmedimŞikayet
Platin için ht1976 yorumu ()Surdan bir fotoğraf paylaşım yapsana yaaa mübarek baba lazım
asfar için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Platin için ht1976 yorumu ()Sayın hocam bereketli olsun inşallah fibada Platin makaslar nasıl bir fotoğraf atsana
asfar için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için ht1976 yorumu ()Sayın hocam FX piyasam var ordan emir girip işlem yapmak mümkün istersen biraz alıştırma yap
Mithat_barann için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için ht1976 yorumu ()Ben girmem dolar da kalmak daha mantıklı. ytd.
Mithat_barann için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için ht1976 yorumu ()FIBA FX piyasam da daha ucuz almak mümkün sayın hocam
Mithat_barann için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için ht1976 yorumu ()FIBA FX market çalışıyor biraz önce FX piyasam dan giriş olmadı. simdi oldu çok teşekkür ederim çok sağolun hocam
cembey_63 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için ht1976 yorumu ()Sayın dolar sayfanın sakinleri FIBA FX piyasamdan işlem yapan varmı açılmıyor bu konuda yardımcı olursanız sevinirim