Üye adı:gevcelli
Kayıt tarihi:21 Ağustos 2015
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:4407
Üye puanı:391
Takipçileri:36
Takip edilen:34
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:21 Gram altını var
Puan:234,69 Nakit puanı var
T. Puan:129445,7664 Gram & Puan birleşimi
Başarı:163. sırada yer alıyor.
Özet:Başarılı
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
EUR23 Haz 10:30
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Bileşik PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Üretim PMI
TRY23 Haz 11:00
Yabancı Gelenler
EUR23 Haz 11:00
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Üretim PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Hizmetler PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel İmalat PMI
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için gevcelli yorumu ()Kar satışları mı ki bunun düşmesi
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için gevcelli yorumu ()Ben hep burdayım. Daha dün sattım elimdeki dolar ları. 2, 80 olunca ayrılmam merak etme :)
martineden için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için gevcelli yorumu ()2, 70 ciler gelmedi mi daha :)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için gevcelli yorumu ()En az 2, 82 veya 2, 83 görmeden almam artık. Giderse de sağlık olsun.
-1BeğenmedimŞikayet
Dolar için gevcelli yorumu ()Yok ben yarın 2, 70 lerden girecem :)
guest13571453 için cevaplandı (yorumu göster)
-1BeğenmedimŞikayet
Dolar için gevcelli yorumu ()Ben ne diyorum millet ne diyor. Yahu dolar ın önü açık artık rahat olun :D
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için gevcelli yorumu ()Ne demek arkadaşlar. Ben dolar a girersem bilin ki dolar çöktü. Çıkarsam coşar :)
guest13571453 için cevaplandı (yorumu göster)
-1BeğenmedimŞikayet
Dolar için gevcelli yorumu ()2, 90 yakındır artık hem de çok yakın
gevcelli için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için gevcelli yorumu ()Beni bekledi zaten sonunda başkaları da zarar görmesin diye çıktım :))
ahmt_305 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için gevcelli yorumu ()Yükselir artık rahat olun
ahmt_305 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için gevcelli yorumu ()Ben çıktım dolar dan uğraşamam artık. Şimdi dolar yükselişe geçer artık.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için gevcelli yorumu ()Ben kapattım hemen.
ukraine için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için gevcelli yorumu ()Kimse takmıyor bu draghiyi herhalde
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için gevcelli yorumu ()Grafik değil de dün gece dolar 2, 98 olduydu rüyamda hemen bankaya girip işlem yapmaya çalışırken uyandım :)
turgut_serdengeçti için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için gevcelli yorumu ()Şansıma biraz daha bekleyelim bakalım. Sağol müdürüm.
Şube_Müdürü için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için gevcelli yorumu ()Hocam 2, 90 dan tersteyim nedir önerin
Şube_Müdürü için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için gevcelli yorumu ()En uygun noktayı bulup çıkacam. Sıkıldım artık. Açığımın birazını fonla kapatırım.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için gevcelli yorumu ()reis sonrası ne olur. Aşağı mı yukarı mı?
reis_fm için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için gevcelli yorumu ()2, 8317 den aldığım dolar ı kârla 2, 8449 dan çıktım.
2, 90 ortalamalı dolar duruyor daha :D
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için gevcelli yorumu ()2, 82 li seviyeleri görmesi bana da mümkün gelmiyor şu pozisyonda. O yüzden bende çıkmayı düşünmüyorum. 2, 90 üstü yakın zamanda gelecek gibi. En azından stres, panik kalktı üzerimden