Üye adı:Muratix42
Kayıt tarihi:29 Ağustos 2018
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:42
Üye puanı:3
Takip edilen:23
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:22 Şubat 1982
Meslek:Emekli
Yaşadığı yer:İstanbul
Amaç ustalardan birşeyler öğrenip birikim artırmak
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Muratix42 yorumu ()Peki önerebileceğiniz bir hisse varmı. Küçük yatırımcıyım
ASRN için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Muratix42 yorumu ()Peki hocam rtalb satıp yerine ne almamı önerirsiniz. Uzun vade ve kısa vade olarak söyleyebilirmisiniz
ASRN için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Muratix42 yorumu ()Ortalamam 5. Şu anda sizce ne yapmalıyım.
ASRN için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Muratix42 yorumu ()Hocam @ASRN rtalb hakkında düşünceniz nedir
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Muratix42 yorumu ()Hocam @ASRN rtalb hakkında düşünceniz nedir
ASRN için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Muratix42 yorumu ()Saygıdeğer hocalarım rtalb hakkındaki görüşlerinizi alabilirmisin. Ortalamam 5. Sizce yükselirmi. Yoksa bu fiyattan satmalımıyım.
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Muratix42 yorumu ()Sağolun hocam portfoye gümüşte katmak istemiştim.1 kg altı olunca fiyat farkı olduğu için gümüşmü alsam diye düşünmüştüm. İnşallah başka Bş zaman toplu para geçerse elime o zaman tekrar sizin gibi yaralarıma danışırım çok sağolun
Diren23 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Muratix42 yorumu ()Gümüş 1 kg olmazsa fiyat yükseliyor. Yarı yarıya girsem fiyat farkı oluyor. altını gümüşü kaçtan almalıyım
Diren23 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Muratix42 yorumu ()Hocam daha yeniyim. Uzun vade olarak düşünüyorum. 100k nakitim var. Fiziki Altın mı yoksa fiziki gümüşmü almalıyım. Fiyat olarak kaçtan almalıyım. Teşekkürler
battıbalık için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Muratix42 yorumu ()Değerli üstatlar. Şu an için 100k TL nakit var fiziki Altın mı yoksa fiziki gümüşmü almalıyım. Fiyat olarak kaçtan almalıyım. Cevap verirseniz sevinirim. Daha yeniyim. İlk yatırımlarım olacak
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Muratix42 yorumu ()Hocam elimde 1 kg fiziki gümüş alacak nakit var. Sizce fiziki gümüşmü alayım yoksa fiziki gram mı. Fiyat olarakta kaçtan almalıyım. Teşekkürler.
Altın_Stratejist için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Muratix42 yorumu ()Dayıcığım bende Konyadayım. Elimde 1 kg fiziki gümüş alacak nakit var. Fiziki gümüşmü alayım fiziki gram mı. Alacaksam rakam olarak kaçtan almalıyım. Teşekkürler
Oppodayi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Muratix42 yorumu ()Hocam elimde 1 kg gümüş alacak nakit var. Uzun vade düşünüyorum. Fiziki gümüş mü alayım yoksa gram mı yoksa farklı bir alternatif öneriniz varmı. Teşekkürler
Baba_Vanga_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Muratix42 yorumu ()Hocam 1 kg fiziki gümüş alacak nakitim var daha yeniyim. Fiyat olarak kaçtan almamı önerirsiniz. Uzun vade düşünüyorum. Satmayacagım
ASRN için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Muratix42 yorumu ()Elimde gümüş hiç yok yeniyim
ht1976 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Muratix42 yorumu ()Kaçı beklemeliyim
ht1976 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Muratix42 yorumu ()Fiziki rakam kaçtan almalıyım
ht1976 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Muratix42 yorumu ()Bundan ne anlamalıyım hocam ?
ht1976 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Muratix42 yorumu ()Hocam 1 kg gümüş alacak nakitim var fiyat olarak kaçtan almalıyım veya ne zaman almalıyım. Teşekkürler
ht1976 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Muratix42 yorumu ()Akbankta görünen gümüş fiyatı piyasadan 14 TL aşağı
Bozkurt09 için cevaplandı (yorumu göster)