Üye adı:gevcelli
Kayıt tarihi:21 Ağustos 2015
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:4400
Üye puanı:391
Takipçileri:36
Takip edilen:34
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:21 Gram altını var
Puan:234,69 Nakit puanı var
T. Puan:129718,7601 Gram & Puan birleşimi
Başarı:163. sırada yer alıyor.
Özet:Başarılı
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
EUR23 Haz 10:30
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Bileşik PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Üretim PMI
TRY23 Haz 11:00
Yabancı Gelenler
EUR23 Haz 11:00
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Üretim PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Hizmetler PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel İmalat PMI
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için gevcelli yorumu ()fed güvercin olursa, ki bence olacak dolar 2, 75- 2, 80 arasında kalır.
fed şahin olursa, ki bence olmayacak dolar 2, 85- 2, 90 arasında kalır.
YTD
wonka için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için gevcelli yorumu ()Tam yılını hatırlamıyorum (2001 falan herhalde) dolar 2 lira olacak söylentileriyle bir abim dolar aldı. Zamanla 2 lira olacak denen dolar 1, 20- 1, 30 seviyelerine kadar geri çekildi. 2011 yılında falan dolar biraz iyileşince bozup araba almıştı. Dolar şans işi hep böyle kazandırması beklenemez. Sabır işi. Nasıl bir tarla alırsın 5- 10 sene unutursun dolarda bazen böyle beklenmesi gereken bir para birimi.
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için gevcelli yorumu ()dolar düşerse alıcısı çok olduğu için yükselmesi an meselesi olur ama ne kadar yükselir ve yükselmesi kalıcı olur mu orası muamma. Şuan kimse güvenmiyor çünkü dolara. Eskiden 2, 81 gelse full dolara girerim diyenler halâ bekliyor :)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için gevcelli yorumu ()Yakında dolar milyarderi olacaksın doktor :))
Surgeon11 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için gevcelli yorumu ()Aynen hocam :)
bizimadam için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için gevcelli yorumu ()Bende diyorum bu avro neden düşüyor :)
Surgeon11 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için gevcelli yorumu ()Kurban etme kendini bigalı :)
bigalı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için gevcelli yorumu ()Herkes bu işi bilse kimse terste kalmazdı. Ama buradakilerin %90 ından fazlası terste :)
bizimadam için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için gevcelli yorumu ()Zaten faiz artırımı olsaydı konuşma olurdu. Tutanak okunacakmış. O da bıdı bıdı yani :)
serkan_coskun için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için gevcelli yorumu ()Hep dillendirilen 2, 78 görülecek sanki!
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için gevcelli yorumu ()Insallah kurtarirsiniz zararinizi.
Surgeon11 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için gevcelli yorumu ()Al benden de o kadar.
murats38 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için gevcelli yorumu ()Bu dolar ters köşe yapar. Çok iyi manevralar yapar namissiz :)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için gevcelli yorumu ()Muhtemelen 2. 80 i görecek yarın.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için gevcelli yorumu ()Boş işler o zaman. Şimdi hiç umudum kalmadı dolar dan. Tutanak mutanak zabıt mı tutturacaklar:)
Elle tutulur gözle görülür bir şey olsa çıkar konuşurdu.
banabirmilyondolarlazim için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için gevcelli yorumu ()Ben yarını bekleyeceğim. Yellen öncesi uygun fırsat verirse 3/1 oranında girerim.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için gevcelli yorumu ()Ben o zaman yazacaktım bu fırsatı kaçırmayın diye ama tersi olunca da adam hemen seni hedef alıyor. Onun için karışmıyorum. Bazılarının fikirlerini alırım ama içime sineni yaparım. Senin de o parite içine sindiyse yapsaydın keşke :(
Bulker için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için gevcelli yorumu ()O zaman yellen işi cacık gibi. Bazılarına haber uçuyor çünkü
canlıdolar için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için gevcelli yorumu ()Burdan bile terste kalırmıyım korkusuna dolar almaya cesaret edemiyorum :)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için gevcelli yorumu ()2, 81 görürse yarın öncesi risk almaya değer gibi.
2, 80 altını ne kadar test eder önemli olan. 2, 80 altını test etse bile orada ne kadar kalıcı olur yada test ettiği gibi kendini 2, 80 üstüne yine atar mı :)
Şube_Müdürü için cevaplandı (yorumu göster)