Üye adı:GÜMÜŞCEVİZ
Kayıt tarihi:3 Kasım 2021
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:3923
Üye puanı:1063
Takipçileri:73
Takip edilen:183
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:7 Ağustos 1981
Meslek:Profesyonel (Sağlık, tıp, hukuk vb.)
Yaşadığı yer:Tokat
*Anadolunun bereketli topraklarına sahip medeniyetler beşiği TOKAT şehrinden selam ederiz.
Tokat; Evliya Çelebi'nin dediği gibi: Halkı gariplere dosttur. Kin tutmaz, hile bilmez insanların diyarıdır.
Tokat; Mevlana'nın "Tokat'a gitmek gerek, Çünkü Tokat'ta insan ve iklim mutedil diye övdüğü tek şehirdir.
*İşletme fakültesi okudum Kpss ile bir atama nasip olmadı. Sehir dışında büyük şirketlerde çalışma imkanım vardı fakat Ana Baba hasret v. s. gibi sebeplerle memlekette kaldım şükür.
*NEDEN GÜMÜŞE YATİRİM YAPİYORUM
*Ekonomik nedenlerden dolayi enflasyon karsisinda helalinden kazanıp yatırım yapmak niyetiyle burdayiz.
*Gümüş öncelikle çok ucuzdur her zaman alınabilir ulasilabilir bir değerli metaldir.
*Fiyat ne olursa olsun TL ile her zaman heryerden alınır yeterki lazım olan para ve borç para ile olmasın.
*Gümüşu almak kazanmanın yarısından fazlasidir. Malum ülkemizde çoğunluk ücretli çalışan kisilerden oluşur. (isci- memur v. s)
*Ücretli çalışanlar her zaman altın alamayabilir ama gümüş azda olsa düzenli alima uygundur.
*Bizim memlekette herkesin bir bağı bahçesi arazisi olur. Bizde ata topraklarında kendi çapimizda azda olsa geleneksel olarak tarımlada uğraşıyoruz.
*Enflasyon karşısında alinterimiz emegimiz erimesin diye çırpınıyoruz. kazancin azlığı çokluğu önemli değil helal olsun yeter.
*Hobi amaçlı başladigimiz daha sonraları ek bir işe ve gelire dönüşen ceviz yetiştiriciliği ile ilgileniyorum.
*Tarımsal bir emtia olan ceviz ile gümüşün birlikteliği sonucu iyi bir kazanç oldu.
*İçerisinde gümüş iyonu bulunan ceviz meyvesi adeta bunu ispatlarcasina maddi değerini gümüşle beraber katbe kat artırdı.
*Cevizleri hasat edip sattikdan sonra parasiyla yıllarca gümüş aldım.2026 yılı itibariylede bu birlikteliğin bereketine şükür ediyorum.
*Finansal dille ifade etmek gerekirse
tarimsal bir emtia olan cevizden metal bir emtiaya gümüşe parite yaptım.
*Sağlığımız elverdiği sürece buna devam edeceğim inşallah.
Gram Altın:2 Gram altını var
Puan:9019,45 Nakit puanı var
T. Puan:20907,0866 Gram & Puan birleşimi
Başarı:380. sırada yer alıyor.
Özet:Başarılı
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için GÜMÜŞCEVİZ yorumu ()Dün geceki gibi 18,30 ları kiramazsa yine alıriz, Asya'da alır yarın yine satarız. diye dusunmekden kendimi alikoyamiyim:)ytd
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için GÜMÜŞCEVİZ yorumu ()Merhaba dün gece 18,35 den fulledik. bu Aksam uzeri 18,74 den yarı dolar a geçtik. Bir alım daha gözlüyorum 18 bu gece kırılırsa, kirilmazsa 18,20 destek yaparsa yinede alacam izlemedeyim. ytd.
Demliçay12 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için GÜMÜŞCEVİZ yorumu ()Bereketli olsun Hocam
BuNickTamYirmiDörtHarfli için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için GÜMÜŞCEVİZ yorumu ()Üzülmeyin sağlığınızı koruyun. Fed baskısı 2023 e sarkacak gibi bu dönemi parite ile gram ve dolar artışı olarak değerlendirmek lazım.
18,74 den yarısını çıktım şimdi alsam gram artıyor. Tersde kalan zarar edenler için yatırım psikolojisini güçlü tutmak önemli. Mutlaka kademeli parite ile morali üst seviyede tutun. ytd.
Acemi tavsiyesi işte kusura bakmayın.
Combative_woman için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için GÜMÜŞCEVİZ yorumu ()Ülke ekonomisi için hayırlı olur inşallah. uretim ve istihdam artışı olur.
REŞAT12 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için GÜMÜŞCEVİZ yorumu ()Bir gün tüm dünyada dolar çöp olacak inşallah.
REŞAT12 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için GÜMÜŞCEVİZ yorumu ()Sevinsek mi uzulsekmi bilemedim. insallah işyerleri kapanmadan işsizlik artmadan bu günleri atlatiriz.
Erool37 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için GÜMÜŞCEVİZ yorumu ()18,35den full alımın yarısı
18,74 den dolar a geçildi. ytd
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için GÜMÜŞCEVİZ yorumu ()bereketli olsun hemşerim
Yalçın6060 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için GÜMÜŞCEVİZ yorumu ()Legarde in konusmasi onslara yarar mı? faiz artıracağız felan derse euro olumlu olursa bizim tenekeyede etki eder mi?
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için GÜMÜŞCEVİZ yorumu ()Aleyküm selam
Yılmaz34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için GÜMÜŞCEVİZ yorumu ()uyarı için teşekkürler hocam kısada fırsat gelirse vedalaşacağız.
By_tarafsız_adam için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için GÜMÜŞCEVİZ yorumu ()size katılıyorum bizde böyle düşündük fulledik. 17 ye bile düşse 18 üstüne çabuk atar.
Zeyce61 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için GÜMÜŞCEVİZ yorumu ()18,35 den full maldayım avrupa alım yaparsa 19 gelebilir ytd.
gorkemmmmm için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için GÜMÜŞCEVİZ yorumu ()bereketli olsun
gorkemmmmm için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için GÜMÜŞCEVİZ yorumu ()hayırlı sabahlar
Yılmaz34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için GÜMÜŞCEVİZ yorumu ()Zaten çok kazanıyorlar birazda zarar etsinler kar zarar ortaklığı nede olsa
Ali_hoydacı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için GÜMÜŞCEVİZ yorumu ()Sağolasın. polemik bizden uzak istişare muhabbet ve bereket bizimle olsun inşallah.
BuNickTamYirmiDörtHarfli için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için GÜMÜŞCEVİZ yorumu ()Gün içindeki satış ve zararkesle ile ful dolar daydim.
18,35 den full alım yaptım.
200 Gr civarı kar var. tepki gelirse çıkacam. daha düşerse az TL ile ekleme yapacam.
Azida çoguda verene hamd olsun. ytd.
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için GÜMÜŞCEVİZ yorumu ()Çıkarken satmak zor, düşerken almak zor