Üye adı:ht1976
Kayıt tarihi:10 Şubat 2020
Durum:Çevrimdışı
Yorum sayısı:18623
Üye puanı:5040
Takipçileri:219
Takip edilen:10
Baktığı sayfa:Altın_Stratejist - Altin.in üye profili (26.6.2026 04:24:59)
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:29 Ekim 1923
Meslek:Eğitim ve öğretim
Yaşadığı yer:Eskişehir
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için ht1976 yorumu ()Nerden biliyorsunuz ki kain olmanız lazım. gumusun nereye gideceğini sadece yüce Allah CC bilir gerisi yalan...
Kolaycı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için ht1976 yorumu ()Ne kadar çok düşerse o kadar hızlı tepe noktasına gider
Butcher34 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için ht1976 yorumu ()Konu: Ful satip % 10 çikış giriş sadece takip için.
Sayın hocam burada bulunan bir kişide normal bir işlem gibi anlatıyor. insanlar alıp yaptı yarın yâda bugün ödemesi var ne olacak peki. kim karşılayacak bu insanlarin zararını birde böyle bakmak lazım. bankanin suçu insanlari mağdur etmemesi lazım diye düşünüyorum. ytd.
Beyzax için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için ht1976 yorumu ()Sayın hocam bugün içinde 77den aldim vergi hariç ytd. kademeli olaraktan ilerme yapabilirsiniz
Nurhayat_ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için ht1976 yorumu ()Valla hocam bu durumda insan korkmuyorum desem yalan olmaz...
Nurhayat_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için ht1976 yorumu ()Konu: Ful satip % 10 çikış giriş sadece takip için.
Banka bana zarar yaptırdıktan sonra ben o bankayı ne yapayım platin paladyum yükseldi müşteri satacak müşterinin suçu nedir banka zarar yapacak diye beni mağdur yapmanın anlamı yok
Azrc için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Ons için ht1976 yorumu ()Selamün aleyküm hayırlı geceler arkadaşlar bugün içinde aktif bank nkolayda FX işlemlerinde bulunan platin ve paladyum sistemden kaldırmış gümüş ve Altın duruyor. orada bulunan arkadaşlar baya mağdur. bilgilendirme... dikkatli olun derim. ytd.
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için ht1976 yorumu ()Konu: Ful satip % 10 çikış giriş sadece takip için.
Sayın hocam bu platformların en güzel örneği birşey olduğu zaman yazmak herkesin haberleri olsun zaten küçük yatırımcıyim tırnağımizdan boğazımizdan biriktirdiğim paralar bankalara yem olmamak. valla dijital sistemlere hiçbir zaman güvenmemek lazım onun için en iyisi fiziki alıp atacaksın
Azrc için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için ht1976 yorumu ()Konu: Ful satip % 10 çikış giriş sadece takip için.
Sayın hocam hesaplarının ekran fotoğrafları alsan iyi bunların ne yapacağı belli olmaz.
Azrc için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için ht1976 yorumu ()Konu: Ful satip % 10 çikış giriş sadece takip için.
Fxde platin ve paladyum yok. orda bulunan arkadaşlar çok mağdur
Azrc için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Gümüş için ht1976 yorumu ()Konu: Ful satip % 10 çikış giriş sadece takip için.
Sayın hocam aşırı şekilde güven kaybetti en yakın zamanda ordan çıkmak lazım. herzaman diyorum merdiven altı bankalar makaslar Uygun diye geçiyoruz sonuçda güven kaybı
Azrc için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için ht1976 yorumu ()Konu: Ful satip % 10 çikış giriş sadece takip için.
Hocam FX işlemlerde platin ve paladyum kaldırmış. millet çok zarar diyorlar arkadaşlar
Dean için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için ht1976 yorumu ()Konu: Ful satip % 10 çikış giriş sadece takip için.
Sayın hocam platin ve paladyum hesaplarda yokmuş benim gümüş var duruyor. platin sayfasında arkadaşlar yazmış
Dean için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için ht1976 yorumu ()Konu: Ful satip % 10 çikış giriş sadece takip için.
Sayın hocam gümüş ve Altın duruyor. ama gümüş yükseldiği zaman çıkmak lazım...
Azrc için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için ht1976 yorumu ()Konu: Ful satip % 10 çikış giriş sadece takip için.
Aktif bank nkolay hocam fxde platin ve paladyum yok şuan
Dean için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için ht1976 yorumu ()Konu: Ful satip % 10 çikış giriş sadece takip için.
Sayın hocam hiçbir açıklama yapmamışlar sadece TL ye çevir miş herkes zararda hesaplarda emtia yok diyorlar. birde hiçbir kimsenin rızası almadan hesabı kapatmak suçtur
Azrc için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için ht1976 yorumu ()Konu: Ful satip % 10 çikış giriş sadece takip için.
Sayın hocam benimde gümüş var 13kg civarında benide korkurtmaya başladı onun için en yakın zamanda çıkmak lazım işte bu merdiven altı bankalar dikkatli olmak lazım
Azrc için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Platin için ht1976 yorumu ()Sayın arkadaşlar hesaplar duruyorsa mutlaka ekran fotoğraf alın
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için ht1976 yorumu ()Konu: Ful satip % 10 çikış giriş sadece takip için.
Satılmaz hocam. sistemde olmayan bir şey nasıl satılacak onun için herkes dikkatli olsun benim de gümüş var gündüzleri marj olmuyor satıp paramı alma derdindeyim
Beyzax için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için ht1976 yorumu ()Konu: Ful satip % 10 çikış giriş sadece takip için.
Sayın hocam oradaki arkadaşlarla görüştüm ne olacağını hiçbir kimse bilmiyor hesapları bloke koymuş işlem yapılmıyor dediler. benimde gümüş var. fxde baktım platin ve paladyum kaldırmış.
Beyzax için cevaplandı (yorumu göster)