Üye adı:ht1976
Kayıt tarihi:10 Şubat 2020
Durum:Çevrimdışı
Yorum sayısı:18623
Üye puanı:5040
Takipçileri:219
Takip edilen:10
Baktığı sayfa:Altın_Stratejist - Altin.in üye profili (26.6.2026 04:24:59)
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:29 Ekim 1923
Meslek:Eğitim ve öğretim
Yaşadığı yer:Eskişehir
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için ht1976 yorumu ()Sayın hocam yılbaşı gelmeden 100 lira olacak valla ben korkmaya başladım yalan Yok
Ynsbdk için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için ht1976 yorumu ()Bereketli olsun inşallah. bende full dolar olduğu için burasınim parite makaslari uygun. dolar da 60 Pp euro da 50pp
Ynsbdk için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için ht1976 yorumu ()Tamam inşallah. dolar da ve TLde kalmak bu dönemde çok sıkıntıli
Ynsbdk için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için ht1976 yorumu ()Bende parite makaslari iyi olduğu için alttan almak için dedim. siz şu merdiven altı bankalar dan mi
Ynsbdk için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için ht1976 yorumu ()66.50 göndermek için ne diyorsunuz hocam
Ynsbdk için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için ht1976 yorumu ()Şuan satsak karda
Ynsbdk için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için ht1976 yorumu ()Sayın hocam bir haftadır 60 ons Altın a düşer dedik Yok gelmedi full giriş yaptım. tek seferde aldım. elimde biraz daha dolar var gelirse full alırım. ytd. ben dolar dan parite yapıyorum. fibadan bilgin olsun.
Ynsbdk için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Gümüş için ht1976 yorumu ()Sayın hocam biraz daha dolar kaldı onu yetişemeden yukarıya attı. biraz düşerse onu da full gümüş alacağım. bu saatten sonra cokda düşmez hedef 100 dolar
Ynsbdk için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için ht1976 yorumu ()Sayın hocam İslam memiş de düşecek dedi ne oldu hâlen yükseliyor. kendime hedef koymuştum.65 üzerinde kalirsa alırım dedim. suan aldım kârda. sorun değil yükselirse satarız bu durmaz... ytd.
esenistan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için ht1976 yorumu ()Sayın hocam 65. ons üzerinde kaldığı sürece 72 ons gidecek. bu dünya full gümüş alıyor
altin_takipçisi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için ht1976 yorumu ()Sayın hocam yön yukarı
Engo4460 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için ht1976 yorumu ()Sayın hocam full 250 bin dolar Lik alım yaptım. ytd
altin_takipçisi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için ht1976 yorumu ()Sayın hocam ben 65.25 ons dan aldım. ben dolar dan parite yaptım.65.50 ile 65.25 arasında alabilirsiniz yön yukarı
altin_takipçisi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için ht1976 yorumu ()Başka bir banka da dolar vardı onu Midas üzerinden aktarım yaptım kesinlikle swift işlem yapmayın çok pahalı küçük rakam verdim masraf olarakdan bilginiz olsun inşallah. ben fibadan aldım. elimde az bir dolar var gelirse aşağıya onunla da alacağım
Ynsbdk için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için ht1976 yorumu ()Ne dedik 65 üstünde kalırsa full alınır cuma günü ne olacak bakalım
Ynsbdk için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için ht1976 yorumu ()65.25 ons dan full giriş yaptım.
Engo4460 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için ht1976 yorumu ()Benim hesap var bakıyorum ama hiç almadım çok yükseldiği için şuan almak ne kadar doğru düzeltme yapmalı... orda emirler var. hem. parite hemde TL olaraktan iyi çalışıyor. sistem. kapandi yok...
Ali_Cesur için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için ht1976 yorumu ()Sayın hocam hemen kesiyor birakirmi alım yaparken otomatik kesiyor
Silver_Line için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için ht1976 yorumu ()Sayın Ali hocam boşver o bankada iyi para kazandınız daha önce gümüş çok düşük makaslı olunca iyidi çok uzun sürmedi hemen makasları açında bende al sat işini bırakmak zorunda kaldım.
Ali_Cesur için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için ht1976 yorumu ()Sayın hocam uzun zamandır burada yoksunuz borsaya mi gittiniz. benim de çok hisse vardı hepsini sattım. sadece yüksek başvuru olunca onlara giriyor. bu konuda görüşleriniz nedir. ytd.
xxbirzamanlarxx için cevaplandı (yorumu göster)