Üye adı:ht1976
Kayıt tarihi:10 Şubat 2020
Durum:Çevrimdışı
Yorum sayısı:18623
Üye puanı:5040
Takipçileri:219
Takip edilen:10
Baktığı sayfa:Altın_Stratejist - Altin.in üye profili (26.6.2026 04:24:59)
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:29 Ekim 1923
Meslek:Eğitim ve öğretim
Yaşadığı yer:Eskişehir
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
1BeğenmedimŞikayet
Platin için ht1976 yorumu ()Benim 1dk SONRA ayakta kalabilmek için bile garantim yok. suan ki bankalar BDDK tarafından takip Altın da. eskisi gibi değil banklar takip ediyor.
Ahmetguzel için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Platin için ht1976 yorumu ()Bu saaatden SONRA kimsenin alım satım yapmasına çok sıcak bakmıyorlar. fx piyasalarina set çektiler. bundan sonra güzel yerden alıp üzerine yatmak. ytd.
Gırdali için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Platin için ht1976 yorumu ()Allah razı olsun çok teşekkür ederim çok sağolun hocam
Gırdali için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Platin için ht1976 yorumu ()Sayın hocam şuan döviz ve emtialarda iyi marjları. yarin ne olur bilemem. hic belli olmaz. komple alım satım yasaklanırsa hiç şaşırmam. ytd.
Gırdali için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Platin için ht1976 yorumu ()Bu saaatden SONRA kimse al sat yapmasın diye marjları açın diye yukarıdan talimat gelmiş. bugun banka müşteri hizmetleri söyledi.
Gırdali için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Platin için ht1976 yorumu ()Dövizle alım satım yok hocam.
Gırdali için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Platin için ht1976 yorumu ()Ben dün akşam için manuel TL ile alım yaptım.
Gırdali için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Platin için ht1976 yorumu ()Şuan için en uygun gümüş nkolayda 10ile 11 Kr arasında marjlar
Gırdali için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Platin için ht1976 yorumu ()Sayın hocam dün nkolayda alım tarafında 10.460 gördüm.
Gırdali için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Platin için ht1976 yorumu ()Bugun aradım kuveytde özel kur yok dediler. marjlar açık. fibaya bende aradım. duzeltme yapmadılar. tekrardan yazarım. hic al sat yapmıyorum. sattiktan SONRA almak sıkıntı marjlardan dolayı
asfar için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Platin için ht1976 yorumu ()Nkolayda emirler güzel çalışıyor tavsiye ederim. sadece platin yok. gumus ve Altın var
asfar için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Platin için ht1976 yorumu ()Kuveytde mi sayın hocam
asfar için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Platin için ht1976 yorumu ()Sayın hocam kuveytden işlem yapılmaz bu saatten sonra bugün konuştum yukarıdan emir gelmiş marjları açın diye kimse alım satım yapmasın diye. gumus için nkolaydan hesap açın. internetten başvuru formu doldur hemen kargo gelip hesap açılıyor.
asfar için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Platin için ht1976 yorumu ()Gümüşü nerden aldınız peki. platin işinden biraz uzak kaldım. suan için gümüş 10.50den alınırsa güzel olur. ytd.
Mülayim46 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Platin için ht1976 yorumu ()Sayın hocam ne yapalım nerde makas uygun oraya geçmeye çalışıyorum. gumusu nkolaydan aldım. diger dolar lar fibada şuan için. fibada FX piyasamda dolar ve gram çok uygun ordan işlem yapmak lazım
asfar için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Platin için ht1976 yorumu ()Sayın hocam bende full dolar var. alim satım yapmak şuan için çok zorlaştı. uzun vadede 10.50den gümüş alıp üzerine yatmak
Mülayim46 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Platin için ht1976 yorumu ()Yok hocam full almadım. ilk defa denemek için nkolaydan emir girdim. aksam aldı. makaslari çok Uygun tavsiye ederim.
Mülayim46 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Platin için ht1976 yorumu ()Sayın hocam aktif bank nkolaydan gümüş makası çok uygun tavsiye ederim
asfar için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Platin için ht1976 yorumu ()Selamün aleyküm hayırlı günler sayın hocam gümüşle devam mi bende dün gece 10.500den alım yaptım. ytd.
Mülayim46 için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Platin için ht1976 yorumu ()Sayın hocam sadece dövizden emtia, emtiadan dövize geçmek için emirler bütün banklarda kalkmış. sadece manuel almak mümkün. ytd.
Gırdali için cevaplandı (yorumu göster)