Üye adı:ht1976
Kayıt tarihi:10 Şubat 2020
Durum:Çevrimdışı
Yorum sayısı:18623
Üye puanı:5040
Takipçileri:219
Takip edilen:10
Baktığı sayfa:Altın_Stratejist - Altin.in üye profili (26.6.2026 04:24:59)
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:29 Ekim 1923
Meslek:Eğitim ve öğretim
Yaşadığı yer:Eskişehir
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için ht1976 yorumu ()Sayın hocam Altin çok çıkamıyor gümüş ons 57.60 kadar düşüş olabilir. ytd. benim tahminin 57 ons kadar gelir. abd bankalar 2025 sonu 57 ons tahmin etmişler. ytd.
Dean için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için ht1976 yorumu ()Sayın hocam bu ay döngüler var. bu döngülerde çok satış olduğunu hep gördük. gecen ay 45.50 ons kadar düşurmuslerdi.
Seyhanefe için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için ht1976 yorumu ()Sayın hocam bende sıfır ev aldım temmuz da biraz kaldı. gumusde sabırlı olan kazanır. ben üç yıldır tutuyordum. beni şaşırtıcı oldu.59.50 ons dan döner dedim yükseğe çıktı. rasyo şaşırtıcı oldu.
Rico_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için ht1976 yorumu ()Sayın hocam inşallah yüksekten sattınız valla ben bekliyorum acelem yok hem TL hemde dolar da
ipekcy için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için ht1976 yorumu ()Konu: 10 Aralık 2025 HÜMANİST_ Gümüş grafikli yorumu
Sayın hocam nkolay ve Kuveyt den Uzak durun. bende ikisi vardı bütün hesapları boşalttım.
Ali_Cesur için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için ht1976 yorumu ()Sayın hocam internet den canlı bağlantı olaraktan hesap açmak mümkün bence fibadan da aç derim uzun zamandır FIBA kullanıyorum şuan sorun yok. parite de en uygun derim.
Ali_Cesur için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için ht1976 yorumu ()Sayın hocam benim maliyetim 10liranin Altın da hep aldık hepsini dün sattim şuan için gümüş hanım düşmesini bekliyorum.
Rico_ için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Gümüş için ht1976 yorumu ()Konu: 10 Aralık 2025 HÜMANİST_ Gümüş grafikli yorumu
Sayın kaptan eline yüreğine sağlık hayırlı akşamlar...
HÜMANİST_ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için ht1976 yorumu ()Sayın Ali hocam doğru düzgün bir banka varmı şuan için iki tane banka kaldı. nkolaydan çıktım ne varsa hepsini sattım.
Ali_Cesur için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için ht1976 yorumu ()Sayın hocam bekleyecegim dediniz
Rico_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için ht1976 yorumu ()ABD dün aldığıni bugün satıyor biraz volatilite yogun olur dikkatli olun acele etmeyin tersde kalmak mümkün
Sonsuz_nur için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için ht1976 yorumu ()Sayın hocam dün buradan yazdık düşecek diye başka şansı yok. bekliyoruz acele etmeyin. bugun yarın ve cuma günü. fed toplantısı sonra hep sattılar
Sonsuz_nur için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için ht1976 yorumu ()Yok hocam sadece FIBA bank da var. hem TL de bende parite de var. cogu bankada yok.
Ali_Cesur için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için ht1976 yorumu ()Sayın gümüş hanım düşmeye mahkumsun başka şansın yok...
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için ht1976 yorumu ()altın ons bölü gümüş ons. ordan rasyoyu bulursun
mert10en5 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için ht1976 yorumu ()altın bile 400 dolar düzeltme yaptı sonradan üstüne 150 dolar koydu şuan için oda düşüyor. ytd
Gold1907 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için ht1976 yorumu ()Sayın yılmaz hocam bereketli olsun. inşallah iyi yerden sattın. altin platin ve paladyum düştü. buda düşmeye mahkum. ytd.
Yılmaz34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için ht1976 yorumu ()Sayın yılmaz hocam hep Fed kararı sonrasında düşüş oldu. genelikle Fed kararları Çarşamba günü oluyor. persembe ve cuma günü hep düştü bununla ilgili ne söylersiniz ytd.
Yılmaz34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için ht1976 yorumu ()Çinliler 50pp düşürdü daha da düşürecek Sabah 08- .08.30 daki rakamlara bir bakalım
Engo4460 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için ht1976 yorumu ()Çin Cumhuriyet i metallerin çok yükselmesi işine çok gelmez. uretim üstü olduğu için maliyet artacağı için
Son_kulvar için cevaplandı (yorumu göster)