Üye adı:gevcelli
Kayıt tarihi:21 Ağustos 2015
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:4409
Üye puanı:391
Takipçileri:36
Takip edilen:34
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:21 Gram altını var
Puan:234,69 Nakit puanı var
T. Puan:129718,0944 Gram & Puan birleşimi
Başarı:163. sırada yer alıyor.
Özet:Başarılı
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
USD23 Haz 16:45
S&P Küresel Hizmetler PMI
USD23 Haz 16:45
S&P Küresel İmalat PMI
CAD23 Haz 00:00
BoC Valisi Macklem'in Konuşması
AUD24 Haz 04:30
Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD24 Haz 04:30
Düzeltilmiş Ortalama TÜFE (Yıllık)
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için gevcelli yorumu ()onsla oynayacaklar gibime geliyor. ons çok müsait pozisyonda
Richie_Rich19 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için gevcelli yorumu ()Ya dolar 3 görcek yada biz 35
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için gevcelli yorumu ()Biraz çıktım bende. Düşme ihtimaline karşı elimdeki dolar ların kurunu düşürmek için önlem aldık diyelim :)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için gevcelli yorumu ()Bugünde bi nane olmayacak :(
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için gevcelli yorumu ()dolar ın artık sağı solu oynamaya başladı. Bu dolarda olanlar için iyiye işaret midir :)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için gevcelli yorumu ()İnsan canıyla yükseliş olacaksa olmasın kardeşim ekonomik veriler nedeniyle oluyorsa razıyım. Yazık günah bunun yerlisi yabancısı yok can candır! Kim bilir kaç eve orada ateş düştü. Masum insanlar yaralandı...
ALPİN için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için gevcelli yorumu ()Bu yükseliş nereye kadar gider @teknik_06
teknik_06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için gevcelli yorumu ()Birileri voleyi vurmaya hazırlanıyor
halilll için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için gevcelli yorumu ()Bana da öyle geliyor.
Richie_Rich19 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için gevcelli yorumu ()Doktor ne diyorsun. Hafta sonuna kur tahminin nedir :)
Surgeon11 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için gevcelli yorumu ()Bende hafta sonuna kadar 2, 93 2, 94 ler gelecek diyorum bakalım tutturabilcez mi!
ahmetimsenol için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için gevcelli yorumu ()Nerde o 3 ler 2, 99 2, 98 ler. Özledim eski günleri :))
Jöle icat edildi mertlik bozuldu. Ne güzel limon suyu sıkardık kafamıza, kafamızda limon çekirdekleriyle dolaşırdık kız arkadaşımız bit ayıklar gibi limon çekirdeklerini ayıklardı. Ah bu jöle yok mu!
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için gevcelli yorumu ()Heh böyle gel bize karart içimizi :))
Crowzer için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için gevcelli yorumu ()Napalım nasibimiz neyse artık
Surgeon11 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için gevcelli yorumu ()3 kuruş kar yapar mıyız derken 3k belki daha fazla zarar var
Surgeon11 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için gevcelli yorumu ()Sabah sabah içimizi rahatlattın be @Crowzer :))
Crowzer için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için gevcelli yorumu ()Beklemedeyiz doktor :)
Surgeon11 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için gevcelli yorumu ()Bıkmaya başladım bu dolar dan. Ne kar istiyom ne zarar artık çıkışı bulduğum an çıkıcam
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için gevcelli yorumu ()@teknik_06 günaydın. Bu dolar bizi ne kadar daha bekletir 2, 95 ve üstü olması için :)
teknik_06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için gevcelli yorumu ()hayret, ben 2, 80 ; 2, 70 falan olur diyordum nasıl düşmemiş şaşırdım.